• THE SERIAL KILLERS



    Van tv-series over ziekenhuizen tot tv-series over levende doden, het bestaat allemaal. Iedere serie leeft in zijn eigen wereld, in zijn eigen dimensie. Als er op een dag opeens een woeste storm komt en een orkaan mensen uit verschillende series meeneemt, heerst een grote paniek.
    De mensen, of wezens, zijn op een onbekende plek gekomen en het lijkt erop dat iemand ze in de val heeft gelukt. Samen moeten ze proberen te overleven, maar als er iemand vermoord wordt, keren velen zich tegen elkaar. Zullen ze erachter komen wie het op hun gemunt heeft voordat het te laat is?

    In deze Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd zoek ik voor 24 enthousiaste deelnemers. Het thema van deze wedstrijd is 'tv-series'. Ieder zal dus een personage uit een tv-serie kiezen, goed of slecht, en zal daarmee de wedstrijd spelen. Er is geen prijs voor de winnaar(s), alleen maar veel plezier en het eer van het winnen natuurlijk.
    Elke ronde zal drie dagen duren, dus stem op tijd.
    Jullie zullen uit een kleur moeten kiezen, deze kleur is met een rol verbonden.


    Deelnemers:
    1. Rikiah - Loras Tyrell
    2. Ledecky - Spencer Hastings
    3. Ratonhnhake - Stiles Stilinski
    4. Chachki - Michonne
    5. ProngsPotter - Daenerys Targaryen
    6. Stones - Morticia Addams
    7. Siwon - Michiko Daimon, Doctor X
    8. volturilover - Alex Russo
    9. Gayle - Lydia Martin
    10. GOTOSLEEP - Kenny (Southpark)
    12. Mignon - Alexandra Udinov
    13. Asil98 - Liam Dunbar
    14. Whitethorn - Arya Stark
    15. Hazy - Michael Scofield
    16. Delfino - Bellamy Blake
    17. RlNGO - Watson (Sherlock)
    18. Duistergruis - Katherine Pierce
    19. Allirian - Santana Lopez
    20. Thanatophobia - Steve Rogers
    21. Feliana - Caroline Forbes
    22. McAlister - Joe McAlister
    23. RemusJohnLupin - Jenna Hamilton
    24. SecondStar - Regina Mills


    Rollen:

    Opperkiller:
    Er is één opperkiller. Deze zal de beslissende stem over wie er gedood zal worden, uitbrengen.

    The Killers:
    Er zullen 6 killers zijn. The Killers zijn als het ware de weerwolven in het normale Weerwolven van Wakkerdam. Deze kiezen elke nacht een slachtoffer uit die ze dood willen en sturen mij daar een bericht over.

    De Ziener:
    Er is één ziener. Deze mag elke nacht naar een rol van iemand anders vragen.

    De Magiër:
    Er zal één magiër zijn. Deze heeft een drankje om iemand tot leven te wekken en om iemand te doden. Hier heeft hij/zij er maar één van. 's Nachts zal de Magiër mij een berichtje sturen met of hij iemand wil doden en of hij degene die gedood zal worden, wil laten leven.

    De Achterbakse:
    Er is één achterbaks persoon. Als die gedood wordt, kan hij nog iemand naar keuze meenemen naar de dood.

    De Heilige:
    Van de Heilige is er maar één. Hij/zij wilt graag zien dat iedereen het goed met elkaar kan vinden en kiest telkens twee mensen uit die verliefd worden op elkaar. Het nadeel hiervan; als een van de geliefde doodgaat, dan gaat zijn partner dood van liefdesverdriet.
    Als er een stelletje dood is, mag hij/zij pas weer opnieuw een koppel samenstellen.

    De Leider:
    Er is ook één leider. Als hij zijn stem over iemand uitdeelt, telt die dubbel.

    De Verliefden:
    Er zullen drie Verliefden in het spel zitten. Deze worden snel op iemand verliefd en zijn dus elke nacht bij iemand anders te vinden. Als degene bij wie ze slapen gedood wordt, gaan ook zij dood.

    De Normalen:
    Er zijn 8 Normalen. Deze hebben geen speciale rol, maar moeten vooral the Killers elimineren.


    De Kleuren.

    1. Rood - Duistergruis
    2. Blauw - Delfino
    4. Zwart - Stones
    5. Wit - Thanatophobia
    6. Oranje - Hazy
    7. Geel - Whitethorn
    8. Bruin - GOTOSLEEP
    9. Paars - Facilier
    10. Roze - Beater
    11. Lila - Feliana
    12. Magenta - Allirian
    13. Turquoise - McAlister
    14. Grijs - Asil98
    15. Meloengroen - Ledecky
    16. Maanwit - Ashallayn
    17. Goud - Mignon
    18. Zilver - Livton
    19. Brons - SecondStar
    20. Hemelblauw - Ratonhnhake
    21. Helrood - Chachki
    22. Zonsopgangkleur - volturilover
    23. Zonsondergangkleur - Rikiah
    24. Houtsnipperbruin - Gayle


    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 18:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Flup, het is nu: Pinkett >Stones


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Calibraska --> McAlister. (ik kon het niet laten hehehe)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik zal het aanpassen!

    @McAllister; Hahaha. Lucky dat die nog niet bezet was!

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 20:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Maar 15 mensen hebben een abo. Hopelijk gaat het spel niet onactief worden, omdat er 9 mensen een abo zijn vergeten te nemen. ;o
    Edit: 10, want 1 van de abo's is geen deelnemer. :p

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 0:19 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    ^ Ik neem nooit abo. Because I roll that way.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ Ik neem eigenlijk geen abo's op story's van WvW-wedstrijden, dat is te onoverzichtelijk voor mij en bovendien vind ik het dan ook irritant :x Ik wacht meestal gewoon tot er een melding van komt in het topic zelf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hazy schreef:
    Maar 15 mensen hebben een abo. Hopelijk gaat het spel niet onactief worden, omdat er 9 mensen een abo zijn vergeten te nemen. ;o
    Edit: 10, want 1 van de abo's is geen deelnemer. :p


    Nou je het zegt... Die had ik idd nog niet
    Helemaal niet in de gaten gehad. (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Magiër, wil jij zo snel mogelijk laten weten of jij een drankje gebruikt?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is er iets mis gegaan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shit, shit en dubbel shit. Ik dacht dat ik het goed gedaan had. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan, ik ben echt dom. Ratonhnhake had inderdaad niet gedood kunnen worden. Ik voel me echt zo slecht nu.
    I will think about a way to fix this little thiny, big, mistake, guys.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Oké, ik heb een idee. Misschien niet de beste, maar wel eentje. Van alle rollen zul je er vanaf nu één bij moeten tellen, behalve de Leider, Opperkiller en Magiër.
    Er kunnen dus 2 Heilige, Achterbakse, 9 Normalen, 4 verliefden, 2 zieners en 8 killers zijn. Ik weet dat dit niet ideaal lijkt omdat je nu niet weet van welke er één extra is, maar voor Gayle en Ratonhnhake is het wel zo leuk om in de wedstrijd te blijven en er niet uitgegooid te worden door en domme fout van mezelf.
    Mijn hele grote excuses hiervoor dan ook!

    Oké, dat kan ook niet, want Gayle weet de killers. Ik voel me echt stom. Heel erg sorry! Ik ga wel even iets anders bedenken nog.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Huh? Ik snap er geen fuck meer van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Huh? Ik snap er geen fuck meer van.


    Ratonhnhake had niet dood kunnen gaan, omdat ze bij iemand sliep, een Verliefde, en ik heb haar dood laten gaan en daarmee ook Gayle omdat ze gekoppeld waren. Hun rollen heb ik dan ook onthuld al, dus ik moet iets bedenken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Aeacus schreef:
    (...)

    Ratonhnhake had niet dood kunnen gaan, omdat ze bij iemand sliep, een Verliefde, en ik heb haar dood laten gaan en daarmee ook Gayle omdat ze gekoppeld waren. Hun rollen heb ik dan ook onthuld al, dus ik moet iets bedenken.

    Misschien dat je iedereen gewoon een nieuwe rol geeft. Is misschien een beetje veel werk, maar je weet dan wel zeker dat het goed verloopt (en eerlijk) en het is nog het begin van de wedstrijd, dus zo erg zou het niet zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.