• Welkom in het praattopic van Connley High!

    Rollentopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:



    Smosh ;3


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    My precious.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    FirefIy schreef:
    (...)

    Smosh ;3


    Heheheh :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MT.


    take me back to the basics and the simple life

    Mine.

    Mocht er iemand in zijn voor een relatie met Olivia dan hoor ik dat graag, kan ik het meteen verwerken in haar rol. (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 17:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    [MT]

    ALSO:

    Als iemand zin heeft om de tweelingszus van mijn jongen te zijn, laat maar weten!

    Hij gaat een probleemjongen worden, die het vorige jaar een tijdje niet meer naar school is geweest wegens een onderzoek naar een zwaar gevecht.
    Hij is Schots en komt uit een rijk, maar verder normale familie met drie meisjes en hijzelf. Hij is 17 en geboren op 6 november. Zijn naam is Beau Alastor Cyriacus.
    (Ik zit op mijn gsm, vandaar dat ik de rol nog jiet kan posten (: )

    I'll post Beau strakjes, eerst eten x


    Mhm?

    Mijn topics. Name's Mirte.


    •

    laetitia
    Quin en Arabella zouden het wel kunnen vinden, Quin als een soort van slaafje/vriendin van Arabella?


    ~ Bleh. ~

    MT.

    Eavan
    Quin en Olivia zouden bff's kunnen zijn aangezien ze aan dezelfde kant (Avengers) staan en beide niet te snel op de voorgrond zullen treden.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 18:11 ]


    ~ Bleh. ~

    Eavan schreef:
    Mine.

    Mocht er iemand in zijn voor een relatie met Olivia dan hoor ik dat graag, kan ik het meteen verwerken in haar rol. (:

    Had dit niet gezien ^^
    Bovenstaande reactie als relatie?


    ~ Bleh. ~

    Mijn personage zal nogal een meeloper worden. Iemand die op zoek is naar een meelopertje?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sonder schreef:


    [MT]

    ALSO:

    Als iemand zin heeft om de tweelingszus van mijn jongen te zijn, laat maar weten!

    Hij gaat een probleemjongen worden, die het vorige jaar een tijdje niet meer naar school is geweest wegens een onderzoek naar een zwaar gevecht.
    Hij is Schots en komt uit een rijk, maar verder normale familie met drie meisjes en hijzelf. Hij is 17 en geboren op 6 november. Zijn naam is Beau Alastor Cyriacus.
    (Ik zit op mijn gsm, vandaar dat ik de rol nog jiet kan posten (: )

    I'll post Beau strakjes, eerst eten x


    Ik zou dit wel interessant vinden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Evening all. ^^ Ik probeer mijn rol vanavond af te werken!


    A girl who wonders.