• Welkom in het praattopic van Connley High!

    Rollentopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    Ik heb hier even een lijstje van mogelijke relaties met Eddie, dus zeg het maar als je het er mee eens bent of niet ;3

    Quin >> Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet echt opvalt bij Eddie
    Hugh >> Ik denk dat Hugh en Eddie best wel vrienden kunnen zijn
    Olivia >> Ik denk dat ze niet erg opvalt bij Eddie, en dat ze hem een stuiterbal zal gaan vinden
    Arrabella >> Gezien wat je bij haar status hebt staan, denk ik niet echt dat Eddie haar zal mogen, dus vijanden?
    Joshua >> Ze kunnen vrienden zijn
    Beau >> Ik denk dat Eddie een enorme haat heeft naar Beau toe door zijn arrogantie, en gezien ze allebei best impulsief zijn.
    Logan >> Ook hij zal niet echt opvallen bij Eddie.
    Katarina >> Ze zal niet echt opvallen bij Eddie

    Dit zijn natuurlijk voorstellen, dus mocht je iets beters hebben kun je dat gerust zeggen :Y)


    Ik ben het eens met het niet opvallen haha. Waarschijnlijk zal Logan dan uit Eddies buurt blijven vanwege de verhouding tussen Eddie en Beau, mits dat door zou gaan dan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met het niet opvallen haha. Waarschijnlijk zal Logan dan uit Eddies buurt blijven vanwege de verhouding tussen Eddie en Beau, mits dat door zou gaan dan.


    Dat klinkt best wel logisch ja, haha


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @Valeska, ik denk gezien zijn stuiterbal karakter Eddie bij haar ook nog weleens wat lichte irritatie kan oproepen. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben aan het denken waarom Beau Eddie zou haten. Ik denk dat hij hem gewoon irritant vindt en dat ze ooit eens een flinke ruzie hebben gehad (misschien dat Eddie via zijn snelheid iets had gedaan waarvan Beau de schuld kreeg en een zware straf?) en dat nooit echt goed is gekomen?
    Eddie zou ook in het oude ijshockeyteam van Beau kunnen zitten?


    Mhm?

    Eavan schreef:
    @Valeska, ik denk gezien zijn stuiterbal karakter Eddie bij haar ook nog weleens wat lichte irritatie kan oproepen. :'D


    I agree :Y)
    Dus dan dat ze zich soms irriteert aan hem?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sonder schreef:
    Ik ben aan het denken waarom Beau Eddie zou haten. Ik denk dat hij hem gewoon irritant vindt en dat ze ooit eens een flinke ruzie hebben gehad (misschien dat Eddie via zijn snelheid iets had gedaan waarvan Beau de schuld kreeg en een zware straf?) en dat nooit echt goed is gekomen?
    Eddie zou ook in het oude ijshockeyteam van Beau kunnen zitten?


    Dat is een goed idee! Ik dacht meer omdat Eddie mensen die arrogant en/of egoïstisch niet kan luchten, dat dat ook voor Beau gold. Maar dit is ook een leuk idee ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee! Ik dacht meer omdat Eddie mensen die arrogant en/of egoïstisch niet kan luchten, dat dat ook voor Beau gold. Maar dit is ook een leuk idee ^^


    Welke van de twee (': of beide?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Welke van de twee (': of beide?


    Die van jou ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    (...)

    I agree :Y)
    Dus dan dat ze zich soms irriteert aan hem?


    Ja, op zeker, haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laat ik het ook maar gewoon per persoon alvast doen haha

    Quin: Ik denk niet dat de twee snel in aanraking zullen komen met elkaar, omdat ze zich beiden niet echt open opstellen.
    Eddie: Logan zal hem uit de weg gaan, mochten Eddie en Beau een hekel aan elkaar hebben.
    Hugh: Logan zal het waarschijnlijk fijn vinden om in zijn omgeving te zijn, omdat hij vrij easy going is en met iedereen om kan gaan. Ik ben enkel bang dat hij Logan niet zo snel zal zien staan, waardoor het waarschijnlijk ook oppervlakkig blijft.
    Olivia: Door haar terughoudendheid en Logans verlegenheid denk ik niet dat ze snel met elkaar in contact zullen komen.
    Brian: Heel veel kan ik er tot nu toe met deze omschrijving niet over zeggen haha. Het lijkt er in ieder geval op dat, mocht Brian makkelijk een eerste stap kunnen zetten, iets van een vriendschap wel degelijk mogelijk is.
    Arabella: Logan is niet bepaald verzot op mode types, dus ik neem aan dat hij haar mijdt.
    Joshua: Ik krijg een beetje de indruk dat Logan te saai is voor hem :') (al loopt Logan makkelijk mee, dus misschien dat het uiteindelijk ook wel meevalt. Logan zal dan waarschijnlijk alleen niet helemaal zichzelf zijn bij hem)
    Beau: Logan zal dus achter hem aanlopen, ook al heeft hij weinig met hem. Het gaat hem gewoon meer om de "veiligheid" en het "erbij horen"
    Katarina: Ik vind Katarina en Logan wel een beetje op elkaar lijken, dus ik denk als het ijs zou zijn gebroken tussen de twee dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eavan schreef:
    (...)

    Ja, op zeker, haha.


    Dan zet ik haar er zo bij ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    (...)

    Die van jou ^^


    Ja, maar ik heb ook twee voorstellen gedaan (':
    De ruzie, of het hockeyteam? Of beide?


    Mhm?

    Valeska schreef:
    Katarina >> Ze zal niet echt opvallen bij Eddie


    Katarina is inderdaad niet de meest opvallende persoon, dus dat klopt wel. ^^

    Misschien moet ze gewoon eens een dikke orkaan creeëren, like: "Here I am, bitches!" (Niet dat ze dat kan - maar oké.)


    Ratonhnhake schreef:
    Katarina: Ik vind Katarina en Logan wel een beetje op elkaar lijken, dus ik denk als het ijs zou zijn gebroken tussen de twee dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden.


    Yes, indeed. Ik ga haar relaties ofwel vanavond of wel morgen allemaal uittypen. (:

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 23:47 ]


    A girl who wonders.

    Sonder schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb ook twee voorstellen gedaan (':
    De ruzie, of het hockeyteam? Of beide?


    Oh wauw Ik moet eens wakker worden en beter gaan lezen
    Ik denk dat het hockeyteam leuker is.
    Misschien dat ze ooit ergens vrienden waren en samen in het hockeyteam zaten, er veel competitie tussen de twee kwam, en dat ze op een gegeven moment ruzie kregen met als gevolg dat Beau alles in puin legde en Eddie voor goed stopte met ijshockey? Of is dat te ver gezocht :') Met dank aan mijn slaperige hoofd


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Krueger schreef:
    (...)

    Yes, indeed. Ik ga haar relaties ofwel vanavond of wel morgen allemaal uittypen. (:


    Of misschien dat er iets gebeurd is in het eerste jaar waardoor Eddie haar kinda geadopteerd heeft en dus vrienden zijn?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."