• Welkom in het praattopic van Connley High!

    Rollentopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik moet opeens heel erg aan hurricane Katrina denken.
    En ik stuur je wel een berichtje, Valeska.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 0:04 ]


    A girl who wonders.

    @ Ratonhnhake, ook mijn meisje is inderdaad geen opvallende type, dat tezamen met zijn verlegenheid zou het inderdaad niet gek zijn als de twee elkaar nog maar amper gesproken hebben. (:

    Olivia is - op nog wat enkele relaties na, die ik later toevoeg - zo goed als klaar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Valeska schreef:
    (...)

    Oh wauw Ik moet eens wakker worden en beter gaan lezen
    Ik denk dat het hockeyteam leuker is.
    Misschien dat ze ooit ergens vrienden waren en samen in het hockeyteam zaten, er veel competitie tussen de twee kwam, en dat ze op een gegeven moment ruzie kregen met als gevolg dat Beau alles in puin legde en Eddie voor goed stopte met ijshockey? Of is dat te ver gezocht :') Met dank aan mijn slaperige hoofd


    Het is oké (':

    Ik denk dat Beau Captain was, aangezien hij het anders niet aankon. Misschien dat Eddie degene kan zijn, samen met die andere jongen, die hem beschuldigde van het ongeoorloofd gebruiken van zijn krachten?
    Ik weet zelf eigenlijk niet zo goed of Beau echt de verantwoordelijke is, of dat er eigenlijk iets anders is gebeurd (namelijk een paar mensen die Beau wilden framen en daarbij is een ongeluk gebeurd), maar dat maakt niet uit.


    Mhm?

    Eavan schreef:
    @ Ratonhnhake, ook mijn meisje is inderdaad geen opvallende type, dat tezamen met zijn verlegenheid zou het inderdaad niet gek zijn als de twee elkaar nog maar amper gesproken hebben. (:

    Olivia is - op nog wat enkele relaties na, die ik later toevoeg - zo goed als klaar.


    Dan wordt het dat ^^ We kunnen ze altijd nog in het rpg op een bepaald punt eens tegen elkaar op laten botsen ofzo haha. Lekker awkward


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Sonder schreef:
    (...)

    Het is oké (':

    Ik denk dat Beau Captain was, aangezien hij het anders niet aankon. Misschien dat Eddie degene kan zijn, samen met die andere jongen, die hem beschuldigde van het ongeoorloofd gebruiken van zijn krachten?
    Ik weet zelf eigenlijk niet zo goed of Beau echt de verantwoordelijke is, of dat er eigenlijk iets anders is gebeurd (namelijk een paar mensen die Beau wilden framen en daarbij is een ongeluk gebeurd), maar dat maakt niet uit.


    Ik denk niet dat Eddie zoiets zou doen, hij houdt zelf van eerlijkheid. Alhoewel ik denk dat als Eddie echt woest is door iets, hij best wel langs zijn mancode wil kijken om zoiets uit te halen. Dus dat klinkt wel goed ja (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dan wordt het dat ^^ We kunnen ze altijd nog in het rpg op een bepaald punt eens tegen elkaar op laten botsen ofzo haha. Lekker awkward


    Is goed! Dat kan nog leuk gaan worden. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Valeska schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat Eddie zoiets zou doen, hij houdt zelf van eerlijkheid. Alhoewel ik denk dat als Eddie echt woest is door iets, hij best wel langs zijn mancode wil kijken om zoiets uit te halen. Dus dat klinkt wel goed ja (:


    Mhm, misschien dat ze vaak tegenstrijdige ideeën hadden en dat Beau daarom Eddie nogal vaak op de bank liet zitten? Daarbij is het bij Beau nooit helemaal duidelijk of hij nu zijn krachten gebruikt of niet, zeker, omdat hij het zelf niet altijd door heeft, dus het kan goed zijn dat Eddie het echt gelooft. Tel dat bij elkaar op, en voilà (:


    Mhm?

    Eavan schreef:
    (...)

    Is goed! Dat kan nog leuk gaan worden. (;


    Haha dat mag ik hopen c:


    Rick staat ook open voor relaties, maar hij is nog niet echt af haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Haha dat mag ik hopen c:


    Rick staat ook open voor relaties, maar hij is nog niet echt af haha


    Ik weet niet, ofwel kan Beau het heel goed met hem vinden, ofwel is er iets gebeurd en haten ze elkaar heel erg.


    Mhm?

    Valeska schreef:
    Ik heb hier even een lijstje van mogelijke relaties met Eddie, dus zeg het maar als je het er mee eens bent of niet ;3

    Quin >> Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet echt opvalt bij Eddie
    Hugh >> Ik denk dat Hugh en Eddie best wel vrienden kunnen zijn
    Olivia >> Ik denk dat ze niet erg opvalt bij Eddie, en dat ze hem een stuiterbal zal gaan vinden
    Arrabella >> Gezien wat je bij haar status hebt staan, denk ik niet echt dat Eddie haar zal mogen, dus vijanden?
    Joshua >> Ze kunnen vrienden zijn
    Beau >> Ik denk dat Eddie een enorme haat heeft naar Beau toe door zijn arrogantie, en gezien ze allebei best impulsief zijn.
    Logan >> Ook hij zal niet echt opvallen bij Eddie.
    Katarina >> Ze zal niet echt opvallen bij Eddie

    Dit zijn natuurlijk voorstellen, dus mocht je iets beters hebben kun je dat gerust zeggen :Y)


    Is goed!


    all because i liked a girl

    Ô jee. Nou hebben jullie al alle relaties besproken, ben ik nog geen eens begonnen aan mijn rol. Maar ik heb wel al met Sonder afgesproken, en ik weet dus ook wat me te doen staat bij het schrijven van de rol.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Ô jee. Nou hebben jullie al alle relaties besproken, ben ik nog geen eens begonnen aan mijn rol. Maar ik heb wel al met Sonder afgesproken, en ik weet dus ook wat me te doen staat bij het schrijven van de rol.


    Nog lang niet alles is besproken hoor c:

    @Sonder even afwachten tot Rick af is dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zal Brians karakter hopelijk vandaag afschrijven, anders morgen en dan zal ik ook even kijken naar de mogelijke relaties (:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 7:32 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Nog lang niet alles is besproken hoor c:

    @Sonder even afwachten tot Rick af is dan?


    ok (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    ok (:


    Ik doe mijn best hem vanavond zo goed als af te hebben c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."