• Welkom in het praattopic van Connley High!

    Rollentopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @MDC: Firth doet zijn tweelingzus (: Het zou inderdaad zo logischer zijn, aangezien ik niet weet hoe Beau Quinn goed zou kennen. Hij gaat zijn tweelingzus wel niet echt mogen.

    @Ratohnhake: Vind ik prima (:


    Also, het valt me nogal op dat bijna iedereen voor de Avengers is (':


    Mhm?

    Hugh is bijna af (pagina 3). Hij staat open voor alle relaties!
    Mijn naam is trouwens Lisa ^^


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Sonder schreef:
    @MDC: Firth doet zijn tweelingzus (: Het zou inderdaad zo logischer zijn, aangezien ik niet weet hoe Beau Quinn goed zou kennen. Hij gaat zijn tweelingzus wel niet echt mogen.

    @Ratohnhake: Vind ik prima (:


    Also, het valt me nogal op dat bijna iedereen voor de Avengers is (':


    Indeed haha. Maar als ik nog een personage mag, ben ik van plan hem voor justice league te laten gaan.. kind of..
    Hoe zie je de relatie tussen de twee trouwens? Ik neem aan dat ze niet heel "close" zullen zijn, omdat Logan niet bepaald tegen hem in durft te gaan e.d. omdat hij vrij introvert is.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2015 - 21:07 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn rol - Katarina Udinov - is bijna afgewerkt, al moet ik nog een uiterlijk voor haar zoeken. Ze heeft echter haar karakter al, dus mocht iemand open staan voor een connectie/relatie met haar, hoor ik het graag. (:


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Mijn rol - Katarina Udinov - is bijna afgewerkt, al moet ik nog een uiterlijk voor haar zoeken. Ze heeft echter haar karakter al, dus mocht iemand open staan voor een connectie/relatie met haar, hoor ik het graag. (:


    I'll take a look ^^

    Krueger schreef:
    Mijn rol - Katarina Udinov - is bijna afgewerkt, al moet ik nog een uiterlijk voor haar zoeken. Ze heeft echter haar karakter al, dus mocht iemand open staan voor een connectie/relatie met haar, hoor ik het graag. (:


    Ze lijkt wel een beetje op Logan haha. Ik weet enkel niet of het daardoor juist wel of juist niet werkt. Het lijkt me wel grappig als ze elkaar eens op een wandeling tegenkomen x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Krueger schreef:
    Mijn rol - Katarina Udinov - is bijna afgewerkt, al moet ik nog een uiterlijk voor haar zoeken. Ze heeft echter haar karakter al, dus mocht iemand open staan voor een connectie/relatie met haar, hoor ik het graag. (:


    Joshua needs some friends dus misschien dat?
    Vrienden?

    Krueger schreef:
    Mijn rol - Katarina Udinov - is bijna afgewerkt, al moet ik nog een uiterlijk voor haar zoeken. Ze heeft echter haar karakter al, dus mocht iemand open staan voor een connectie/relatie met haar, hoor ik het graag. (:


    Ik heb Olivia evt ook nog voor je, als je wil. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Indeed haha. Maar als ik nog een personage mag, ben ik van plan hem voor justice league te laten gaan.. kind of..
    Hoe zie je de relatie tussen de twee trouwens? Ik neem aan dat ze niet heel "close" zullen zijn, omdat Logan niet bepaald tegen hem in durft te gaan e.d. omdat hij vrij introvert is.


    Ik denk dat Beau het gewoon is om hem tussen zijn vrienden te zien, maar dat ze nooit echt enkel met z'n tweeën optrekken. Ze praten soms wel eens, maar nooit over echte onderwerpen. Als ze naast elkaar zitten, zou dat eerder uit automatisme zijn, dan echt omdat ze het willen.

    @Eavan: Ik zag in je rol dat ze op jongens valt waar ze beter niet opvalt, dus ze zou eventueel een crush op Beau kunnen hebben? Het is maar een voorstel (: Hij zou niet speciaal gemeen of aardig tegen haar zijn, omdat ze in zijn ogen nogal onopvallend is.

    @Yisha: Ik denk dat Beau en Joshua het goed met elkaar zouden kunnen vinden, al zal Beau het soms wel vervelend hebben gevonden wanneer Josh ervandoor ging als de problemen te groot/dreigend werden. Wat jij?

    @Krueger: Ik denk niet dat Beau haar echt zou kennen? Heb jij anders een idee?


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    @Yisha: Ik denk dat Beau en Joshua het goed met elkaar zouden kunnen vinden, al zal Beau het soms wel vervelend hebben gevonden wanneer Josh ervandoor ging als de problemen te groot/dreigend werden. Wat jij?


    ,Jupp, mee eens. Vind het een goed voorstel, haha ^^

    Krueger schreef:
    Mijn rol - Katarina Udinov - is bijna afgewerkt, al moet ik nog een uiterlijk voor haar zoeken. Ze heeft echter haar karakter al, dus mocht iemand open staan voor een connectie/relatie met haar, hoor ik het graag. (:


    Hugh zou haar zeker mogen. Enig idee voor een eventuele connectie?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik denk dat Beau het gewoon is om hem tussen zijn vrienden te zien, maar dat ze nooit echt enkel met z'n tweeën optrekken. Ze praten soms wel eens, maar nooit over echte onderwerpen. Als ze naast elkaar zitten, zou dat eerder uit automatisme zijn, dan echt omdat ze het willen.

    @Eavan: Ik zag in je rol dat ze op jongens valt waar ze beter niet opvalt, dus ze zou eventueel een crush op Beau kunnen hebben? Het is maar een voorstel (: Hij zou niet speciaal gemeen of aardig tegen haar zijn, omdat ze in zijn ogen nogal onopvallend is.

    @Yisha: Ik denk dat Beau en Joshua het goed met elkaar zouden kunnen vinden, al zal Beau het soms wel vervelend hebben gevonden wanneer Josh ervandoor ging als de problemen te groot/dreigend werden. Wat jij?

    @Krueger: Ik denk niet dat Beau haar echt zou kennen? Heb jij anders een idee?


    Dat denk ik inderdaad ook ja, haha. Ik heb het erin gezet c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik twijfel zo hard over haar karakter, waardoor ik er nu twee heb. Lekker handig, natuurlijk - al liggen ze in zekere zin dicht bij elkaar. Mocht iemand zich geroepen voelen me te helpen kiezen, laat u alsjebleift horen. En bedankt, iedereen die reageerde. Ik stuur jullie een berichtje. ^^


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Ik twijfel zo hard over haar karakter, waardoor ik er nu twee heb. Lekker handig, natuurlijk - al liggen ze in zekere zin dicht bij elkaar. Mocht iemand zich geroepen voelen me te helpen kiezen, laat u alsjebleift horen. En bedankt, iedereen die reageerde. Ik stuur jullie een berichtje. ^^


    Ik wil wel helpen ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb hier even een lijstje van mogelijke relaties met Eddie, dus zeg het maar als je het er mee eens bent of niet ;3

    Quin >> Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet echt opvalt bij Eddie
    Hugh >> Ik denk dat Hugh en Eddie best wel vrienden kunnen zijn
    Olivia >> Ik denk dat ze niet erg opvalt bij Eddie, en dat ze hem een stuiterbal zal gaan vinden
    Arrabella >> Gezien wat je bij haar status hebt staan, denk ik niet echt dat Eddie haar zal mogen, dus vijanden?
    Joshua >> Ze kunnen vrienden zijn
    Beau >> Ik denk dat Eddie een enorme haat heeft naar Beau toe door zijn arrogantie, en gezien ze allebei best impulsief zijn.
    Logan >> Ook hij zal niet echt opvallen bij Eddie.
    Katarina >> Ze zal niet echt opvallen bij Eddie

    Dit zijn natuurlijk voorstellen, dus mocht je iets beters hebben kun je dat gerust zeggen :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."