• Welkom in het praattopic van Connley High!

    Rollentopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mij lijkt het handigste als ze wel al even bezig zijn - op z'n minst enkele weken dan.

    @ziegler, ik heb ook helemaal over je berichtje heen gelezen, maar ik vind het goed. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Mij lijkt het handigste als ze wel al even bezig zijn - op z'n minst enkele weken dan.

    @ziegler, ik heb ook helemaal over je berichtje heen gelezen, maar ik vind het goed. ^^


    Ik weet niet, het lijkt me wel leuk om het begin te beschrijven en dan een kleine tijdssprong te maken. (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik weet niet, het lijkt me wel leuk om het begin te beschrijven en dan een kleine tijdssprong te maken. (:


    Dat kan ook. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Oh, sorry als ik eroverheen heb gelezen! Ik was de afgelopen dagen erg moe, dus ik las alles of verkeerd of helemaal niet. De RPG gaat beginnen op zondag, de leerlingen zijn de avond ervoor aangekomen. Ze gaan zich klaarmaken voor de eerste schooldag en/of hangen wat rond met vrienden.

    Ik wil het speeltopic zaterdag gaan openen, denk dat dat wel gaat lukken.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    Oh, sorry als ik eroverheen heb gelezen! Ik was de afgelopen dagen erg moe, dus ik las alles of verkeerd of helemaal niet. De RPG gaat beginnen op zondag, de leerlingen zijn de avond ervoor aangekomen. Ze gaan zich klaarmaken voor de eerste schooldag en/of hangen wat rond met vrienden.

    Ik wil het speeltopic zaterdag gaan openen, denk dat dat wel gaat lukken.


    Is goed voor mij (:


    Mhm?

    Dan zal ik ervoor zorgen dat ik Brian helemaal afgeschreven heb voor die tijd ^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Zijn er nog vrijwilligers voor Logan en Rick?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja, ik ben James Bond gaan kijken. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ratonhnhake schreef:
    Zijn er nog vrijwilligers voor Logan en Rick?


    Vrijwilligers, als in?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Vrijwilligers, als in?


    Gewoon, relaties haha. Kan vanalles zijn, maar ik moet mn lijstje even uitbreiden haha. Heb ergens hier iig van de meeste personages hoe Logan hen ziet. Van Rick moet ik dat nog doen.

    ik haal ze btw uit de spoilers (pag 6 en 7) zodra ze helemaal af zijn haha.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 22:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Zijn er nog vrijwilligers voor Logan en Rick?


    Katarina staat ook nog open voor connecties. (:


    A girl who wonders.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Gewoon, relaties haha. Kan vanalles zijn, maar ik moet mn lijstje even uitbreiden haha. Heb ergens hier iig van de meeste personages hoe Logan hen ziet. Van Rick moet ik dat nog doen.

    ik haal ze btw uit de spoilers (pag 6 en 7) zodra ze helemaal af zijn haha.


    Oh, duh, natuurlijk. :') Ik slaap half, sorreh. Ik heb iig Olivia voor je, die staat nog steeds open voor evt relaties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Oh, duh, natuurlijk. :') Ik slaap half, sorreh. Ik heb iig Olivia voor je, die staat nog steeds open voor evt relaties.


    Geeft niet haha. Ik zal zo eens kijken c: Welke pagina?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Geeft niet haha. Ik zal zo eens kijken c: Welke pagina?


    Pagina 4. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat Logan (pag. 6) en Rick (pag. 7) zo ongeveer wel af zijn (aka, ik heb geen inspiratie meer haha)
    Ik ga nu beginnen aan wat Rick waarschijnlijk van de andere personages zal denken c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."