• Welkom in het praattopic van Connley High!

    Rollentopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Het lijkt me dat het sowieso is begonnen als schijn, maar het hangt er een beetje vanaf of Beau het ermee eens is dat in ieder geval de meesten van hen gevaarlijk zijn e.d. al denk ik niet dat Rick daar openlijk over zal praten.


    Beau is er in principe wel mee eens dat je voorzichtig moet zijn, maar hij vind niet dat ze zo veel gevaarlijker zijn dan normale mensen. Hij heeft zelf in zo'n instelling gezeten en heeft daar zeker geen goede herinneringen aan, dus hij is vrij open over zijn mening over de oorlog.


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Beau is er in principe wel mee eens dat je voorzichtig moet zijn, maar hij vind niet dat ze zo veel gevaarlijker zijn dan normale mensen. Hij heeft zelf in zo'n instelling gezeten en heeft daar zeker geen goede herinneringen aan, dus hij is vrij open over zijn mening over de oorlog.


    Mh.. Ik denk dat dat nog interessant kan gaan worden c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Mh.. Ik denk dat dat nog interessant kan gaan worden c:


    Ja, inderdaad (:
    Nu weet ik wel niet zo goed wat ik erbij moet schrijven (':


    Mhm?

    Ook Olivia staat nog steeds open voor relaties.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sonder schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad (:
    Nu weet ik wel niet zo goed wat ik erbij moet schrijven (':


    Eh.. Voorlopig gewoon op bevriend houden? Het knalt dan wss later wel een keer tussen die twee haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Eh.. Voorlopig gewoon op bevriend houden? Het knalt dan wss later wel een keer tussen die twee haha


    Okidoki (:


    Mhm?

    Mijn personage wordt ook een aanhanger van de league.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Een lijstje voor ideeën voor relaties met Dylan:

    Quintille (Quin) Cressidia Gabriel: Dylan zou het wel met haar kunnen vinden, dus vriendinnen?
    Edward Matteo Crawford: Ze lijken op zich wel op elkaar dus ze zouden wel vrienden kunnen zijn.
    Hugh Simon Hobbs: Niet per se een bijzondere relatie denk ik? Gewoon vrienden?
    Olivia Ariana Lewis: Dylan zou Olivia erg mee op sleeptouw nemen, omdat ze erg rustig en voorzichtig is. So friends?
    Phelan Brennan: Nog geen idee omdat er geen karakter bijstaat.
    Brian Deaglan Fitzgerald: Vrienden? Ik denk dat Dylan wel met hem zou kunnen lachen
    Arabella "Ar" Zara Devereaux: Dylan zou haar niet zo mogen, modat Arabella zichzelf Queen Bee vindt en zal zich daarom zo veel mogelijk bij haar uit te buurt houden.
    Joshua Easton: Al afgesproken; vrienden
    Lune Sunset Hawk: Nog geen karakter
    Beau Alastor Cyriacus: Al afgesproken: "frenemies"
    Katarina Udinov: Dylan zou haar wel mogen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Een lijstje voor ideeën voor relaties met Dylan:
    Quintille (Quin) Cressidia Gabriel: Dylan zou het wel met haar kunnen vinden, dus vriendinnen?
    Edward Matteo Crawford: Ze lijken op zich wel op elkaar dus ze zouden wel vrienden kunnen zijn.
    Hugh Simon Hobbs: Niet per se een bijzondere relatie denk ik? Gewoon vrienden?
    Olivia Ariana Lewis: Dylan zou Olivia erg mee op sleeptouw nemen, omdat ze erg rustig en voorzichtig is. So friends?
    Phelan Brennan: Nog geen idee omdat er geen karakter bijstaat.
    Brian Deaglan Fitzgerald: Vrienden? Ik denk dat Dylan wel met hem zou kunnen lachen
    Arabella "Ar" Zara Devereaux: Dylan zou haar niet zo mogen, modat Arabella zichzelf Queen Bee vindt en zal zich daarom zo veel mogelijk bij haar uit te buurt houden.
    Joshua Easton: Al afgesproken; vrienden
    Lune Sunset Hawk: Nog geen karakter
    Beau Alastor Cyriacus: Al afgesproken: "frenemies"
    Katarina Udinov: Dylan zou haar wel mogen


    Ze kunnen wel vrienden zijn (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @Ziegler Is goed (:

    @Wendo Als reactie op je lijstje op p4; Brian is vrij recht door zee en zal dus ook gewoon op mensen afstappen etc ^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    @Ziegler Is goed (:

    @Wendo Als reactie op je lijstje op p4; Brian is vrij recht door zee en zal dus ook gewoon op mensen afstappen etc ^^


    Okay c: Misschien dat die dan gewoon bevriend zijn? Of misschien als hij niet zo populair is, dat hij dan degene is waar Logan heen gaat als Beau en alles hem laten stikken?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Okay c: Misschien dat die dan gewoon bevriend zijn? Of misschien als hij niet zo populair is, dat hij dan degene is waar Logan heen gaat als Beau en alles hem laten stikken?


    Ik ben niet van plan Brian een populaire pipo te laten zijn :'D
    Ik denk dat dat tweede dus wel kan c:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2015 - 20:12 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    (...)

    Ik ben niet van plan Brian een populaire pipo te laten zijn :'D
    Ik denk dat dat tweede dus wel kan c:


    Dan zet ik dat erbij ;D
    Maybe even Logans secret crush? Hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Dan zet ik dat erbij ;D
    Maybe even Logans secret crush? Hehehe


    We kan make things very awkward with that hehehehe
    Nee maar, dat mag je zelf weten (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    (...)

    We kan make things very awkward with that hehehehe
    Nee maar, dat mag je zelf weten (:


    Then secret crush it shall be :Y) Logan krijgt een reden om uit de kast te komen whoeh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."