• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je wordt ook meestal nog een verkracht, of gelagen door je ouders enz, Of je snijdt jezelf

    Dat vind ik nog wel het ergste,.. sommige dingen kunnen voor andere mensen heel echt zijn, en om dat dan in een quiz te moeten lezen is heel moeilijk. voor dat soort mensen, maar Snijden dat is een vorm van aavdacht trekkerij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Je wordt ook meestal nog een verkracht, of gelagen door je ouders enz, Of je snijdt jezelf
    Of je wilt van een flat afspringen maar dan komt Bill en zingt spring nicht


    Life is hard and then we die

    (...)
    Ik haat die mensen, probeer ik orgineel te zijn en Bill niet eeuwig te laten leven want zeg eerlijk zelfs hij gaat dood,[/Ja mensen zelfs Bill gaat een keertje dood!!] en dan is er alweer eentje, ach die mensen hebben geen leven,..

    Ja, dat probleem ken ik. Daarom staan mijn beste verhalen ook niet op Quizlet.


    Bored.

    (...)Of je wilt van een flat afspringen maar dan komt Bill en zingt spring nicht

    Die si al helemaal leuk^^ alsof het hem wat boeit als je van een flatgebouw afspringt als hij je niet kent, daar ligt hij niet wakker van ofzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Precies
    Bill dit Bill dat. Tom dit Tom dat. TH hier TH daar. Kinderen met TH hier kinderen met TH daar x´D


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    Die si al helemaal leuk^^ alsof het hem wat boeit als je van een flatgebouw afspringt als hij je niet kent, daar ligt hij niet wakker van ofzo.
    Inderdaad XD


    Life is hard and then we die

    @ Mariko, en ik ben zo dom om dat wel te doen,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Precies
    Bill dit Bill dat. Tom dit Tom dat. TH hier TH daar. Kinderen met TH hier kinderen met TH daar x´D
    Neuken met Tom dit neuken met Bill dat zwanger van tom zus zwanger van bill zo. Uurgh.


    Life is hard and then we die

    En dan heb je eindelijk iets wat er totaal niet op lijkt,wordt het idee afgepakt en volledig verkracht>.<


    Music is the new sex

    Klopt! je kan meestal wel raden wat er gebeurt ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    En dan heb je eindelijk iets wat er totaal niet op lijkt,wordt het idee afgepakt en volledig verkracht>.<
    Inderdaad!


    Life is hard and then we die

    Ach in de normale quiz heb je ook 10 keer per dag seks met een tokio hoteler, like hoezo realistisch,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Inderdaad!

    Haat aan de na-apers(duivel)


    Music is the new sex

    @ Mariko, en ik ben zo dom om dat wel te doen,

    Dan voortaan toch maar gaan doen?


    Bored.

    Ach in de normale quiz heb je ook 10 keer per dag seks met een tokio hoteler, like hoezo realistisch,

    Heel realistisch,dat is gewoon te veel,alsof je nisk anders toe doen hebt dan elkaar platneuken-_-


    Music is the new sex