• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dan voortaan toch maar gaan doen?

    Als ik nog eens slim word denk ik er eens over na,x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil zo wel eens van die originele quizen waar gij bill slaat ofzo omdat hij stiekem jou hakken draagd 8'D

    [/verveling]


    We'll never be as young as we are tonight

    Omfg ik bedoel maar, doe eens over een ANDERE celeb of GEWONE personen. Of laat het verhaal niet altijd over liefde & seks ofzo gaan -.-
    Veel mensen hebben dit (Geen TH, een heel andere orgineel verhaal) Maar die word bijna niet gemaakt -.- Dat is pas zwaar kut.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil zo wel eens van die originele quizen waar gij bill slaat ofzo omdat hij stiekem jou hakken draagd 8'D

    [/verveling]

    En daar is weer een nieuw idee geboren


    Music is the new sex

    Ik maak geen th series dus ik weet ook niet over wat ze gaanxD

    (...)
    Heel realistisch,dat is gewoon te veel,alsof je nisk anders toe doen hebt dan elkaar platneuken-_-

    Iedereen gelooft nog steeds dat tom, elke nacht met een ander neukt,.. maar zelfs die doet dat niet 10 keer per dag,.x'D Ach, niet iedereen heeft een leven,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omfg ik bedoel maar, doe eens over een ANDERE celeb of GEWONE personen. Of laat het verhaal niet altijd over liefde & seks ofzo gaan -.-
    Veel mensen hebben dit (Geen TH, een heel andere orgineel verhaal) Maar die word bijna niet gemaakt -.- Dat is pas zwaar kut.

    Uhu,daar kan ik over meepraten


    Music is the new sex

    (...)
    Iedereen gelooft nog steeds dat tom, elke nacht met een ander neukt,.. maar zelfs die doet dat niet 10 keer per dag,.x'D Ach, niet iedereen heeft een leven,.

    En bijan iedereen gelooft wat andere mensen vertellen


    Music is the new sex

    (...)
    Iedereen gelooft nog steeds dat tom, elke nacht met een ander neukt,.. maar zelfs die doet dat niet 10 keer per dag,.x'D Ach, niet iedereen heeft een leven,.

    Volgens mij als hij dat ooit verteld zou hebben dat gewoon zijn ego een beetje aandacht nodig had 8'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Weet je die droogheid is echt gaaf bi je. xD
    Maar ik geef je wel helemaal gelijk.
    Tenzij je titel als iets zegt wat er niet zal gebeuren.

    zoals: "Ik haat jou, en dan zal nooit veranderen" Daar ruik ik gewoon al dat dat wel zal verandere [Sorry voor diegene die zo'n quiz hebben]


    everything you imagined, and more...

    Owja, meestal is de hoofdpersoon depri, wil haast het mes op haar pols zetten heeft minstens een mascara en oogpotlood nodig per dag en heeft meestal zwart lang haar met allerlei kleurtjes erdoorheen


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En daarom moet er een lijst op Q komen non-Th <.<
    Want alle non-Th series worden niet gemaakt terwijl die zowat leuker zijn -.-. En ORGINEEL. Weetje hier op Q heb je pas een orgineel verhaal las het niet op TH gaat, als het niet over liefde en seks gaat.... Sorry dat ik dit zo allemaal zeg. Spijt me


    I live for the applause, you will die for it.

    Owja, meestal is de hoofdpersoon depri, wil haast het mes op haar pols zetten heeft minstens een mascara en oogpotlood nodig per dag en heeft meestal zwart lang haar met allerlei kleurtjes erdoorheen
    En scene natuurlijk en hardstikke dun en mooi en model enzo maar dan vind ze zichzelf lelijk en snijd zichzelf.


    Life is hard and then we die

    (...)En scene natuurlijk en hardstikke dun en mooi en model enzo maar dan vind ze zichzelf lelijk en snijd zichzelf.

    Like je hebt gelijk, dus wij kunnen vet erin meespelen,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Like je hebt gelijk, dus wij kunnen vet erin meespelen,.x'D
    Ja men, met onze emo handschoentjes die tot over onze pols lopen omdat daar de krassen zitten, jeweettoch, is vet stoer!


    Life is hard and then we die