• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omdat er maar weinig originele mensen bestaan en de ideeen van die originele mensen zo origineel zijn dat iedereen het idee jat en het idee niet meer origineel is?

    Man jij bent goed in die dingen zeggen.
    En die beschrijving van die quizjes zijn zo waar x'D


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)Ja men, met onze emo handschoentjes die tot over onze pols lopen omdat daar de krassen zitten, jeweettoch, is vet stoer!

    Ja anders ben je kinda niet in de mode,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weet je die droogheid is echt gaaf bi je. xD
    Maar ik geef je wel helemaal gelijk.
    Tenzij je titel als iets zegt wat er niet zal gebeuren.

    zoals: "Ik haat jou, en dan zal nooit veranderen" Daar ruik ik gewoon al dat dat wel zal verandere [Sorry voor diegene die zo'n quiz hebben]

    Ik heb zo'n quiz! :( maar het geeft niet als je der zo over denk :D want de mijne heeft wél originele stukjes, (hoop ik toch :P)

    && om ff terug op het topic te komen, ik heb wel originele serie's, of toch zeker 1tje (op een ander profiel van mij en een vriendin) en dat is lichtjes anders dan zo een meet-and-greet, want in het begin van het verhaal verstop je je samen met je zus in de koffer van Th hun tourbus :8 :P

    maar voor de rest, geef ik je gelijk, maar toch blijf ik die verhalen fun vinden :P [/mijn mening]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Hmm,ik heb zelf ook een stand Alone over snijden. En over een meisje dat depri is,maar Annick,is die voorspelbaar?


    Music is the new sex

    (...)
    Ja anders ben je kinda niet in de mode,..
    En dan ben je zo niet in op een internet site duh!


    Life is hard and then we die

    Omfg ik bedoel maar, doe eens over een ANDERE celeb of GEWONE personen. Of laat het verhaal niet altijd over liefde & seks ofzo gaan -.-
    Veel mensen hebben dit (Geen TH, een heel andere orgineel verhaal) Maar die word bijna niet gemaakt -.- Dat is pas zwaar kut.


    Neem mij: heb ik een quiz van 55 delen, word ie maar door een stuk of 6 mensen echt gelezen x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mariko je word opgehemelt, fack waarom ben ik nou geen mod?[/hoeft geen antwoord ofzo,.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmm,ik heb zelf ook een stand Alone over snijden. En over een meisje dat depri is,maar Annick,is die voorspelbaar?
    Nee absoluut niet. Die is echt heel mooi geschreven en heeft helemaal niets met voorspelbaarheid te maken.


    Life is hard and then we die

    (...)En dan ben je zo niet in op een internet site duh!

    Aduh,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben het geheel met je eens. Die series lees ik ook niet. Die zijn ook zo langdradig. Een leuke knipperlichtrelatie aan-uit-aan-uit-aan-uit...

    Ik hoop dat mijne: Bill Kaulitz is nr. 142 of my murderlist wel orgineel is? (A)
    Want soms is hij niet zo voorspelbaar als hij lijkt ;)


    Think before you act.

    (...)

    Neem mij: heb ik een quiz van 55 delen, word ie maar door een stuk of 6 mensen echt gelezen x'D
    Maar hij is wel vet mooi <3


    Life is hard and then we die

    (...)Nee absoluut niet. Die is echt heel mooi geschreven en heeft helemaal niets met voorspelbaarheid te maken.

    Gelukkigx'D


    Music is the new sex

    dat is zó waar daarom probeer ik heel origineel te zijn!:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Of Bill is je vader en je begint wat met Tom[/like dikke vette pedo is het ook!]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Neem mij: heb ik een quiz van 55 delen, word ie maar door een stuk of 6 mensen echt gelezen x'D
    ='D Die vn jouw stuk meer gemaakt dan die van mij. Ik wil hem wel lezen, maar ik heb niet zoveel tijd om 55 delen te gaan lezen. Dus het kan wel eens lang duren voordat ik een paar delen heb gelezen ='D Ik lees sowieso niet zo graag maarja. Ik heb ook Huiswerk + leerwerk en wil ook wel eensn aar buiten ofzo. Dus het kan ff duren xd


    I live for the applause, you will die for it.