• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Karin
    jij hebt zoveel orginele verhalen dat ik het niet eens meer bijhoud xD


    Life is hard and then we die

    Of Bill is je vader en je begint wat met Tom[/like dikke vette pedo is het ook!]

    bestaan zo'n verhalen?! vet! [/rare bui] :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jeajj,, je hebt idd gelijk ^^
    of quizzen waarbij je op het einde zwanger bent en trouwt, die heb je ooknog [ik noem geen namen (A)]
    maargoed, er zijn zoveel quizzen, it's hard to be a original...


    xoxo


    You move me ......... Kurt

    (...)
    bestaan zo'n verhalen?! vet! [/rare bui] :P
    Like, echt heel veel >,<


    Life is hard and then we die

    (...) ='D Die vn jouw stuk meer gemaakt dan die van mij. Ik wil hem wel lezen, maar ik heb niet zoveel tijd om 55 delen te gaan lezen. Dus het kan wel eens lang duren voordat ik een paar delen heb gelezen ='D Ik lees sowieso niet zo graag maarja. Ik heb ook Huiswerk + leerwerk en wil ook wel eensn aar buiten ofzo. Dus het kan ff duren xd


    Whaha x] Nam het alleen maar even als voorbeeld hoor! ;] Maar het is gewoon kut als je ergens je best op doet, en niemand maakt hem. En al helemaal als je bedenkt dat die uitgekotste lovestorytjes zonder ook maar een greintje realisme wél gemaakt worden! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jhaa idd !! Drrm ben ik ook gestopt met de mijne .. Maar nu heb ik er een over TH aliens die de aarde willen overnemen en dan word bill op mega mindy =]

    Oeh en ik ga nu beginnen aan een serie van een meisje met waanideeen !! afgesloten in een isolatiecel =]


    Because Nobody Love's

    Jeajj,, je hebt idd gelijk ^^
    of quizzen waarbij je op het einde zwanger bent en trouwt, die heb je ooknog [ik noem geen namen (A)]
    maargoed, er zijn zoveel quizzen, it's hard to be a original...


    xoxo
    Ja, echt awful XD


    Life is hard and then we die

    (...)

    Whaha x] Nam het alleen maar even als voorbeeld hoor! ;] Maar het is gewoon kut als je ergens je best op doet, en niemand maakt hem. En al helemaal als je bedenkt dat die uitgekotste lovestorytjes zonder ook maar een greintje realisme wél gemaakt worden! xD
    Idd! Jij hebt er heel veel werk aan gehad. 55 delen is wel veel hoor. En die is per deel ong 40-50 keer gemaakt. Terwijl die volgens mij wel meer verdient. Je hebt er veel werk in gestoken


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Whaha x] Nam het alleen maar even als voorbeeld hoor! ;] Maar het is gewoon kut als je ergens je best op doet, en niemand maakt hem. En al helemaal als je bedenkt dat die uitgekotste lovestorytjes zonder ook maar een greintje realisme wél gemaakt worden! xD
    echt he 0.o awful gewoon!


    Life is hard and then we die

    (...)

    Whaha x] Nam het alleen maar even als voorbeeld hoor! ;] Maar het is gewoon kut als je ergens je best op doet, en niemand maakt hem. En al helemaal als je bedenkt dat die uitgekotste lovestorytjes zonder ook maar een greintje realisme wél gemaakt worden! xD

    *sniksnik* mijne zijn héél onrealistisch, maar niet uitgekotst!! maar da's net zo cool, dat ze onrealistisch zijn, dan kan je echt zo van die dinge erin zette dat je zou zeggen: "wtf!"
    en da's net zoo cool :D maarja, tis wel erg voor je dat ze Uu serie dan nii maken!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...) Idd! Jij hebt er heel veel werk aan gehad. 55 delen is wel veel hoor. En die is per deel ong 40-50 keer gemaakt. Terwijl die volgens mij wel meer verdient. Je hebt er veel werk in gestoken


    en dan laat nog niet eens de helft een reactie achter, en haakt af omdat er te snel nieuwe delen komen! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    en dan laat nog niet eens de helft een reactie achter, en haakt af omdat er te snel nieuwe delen komen! xD

    Nou laat ik eerlijk zeggen dat ik soms liever geen reacties wil, dat worden me dan teveel,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    DAAAAROM wil Sem een lijst op Q. Met non-Th serie's. OF een topic waar iedereen zijn serie [Dan ook echt alleen de non-TH of de ORGINELE series] ...


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)
    *sniksnik* mijne zijn héél onrealistisch, maar niet uitgekotst!! maar da's net zo cool, dat ze onrealistisch zijn, dan kan je echt zo van die dinge erin zette dat je zou zeggen: "wtf!"
    en da's net zoo cool :D maarja, tis wel erg voor je dat ze Uu serie dan nii maken!


    De mijne is nou ook niet echt het toppunt van realisme hoor! xD Maar die verhalen waarbij je op nummer die al met elk bandlid van TH al in bed bent gedoken is nou ook niet..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    De mijne is nou ook niet echt het toppunt van realisme hoor! xD Maar die verhalen waarbij je op nummer die al met elk bandlid van TH al in bed bent gedoken is nou ook niet..
    Jouw verhaal is gewoon heel erg mooi en best wel realistisch <3


    Life is hard and then we die