• Ik vroeg het me af,

    Want de meeste quizen gaan over:
    Tokio hotel, je wint een meet and greet, Bill ziet iets in je, eje word verliefd op zijn oogjes, 2 dagen daarna lig je al met hem in bed, 1 week later kom je erachter dat je zwanger bent, daarna heb je een echo late maken en blijkt het een tweeling te zijn, gaat Bill nog vreemd met je beste vriendin, je vergeeft hem,[/zou ik niet doen maar zo gaan die quizen]Je zoekt toch wat troost bij Tom, word nog net niet zwanger van hem, want je bent al zwanger jammer genoeg kan dat niet, je kan niet leven zonder Bill dus ga je maar weer naa hem toe, en zo leef je nog lang en gelukkig met Bill en jullie 5 koters

    Of,[/deze is nog leuker]
    Bill,liefde op het eerste gezicht, zoenen, neuken, vreemdgaan, pers, je gaat halfdood bij een auto ongeluk, lekker gelukkig.

    Zo dat moest even,.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Nou laat ik eerlijk zeggen dat ik soms liever geen reacties wil, dat worden me dan teveel,


    Jah, maar jij moet niet klagen! :P Jouw quizen worden op een dag al vaker gemaakt dan al mijn series die ik ooit gemaakt heb bij elkaar! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    De mijne is nou ook niet echt het toppunt van realisme hoor! xD Maar die verhalen waarbij je op nummer die al met elk bandlid van TH al in bed bent gedoken is nou ook niet..

    nja, de mijne zijn nu ook nii zo, mijn hoofdserie is dan nog zo de onorigineelste van allemaal, maar ik vind dat mijn quizlets nog wel meevallen qua originaliteit, maar da's misschien ook omda ik in het echte leven ook geen meeloper ben enzow, en nii graag mensen na doe enzow.. xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    De mijne is nou ook niet echt het toppunt van realisme hoor! xD Maar die verhalen waarbij je op nummer die al met elk bandlid van TH al in bed bent gedoken is nou ook niet..

    Die vn jou zyn tog wel vrij realistisch? Ö
    & die vn xjustxmyself .. njhaa .. dies gwn gek, dus da telt nii ^^
    Sorry Schat (A)
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)

    Jah, maar jij moet niet klagen! :P Jouw quizen worden op een dag al vaker gemaakt dan al mijn series die ik ooit gemaakt heb bij elkaar! xD

    Dat zal toch wel meevallen?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    nja, de mijne zijn nu ook nii zo, mijn hoofdserie is dan nog zo de onorigineelste van allemaal, maar ik vind dat mijn quizlets nog wel meevallen qua originaliteit, maar da's misschien ook omda ik in het echte leven ook geen meeloper ben enzow, en nii graag mensen na doe enzow.. xD

    Da"s waar, ge hebt zelf Belvrees xD
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Dat zal toch wel meevallen?


    Euhm.. NEE! :P Wacht even hoor, moet even wat opzoeken..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Wacht je heb ook deze soort quizzen nog ;

    Je word verkracht door je vader. Je moeder is junk/alcholieker. Je moet van je vader met andere mannen gaan neuken voor geld. Je word in het school gepest. Je krijgt anorexia. Je ontmoet Bill en Tom en ... omdat ze perongeluk je hebben aangereden met de tourbus.Je vertrouwt geen mannen en dan begin je uiteindelijk vertrouwen te krijgen in Bill [ of Tom ,...] en dan doet Bill iets verkeerd en dan loop je weg naar een gebouw en staat dan op het punt om te springen en dan houd Bill [ of Tom ,...] je tegen en dan leven jullie nog lang en gelukkig ;]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)
    Die vn jou zyn tog wel vrij realistisch? Ö
    & die vn xjustxmyself .. njhaa .. dies gwn gek, dus da telt nii ^^
    Sorry Schat (A)
    xx

    ik ben nii gek!!
    okey, toch wel een beetje :P
    en dus mijn quizlets ook, en da geeft ze een originele touch xD


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Da"s waar, ge hebt zelf Belvrees xD
    xx

    :$ alleen naar mense die ik nii vaak bel, na Uu bel ik zo'n 4 keer op den dag ofzow :P
    en vandaag nog 2 en een half uur naar sarah!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Het eerste deel van Tom,? What the hell do people say about Tokio hotel at a page that called Quizlet is 929x gemaakt. Ik kan je vertellen: Dat is ongeveer 5x zoveel als alle delen van mijn 55-delige quiz bij elkaar zijn gemaakt! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het eerste deel van Tom,? What the hell do people say about Tokio hotel at a page that called Quizlet is 929x gemaakt. Ik kan je vertellen: Dat is ongeveer 5x zoveel als alle delen van mijn 55-delige quiz bij elkaar zijn gemaakt! :P

    Ach dat is niets vergeleken met mijn allereerste quiz die was 1200 keer gemaakt maar die heb ik helemaal verwijderd omdat ik er niet mee verder kon..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wacht je heb ook deze soort quizzen nog ;

    Je word verkracht door je vader. Je moeder is junk/alcholieker. Je moet van je vader met andere mannen gaan neuken voor geld. Je word in het school gepest. Je krijgt anorexia. Je ontmoet Bill en Tom en ... omdat ze perongeluk je hebben aangereden met de tourbus.Je vertrouwt geen mannen en dan begin je uiteindelijk vertrouwen te krijgen in Bill [ of Tom ,...] en dan doet Bill iets verkeerd en dan loop je weg naar een gebouw en staat dan op het punt om te springen en dan houd Bill [ of Tom ,...] je tegen en dan leven jullie nog lang en gelukkig ;]


    Jah.. Orginaliteit heerst >< Op het moment ligt anorexia trouwens erg gevoelig bij mij, dus vind ik die verhalen überhaupt niet zo geweldig


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    vind ut zo kloppe maar gelukkig
    gaan mijn quize NIET zo :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    Ach dat is niets vergeleken met mijn allereerste quiz die was 1200 keer gemaakt maar die heb ik helemaal verwijderd omdat ik er niet mee verder kon..


    *jaloezie* xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    *jaloezie* xD


    Het was niet mijn bedoeling geweest, het was geen vooropgezet plan, maarja,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.