• We are Twenty One Pilots and so are you! |-/






    Guns for hands is talking about-
    I want to tell you that I know you have the ability to hurt yourself, you do, you have that ability.
    I feel like a lot of the older generation when they hear about someone struggling with it their first reaction is “No you’re not, you’re not struggling with that- think about something else. You’re just trying to get attention”.
    But this song was really trying to say “listen I know that you have the ability to hurt yourself, I recognise that, but let’s take that energy and let’s point it at something else, let’s divert that, lets kinda shift momentum and look at something like art or something like this music specifically, or even point it at me, you know- just point it anywhere. just don’t point it at yourself.
    - Tyler Joseph





    Keep moving forward, we can do it together. There’s a lot in life that’s tough or difficult but I think it’s important to know that we’re all going through it, and to keep pushing forward and I’m gonna push forward with you.
    -Josh Dun




    Skeleton Clique

    - Blurryface ~ Aimée
    - VaIerie ~ Nynke
    - Trees ~ Lieke
    - Se7enteenblack ~ Lisa
    - Belmont ~ Britt
    - Kittel ~ Gabriëla // Gabs
    - Novoseliv ~ Lotta
    - Eluzai ~ Evi
    - Migraine ~ Nina
    - Constellation ~ Aria
    - XxIrinaxX ~ Irina
    - FabulousKilljoy ~ Maureen
    - brodiewindun ~ Kayleigh // Kay
    - Gunnulfsen ~ Dore
    - Rosencrantz ~ Margot
    - Fukari ~ Nichelle
    - RlNGO ~ Livia
    - Murphys ~ Noa
    - Spookies
    - Saxon ~ Tamara
    - BadIands ~ Yu
    - Dizcoostin ~ Cherona
    - Killjoy ~ Marjolein
    - Flowey ~ Eva
    - Hoechlins ~ Eva




    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 16:25 ]


    Caution first, always.

    Chavez schreef:
    Wel. Ik heb mij gisteren geamuseerd. :Y) Nu heb ik wel een stijve rug van de stampen die ik gekregen heb tijdens de paar moshpits die ontstaan zijn.


    België?

    Wij gaan morgen, wie is er nog meer in 013? (:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 10:13 ]

    Trees schreef:
    (...)

    België?

    Wij gaan morgen, wie is er nog meer in 013? (:

    Meh. Het is me niet meer gelukt. :c Ik wil schreeuwen 'mini-meeting' omdat well... ik er dichtbij woon maar goed. Have fun iedereen!


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Meh. Het is me niet meer gelukt. :c Ik wil schreeuwen 'mini-meeting' omdat well... ik er dichtbij woon maar goed. Have fun iedereen!


    Ik zou best willen, maar ik ben er pas vanaf 17.30 en dan moet ik al zo snel weg en meh :c

    Trees schreef:
    (...)

    Ik zou best willen, maar ik ben er pas vanaf 17.30 en dan moet ik al zo snel weg en meh :c

    Meh. :c Jammer, maar begrijpelijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Meh. :c Jammer, maar begrijpelijk.


    Volgende concert, sowieso! Pinkpop of lowlands ofzo (:

    OMG, gisteren was zo leuk (ik ben naar het concert in België geweest) and I'm still freaking out want het concert was gewoon perfect en dan heb ik nog eens Josh ontmoet ook (:
    Voor de mensen die morgen gaan, HAVE FUN (:!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 22:00 ]

    Nou, nogmaals: Voor de mensen die vandaag gaan, veel plezier! Drop foto's en dergelijke hier, want ik wil shit zien, ghehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Nou, nogmaals: Voor de mensen die vandaag gaan, veel plezier! Drop foto's en dergelijke hier, want ik wil shit zien, ghehe.




    Je kan altijd bij deze gasten aansluiten (: Jij woont in de buurt van Tilburg toch?

    Trees schreef:
    (...)



    Je kan altijd bij deze gasten aansluiten (: Jij woont in de buurt van Tilburg toch?

    Ik woon zowat om de hoek bij de 013. ;D Die zijn er wel achterlijk vroeg joh. Gekken. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Ik woon zowat om de hoek bij de 013. ;D Die zijn er wel achterlijk vroeg joh. Gekken. ;D


    Ik zit te twijfelen of ik eerder zal gaan en school zal skippen want ik kan nu toch niet werken van de spanning, maar het is zo kouddd. Ik kan ook even bij jou langskomen ^^

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 11:12 ]

    Veel plezier Lieke ^^


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    HET WAS ZO VET.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom zie ik dit topic nu pas? :o

    Gister was trouwens baas. Begonen achteraan en na 3 nummers stonden we pal vooraan tussen de kinderen die er al heel de dag gezeten hadden. ;x





    Zet mij maar op de lijst dus ;x

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 11:46 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    16 november staan ze terug in Brussel. Tickets op 13 mei.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Smal schreef:
    16 november staan ze terug in Brussel. Tickets op 13 mei.


    Op 9 november in Dusseldorf en op 15 november in Nederland c: Nederland zijn de tickets vrijdag 10 uur in de verkoop!