• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wáár ben ik mee bezig? Op zo veel vlakken... Wtf Lieke.

    Wat heb ik te verliezen als ik dit berichtje stuur? Onze relatie gaat toch niet meer werken. En ik wil gewoon weten waarom je het me niet vertelde.

    Rasetsu schreef:
    Wat heb ik te verliezen als ik dit berichtje stuur? Onze relatie gaat toch niet meer werken. En ik wil gewoon weten waarom je het me niet vertelde.


    Maak het gewoon uit zeg... zo te lezen is het een eikel die niet luistert naar je en zo. Als je echt zo ongelukkig bent had je al lang bij hem weggeweest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, dit is sneu. Na een vreet periode gehad te hebben is papa 2.5kg aangekomen terwijl ik gewoon een halve kilo ben afgevallen! Ik at zelfs meer dan hij. Wtf, lichaam? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is officieel- ik ben ondergewicht.

    De verpleegster vraagt daarnet - of ik een eetstoornis heb? Like wtf bitch?

    Nee, bitch ik heb géén anorexia of boulimie.
    Ik weet niet eens wat dat überhaupt is.
    Soort van maar niet helemaal.

    Aw hell naw.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 21:53 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    1. ik ga zo zakken voor mijn rijexamen
    2. en ik ga er hel voor krijgen


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    1. ik ga zo zakken voor mijn rijexamen
    2. en ik ga er hel voor krijgen


    1. Dat weet je niet zeker! Heb je al een afspraak? Ik zal voor je duimen. :3
    2. Meer dan de helft van mensen haalt het de eerste keer niet, en dat verzin ik niet zomaar even, maar daar zijn echte cijfers voor te vinden. Niemand zou moeilijk mogen doen als je het over moet doen. Dat komt procentueel meer voor dan de man.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ok, ik ga naar Jeremy Loops. :')


    Caution first, always.

    Oke... rustig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer is de omslag gekomen bij mijn oma van "ah kind je bent mijn ziel en hier heb je stortvloeden aan liefde" naar "dus die toekomstplannen van jou zuigen aan alle kanten en de kans dat je het gaat maken in de schrijverswereld is klein en je moet wel realistisch blijven en als je een tussenjaar neemt gaat je toekomst eraan" speeches. ????

    Ik hou van oma maar sinds wanneer eindigen al onze ontmoetingen in verhitte discussies over mijn volgens haar ondoordachte levenskeuzes.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind Quizlet een heerlijke site, anders zou ik hier niet al zes jaar rond hangen, maar dat wijzende vingertje sjongejongejonge 't is alsof ik weer op de basisschool zit.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik vind Quizlet een heerlijke site, anders zou ik hier niet al zes jaar rond hangen, maar dat wijzende vingertje sjongejongejonge 't is alsof ik weer op de basisschool zit.


    Inderdaad.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    1. Dat weet je niet zeker! Heb je al een afspraak? Ik zal voor je duimen. :3
    2. Meer dan de helft van mensen haalt het de eerste keer niet, en dat verzin ik niet zomaar even, maar daar zijn echte cijfers voor te vinden. Niemand zou moeilijk mogen doen als je het over moet doen. Dat komt procentueel meer voor dan de man.


    1. Ja, voor begin december. Ik ben doodsbang.
    2. Dat weet ik wel. Het is de reactie van mijn ouders waar ik bang voor ben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Chachki schreef:
    (...)

    Inderdaad.


    Ook een vriendelijk pb'tje ontvangen zeker


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ook een vriendelijk pb'tje ontvangen zeker


    Heel vriendelijk.


    Your make-up is terrible