• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En daarom edit ik niet zo graag foto's.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    En daarom edit ik niet zo graag foto's.:'D


    Dude... Niks tegen zwarte piet of je originele profielfoto, maar zo samen gephotoshopt ziet het er best creepy uit. :'D


    OTOFT: Yaay, blij met de eerste editie van het QMagazine! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    (...)

    Dude... Niks tegen zwarte piet of je originele profielfoto, maar zo samen gephotoshopt ziet het er best creepy uit. :'D


    OTOFT: Yaay, blij met de eerste editie van het QMagazine! :3


    Pff, probeer jij maar iets beters te maken met een bucht photoshop programma.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    En daarom edit ik niet zo graag foto's.:'D


    Jarne, jouw profielfoto maakt me bang. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    En daarom edit ik niet zo graag foto's.:'D


    Nightmares dankzij je mooie profielfoto.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Meh, ik ben verslaafd aan Armeense vlechtkaas, maar ik heb geen idee waar ik het kan kopen... Misschien maar beter ook.


    Your make-up is terrible

    Nou wil ik Jarne zijn pf zien xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je vraagt waarom ik geen zin heb in jongens, je vraagt waarom ik mijn hoofd niet bij school heb, en ik denk dat je weet dat jij het antwoord bent. Maar ik ben bang voor je reactie als ik het toegeef.


    i put the fun in funeral

    Doing whatever the fuck I want since 1999.


    kindness is never a burden.

    Chachki schreef:
    Meh, ik ben verslaafd aan Armeense vlechtkaas, maar ik heb geen idee waar ik het kan kopen... Misschien maar beter ook.
    Nooo. We need more!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh, kom op Belle, nog een weekje! Dan ben je voorlopig weer even klaar met je PWS. Alleen komt dan weer alle stress betreft de presentatie die we ook nog moeten geven...


    Stenenlikker

    Kirigaya schreef:
    Doing whatever the fuck I want since 19998.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dear lord mensen die geen betrouwbare bronnen van onbetrouwbare bronnen kunnen onderscheiden zouden geen toegang tot het internet mogen hebben.


    i put the fun in funeral

    You have made the decision.


    Morgen heb ik een scheikunde schoolexamen en vrijdag moet mijn schoolexamen aardrijkskunde ingeleverd zijn. Waar. Is. Mijn. Concentratie. (cat)