• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Stop met bluffen, klootzak


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Zal ik hem wel of niet ook hier openen...


    Your make-up is terrible

    I'm a fucking pussy.


    Your make-up is terrible

    Je bent een onuitstaanbaar kut persoon en ik begrijp niet waarom iemand ook maar enigszins goed over je zou spreken. Je bent zo ongelooflijk bot en hebt lekker je uitgesproken mening but guess what; people don't want to know.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Je bent een onuitstaanbaar kut persoon en ik begrijp niet waarom iemand ook maar enigszins goed over je zou spreken. Je bent zo ongelooflijk bot en hebt lekker je uitgesproken mening but guess what; people don't want to know.

    N'awh, Jaimy. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bjergsen schreef:
    Je bent een onuitstaanbaar kut persoon en ik begrijp niet waarom iemand ook maar enigszins goed over je zou spreken. Je bent zo ongelooflijk bot en hebt lekker je uitgesproken mening but guess what; people don't want to know.


    Thanks for describing me.


    Your make-up is terrible

    Waarom bestaat huiswerk nog. Aargh.
    (Okay ik ben slecht iedereen hier heeft echte problemen en ik ondertussen aan het klagen over huiswerk)


    Just doing what I can

    omfg im hungry af

    bitch fight hiero

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 18:35 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Oh my god.


    kindness is never a burden.

    Aerlyn schreef:
    omfg im hungry af

    bitch fight hiero ^


    Waar?

    Als je na het eten overal voor geschreven hebt, mag je een RPG open, misschien.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    (...)

    Waar?

    Als je na het eten overal voor geschreven hebt, mag je een RPG open, misschien.


    tussen mijn twee vriendinnen lawll

    ik zit lekker associaal op quizlet :$


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Waarom kan ik er nou niks over zeggen? Ik wil niet langer in deze hopeloze relatie zitten als je onze afspraken niet nakomt of "vergeet".

    Ik wil huilen. Waarom is dit onderwerp zo vreselijk lastig voor me? Wat kan mij het schelen dat jij je leven verpest en niet je afspraken wil nakomen. Als je me gewoon vertelt dat je nooit wil stoppen met blowen vind ik het ook goed. Want dan is mijn reactie dat onze relatie dan ook voorbij is. Dat is veel makkelijker dan het zelf moeten opbrengen.

    Ik wil mezelf zo graag pijn doen..

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 18:53 ]

    Jullie dómme klootzakken. Ik heb in geen eeuwen meer iemand dom genoemd, but I s2g. Stupid, ignorant bastards.


    kindness is never a burden.

    En weer verder met het breien van mn slytherin scarf :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"