• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    wieh bijna naar Luxemburrrrrrg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bijna klaar met een van de twee opdrachten. En daarna mag ik ook nog een onderzoek gaan doen. Waarom stel ik dingen toch ook zo lang uit? T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tuschinski schreef:
    wieh bijna naar Luxemburrrrrrg


    bijna in je koffer gekropennnnn


    i put the fun in funeral

    Nee... Nee, geen terugval. Alsjeblieft!

    Gawd, hou op met de kerstmuziek...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke. Dus we praten alleen als jullie willen praten? Best, ik kom vanmiddag naar dat verrotte huis terug om met jullie te praten, maar laat MIJ dan ook praten en laat me UITpraten. Dank jullie. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Oke. Dus we praten alleen als jullie willen praten? Best, ik kom vanmiddag naar dat verrotte huis terug om met jullie te praten, maar laat MIJ dan ook praten en laat me UITpraten. Dank jullie. (cat)


    Ik vind het echt naar voor je... Wel heel goed dat je alsnog met ze gaat praten, ondanks dat het je allemaal tegen zit <3

    Trees schreef:
    Nee... Nee, geen terugval. Alsjeblieft!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I feel like crying, but I've got to be strong.. I need to be strong. Otherwise I'll end up like last year, crying and broken. I don't want this.. I don't want this.. I just want to end it all.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    K.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tuschinski schreef:
    (...)

    Ja die gekkerds met hun lidwoord achter aan het woord geplakt


    Zeg dat wel. Als taalwetenschapper in opleiding vind ik het ongelofelijk fascinerend, maar als persoon met Nederlands en Duits als eerste talen struikel ik hier nog meer over dan het feit dat ze de uitspreken als domm. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'd feel for you if you weren't such an attention addict.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Vrienden op school? Wat zijn dat?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als die cadeaus voor mijn ouders niet heel snel binnenkomen, zit ik zo in de problemen. Is het zo moeilijk voor webshops om te doen wat ze beloven? Ze mogen fouten maken zoveel ze willen als het om dingen voor mezelf gaat, maar niet voor dit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Al mn cijfers van de toetsweek binnen met als laagste cijfer een 6.6. Ik denk dat ik blij mag zijn ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."