• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De training was zo zwaar maar zo fijn. Het is echt fijn om met de wereldtop te mogen en kunnen trainen en dat ze ook graag met jullie trainen en je jezelf aan groeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lootjes trekken met de familie is toch zo gezellig.
    "Ja, voor deze persoon koop ik niks dat meer kost dan vijf euro."

    Zo fijn, dit. We spreken af dat we iets voor vijftien euro kopen. Doe niet zo krenterig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    facepalm


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh God. Miserie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Whahaha, ik moet als ukkie even een zooitje volwassenen een draai om de oren geven omdat ze zich als een stel kleuters gedragen? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    komt die hoofdpijn nou van SE-week stress of van mijn pogingen van deze week om gezonder te eten of van die pil ??? wat is je probleem lijf


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Why can't I just tell myself that it's never gonna happen?

    Ik heb een hekel aan hoop. Ik blijf maar hopen, en daar gaat het mis. Het kan nooit een nee zijn, het blijft bij het misschien en al is deze onwaarschijnlijk, het veroorzaakt wel de dromen dei ik allang had moeten laten vallen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Uugh waarom lees ik dit dan ook.


    Your make-up is terrible

    Wtf kiezen ze rare mensen bij The Voice.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms heb je gewoon behoefte aan middelen waardoor je gedachten op 0 worden gezet. Vandaag is dat alcohol for the bigger problems.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kom veilig thuis alsjeblieft.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tja dat krijg je ervan als je 4 jaar had om die walgelijke baard af te scheren maar ok als je in plaats daarvan als een hippie bij the voice wil staan dan krijg je dat soort dingen he


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stap ik de bus in, zit daar een best wel lekkere buschauffeur. Ga ik zitten, gaat de bus rijden en kom ik na een tijd aan op eindbestemming, terwijl mijn gedachten naar een bepaald persoon gaan. Stap ik uit bij de chauffeur, werp nog een blik op de chaffeur en denk "oh ja, er zat een lekker ding achter het stuur."

    Het is dus nu officieel. Ik ben verliefd.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Het is grappig hoe makkelijk mensen me laten vallen of me inwisselen voor een beter exemplaar :') Ik moet wel echt het meest verschrikkelijke wezen zijn dat er op aarde rond loopt.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het was gezellig in Utopia. Die stripper was alleen wel barslecht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.