• T H E      C I R C U S
    Cirque de la Lune is een zeer succesvol, Europees circus. Het circus is voornamelijk gericht op acrobatiek, en doet, op de voltige/trick riding na, niets met dieren. Het circus trekt altijd een groot bekijks en bestaat dit jaar al weer 23 jaar. Het circus maakt dit jaar voor het eerst een tour door Amerika, met hun nieuwste show. In dit RPG volgen we de circusartiesten tijdens hun tour.

    F U R T H E R      I N F O R M A T I O N
    • Het circus reist met caravans en campers van locatie naar locatie. Op locatie zijn dit ook de woonvertrekken van de artiesten. Over het algemeen wonen er drie of vier artiesten in een caravan of camper.
    • Het circus zal op populaire locaties langer blijven staan dan op anderen. Op het moment van de RPG staan zij bij de stad Chicago. Hier zullen acht shows worden gegeven. Op maandagavond, dinsdagavond en middag, woensdagavond, vrijdagmiddag, zaterdagmiddag, zondagochtend en zondagavond.
    • Circusartiesten worden verzocht het te melden als zij de stad in gaan en een tijd door te geven dat zij weer terug zijn.
    • Aan het einde van iedere show-week gaat het circus met elkaar uit eten
    • Het circus heeft aan het begin van de RPG elf show's achter de rug, acht in New York en drie in steden tussen New York en Chicago in

    A C T S
    — Voltige and Trick Riding — 2 tot 4 en een longueur (enkel voor de voltige acts)
    — Acrobatics, Acrobalance and Acro Dance — 4 tot 8
    — Trapeze, Flying Trapeze and Multipal Trapeze — 3 tot 5
    — Knife Throwing — 2, een werper + 1 iemand tegen dat bord.
    — Aerial Silk and Aerial Hoop — 1 tot 3
    — Trampolining — 2 tot 3
    — Tightrope Walking — 1 tot 3

    R O L E S
    [Guys/Girls: 5/9] >> Tijdelijke Stop op de meiden!
    V O L T I G E      A N D      T R I C K      R I D I N G
    Annika Mia Pilkvist — 21 — Bryden Jenkins — Aveyard — 1.4
    R• Naam — Leeftijd — Faceclaim — Whitethorn — Pagina
    R• Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery — 21 — Simon Nessman — Olympiodorus — 1.2
    Nicolai Magnus Sørensen — 26 — Jon Kortajarena — Necessity — 1.4

    Mihai Alin Dalca — 23 — Damien Molony — MikeGClifford — 1.4


    A C R O B A T I C S,      A C R O B A L A N C E      A N D      A C R O      D A N C E
    R• Max Connor Prior — 25 — Sean O'Pry — Sonorous — 1.2
    R• Lukah Isabella Ratajkowski — 17 — Faceclaim — Ziegler — Pagina
    R• Aliz Malena Balázs — 20 — Faceclaim — Feyre — 1.4
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T R A P E Z E,      M U L T I P L E      T R A P E Z E      A N D      F L Y I N G      T R A P E Z E
    R• Abigaïl Haylee Delvin — Leeftijd — Faceclaim — Yisha — 1.4
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    K N I F E      T H R O W I N G
    R• Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — 20 — Bridget Satterlee — Olympidorus — 1.2

    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    A E R I A L      S I L K      A N D      A E R I A L      HOOP
    R• Sapphire Catherine Evans — Leeftijd — Kassi Smith — Sonorous — 1.2
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T R A M P O L I N I N G
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T I G H T      R O P E      W A L K I N G
    R• Deirdre Bonnie Kincaid — 20 — Faceclaim — Catastrophes — 1.2
    Michiel Nathaniel Calligan — 23 — Sam Claffin — Florentina — 1.6

    R I N G M A S T E R
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    O T H E R      —      C A R E T A K E R S,      M E D I C S,      B U I L D E R S,      T I C K E T      S E L L E R S      E T C.
    R• Lydia Eden Young — 23 — Faceclaim — Waarzegster — Krueger — 1.3
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — Beroep — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — Beroep — User — Pagina

    R U L E S
    R P G
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd! Schrijf dus minimaal zo'n 7 regels.
    • Wees aardig tegen elkaar buiten het schrijven om.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel Jente en ik (Sonorous & Aveyard) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld. Als wij allebei drie dagen niet online zijn geweest, mag degene met de laatste post een nieuw topic aanmaken, mits hij de link zowel in het praattopic en zijn post in het dan oude speeltopic zet. (Bij speeltopics. Voor Rollentopics geld hetzelfde. Bij Praattopics gelieve enkel in de laatste post.)
    • Als je twee weken niet reageert, zal een van ons je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Rollen dienen binnen drie dagen worden aangemaakt, en binnen vijf dagen afgerond te zijn. Uitstel vragen is geldig met een geldige reden.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    P E R S O N A G E S
    • Maximaal vier personages per persoon. Het is niet verplicht om bij twee personages twee verschillende geslachten te hebben maar als je 3/4 personages hebt mag je niet 3 meisjes. Ieder van je personages moet echter wel een andere act hebben!
    • Neem niet meer personages dan je aankan!
    • Geen Mary Sues/Gary Stues a.u.b.
    • Houd geslachten, acts en taken gelijk.
    • Wees a.u.b. realistisch
    • Lees zo veel mogelijk andermans rollen door. Op die manier zorg je voor je eigen originaliteit!

    C I R C U S
    • Wees beschaafd tegen elkaar, het kan voorkomen dat je elkaar niet mag maar wees altijd respectvol naar elkaar toe!
    • Ga netjes om met alle materialen en apparatuur. We moeten niet hebben dat er een ongeluk gebeurt of dat iets voor aanvang van de show kapot blijkt te zijn.
    • Meld het als er dingen kapot gaan. Dit kan gebeuren, maar als het niet gemeld wordt kan er niks aan gedaan worden.
    • Train op de aangegeven momenten en wees op tijd aanwezig. (20 min. voor aanvang training, een uur voor aanvang v.d. show)
    • Het gebruik van verdovende middelen is absoluut verboden.
    • Je zorgt voor je eigen eten, kleding etc.
    • Laatkomers bij training moeten 20 extra burpees doen, bij te laat komen van de show wordt iets anders verzonnen.

    L I S T
    Naam:
    Leeftijd: [Leeftijden variëren van 16 - 35, depending on act. Niet iedereen hoeft 17-20 te zijn, maar sla niet over in iedereen 25-30 laten zijn! De directeur en evenals ringmeester van het circus is 40-60]
    Nationaliteit: [Europa]
    Act:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Hoe in het circus terecht gekomen?:
    Relaties:
    Overig:

    L I N K S
    Praattopic: 1
    Speeltopic: 1 [Not yet opened]
    Information about the acts: Voltige, Trick Riding, Acrobatics, Acrobalance, Acro Dance, Trapeze, Multiple Trapeze, Knife Throwing, Flying Trapeze, Aerial Silk, Aerial Hoop, Trampolining, Ringmaster, Tighrope Walking








    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Was t de longeur of echt een artiest?


    Longeur.


    take me back to the basics and the simple life

    Als niemand er problemen mee heeft pas ik mijn rol aan als caretaker en longeur

    edit: Aangepast. Ik hoop dat hij goed is.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 20:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Nicolai is af hoor (;


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Nicolai is af hoor (;


    Okeee


    take me back to the basics and the simple life

    Abigaïl is af c:

    Yisha schreef:
    Abigaïl is af c:


    Ze is op een klein dingetje na goed, en dat is dat ze zich niet in Amerika bij het circus gevoegd kan hebben. Het komt namelijk uit europa en dit is de eerste keer in Amerika.


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Ze is op een klein dingetje na goed, en dat is dat ze zich niet in Amerika bij het circus gevoegd kan hebben. Het komt namelijk uit europa en dit is de eerste keer in Amerika.


    Owja,oops.
    Zal 't ff aanpassen ^^

    Ik moet enkel haar relaties nog invullen, maar verder is Lydia af.


    A girl who wonders.

    Dit lijkt me ergens wel interessant, maar ik zit enorm te twijfelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Dit lijkt me ergens wel interessant, maar ik zit enorm te twijfelen.


    Waarom twijfel je? ^-^


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Waarom twijfel je? ^-^

    Omdat ik genoeg (O)RPGs heb en mijn karakter(s) dan niet wil verwaarlozen als ik hieraan toch meedoe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Omdat ik genoeg (O)RPGs heb en mijn karakter(s) dan niet wil verwaarlozen als ik hieraan toch meedoe.


    Hmm, dat klinkt logisch. Ik hoor het graag als je besluit mee te doen ^-^


    take me back to the basics and the simple life

    Wanneer ben je ongeveer van plan om het speeltopic te openen? :Y)

    Yisha schreef:
    Wanneer ben je ongeveer van plan om het speeltopic te openen? :Y)


    Stond op de vorige pagina ^^ maar ii ga 'm vanmiddag/vanavond openen


    take me back to the basics and the simple life

    Hmm ik denk dat ik een man tightrope walking bezet wil houden :')
    Ik ga mijn personage Michiel noemen, iemand die een relatie iets (broer / zus / vriend (in) etc.) met hem wil hebben??

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 15:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.