• T H E      C I R C U S
    Cirque de la Lune is een zeer succesvol, Europees circus. Het circus is voornamelijk gericht op acrobatiek, en doet, op de voltige/trick riding na, niets met dieren. Het circus trekt altijd een groot bekijks en bestaat dit jaar al weer 23 jaar. Het circus maakt dit jaar voor het eerst een tour door Amerika, met hun nieuwste show. In dit RPG volgen we de circusartiesten tijdens hun tour.

    F U R T H E R      I N F O R M A T I O N
    • Het circus reist met caravans en campers van locatie naar locatie. Op locatie zijn dit ook de woonvertrekken van de artiesten. Over het algemeen wonen er drie of vier artiesten in een caravan of camper.
    • Het circus zal op populaire locaties langer blijven staan dan op anderen. Op het moment van de RPG staan zij bij de stad Chicago. Hier zullen acht shows worden gegeven. Op maandagavond, dinsdagavond en middag, woensdagavond, vrijdagmiddag, zaterdagmiddag, zondagochtend en zondagavond.
    • Circusartiesten worden verzocht het te melden als zij de stad in gaan en een tijd door te geven dat zij weer terug zijn.
    • Aan het einde van iedere show-week gaat het circus met elkaar uit eten
    • Het circus heeft aan het begin van de RPG elf show's achter de rug, acht in New York en drie in steden tussen New York en Chicago in

    A C T S
    — Voltige and Trick Riding — 2 tot 4 en een longueur (enkel voor de voltige acts)
    — Acrobatics, Acrobalance and Acro Dance — 4 tot 8
    — Trapeze, Flying Trapeze and Multipal Trapeze — 3 tot 5
    — Knife Throwing — 2, een werper + 1 iemand tegen dat bord.
    — Aerial Silk and Aerial Hoop — 1 tot 3
    — Trampolining — 2 tot 3
    — Tightrope Walking — 1 tot 3

    R O L E S
    [Guys/Girls: 5/9] >> Tijdelijke Stop op de meiden!
    V O L T I G E      A N D      T R I C K      R I D I N G
    •
    Annika Mia Pilkvist — 21 — Bryden Jenkins — Aveyard — 1.4
    Naam — Leeftijd — Faceclaim — Whitethorn — Pagina
    Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery — 21 — Simon Nessman — Olympiodorus — 1.2
    • Nicolai Magnus Sørensen — 26 — Jon Kortajarena — Necessity — 1.4

    • Mihai Alin Dalca — 23 — Damien Molony — MikeGClifford — 1.4


    A C R O B A T I C S,      A C R O B A L A N C E      A N D      A C R O      D A N C E
    Max Connor Prior — 25 — Sean O'Pry — Sonorous — 1.2
    Lukah Isabella Ratajkowski — 17 — Faceclaim — Ziegler — Pagina
    Aliz Malena Balázs — 20 — Faceclaim — Feyre — 1.4
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T R A P E Z E,      M U L T I P L E      T R A P E Z E      A N D      F L Y I N G      T R A P E Z E
    Abigaïl Haylee Delvin — Leeftijd — Faceclaim — Yisha — 1.4
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    K N I F E      T H R O W I N G
    Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — 20 — Bridget Satterlee — Olympidorus — 1.2

    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    A E R I A L      S I L K      A N D      A E R I A L      HOOP
    Sapphire Catherine Evans — Leeftijd — Kassi Smith — Sonorous — 1.2
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T R A M P O L I N I N G
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T I G H T      R O P E      W A L K I N G
    Deirdre Bonnie Kincaid — 20 — Faceclaim — Catastrophes — 1.2
    • Michiel Nathaniel Calligan — 23 — Sam Claffin — Florentina — 1.6

    R I N G M A S T E R
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    O T H E R      —      C A R E T A K E R S,      M E D I C S,      B U I L D E R S,      T I C K E T      S E L L E R S      E T C.
    Lydia Eden Young — 23 — Faceclaim — Waarzegster — Krueger — 1.3
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — Beroep — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — Beroep — User — Pagina

    R U L E S
    R P G
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd! Schrijf dus minimaal zo'n 7 regels.
    • Wees aardig tegen elkaar buiten het schrijven om.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel Jente en ik (Sonorous & Aveyard) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld. Als wij allebei drie dagen niet online zijn geweest, mag degene met de laatste post een nieuw topic aanmaken, mits hij de link zowel in het praattopic en zijn post in het dan oude speeltopic zet. (Bij speeltopics. Voor Rollentopics geld hetzelfde. Bij Praattopics gelieve enkel in de laatste post.)
    • Als je twee weken niet reageert, zal een van ons je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Rollen dienen binnen drie dagen worden aangemaakt, en binnen vijf dagen afgerond te zijn. Uitstel vragen is geldig met een geldige reden.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    P E R S O N A G E S
    • Maximaal vier personages per persoon. Het is niet verplicht om bij twee personages twee verschillende geslachten te hebben maar als je 3/4 personages hebt mag je niet 3 meisjes. Ieder van je personages moet echter wel een andere act hebben!
    • Neem niet meer personages dan je aankan!
    • Geen Mary Sues/Gary Stues a.u.b.
    • Houd geslachten, acts en taken gelijk.
    • Wees a.u.b. realistisch
    • Lees zo veel mogelijk andermans rollen door. Op die manier zorg je voor je eigen originaliteit!

    C I R C U S
    • Wees beschaafd tegen elkaar, het kan voorkomen dat je elkaar niet mag maar wees altijd respectvol naar elkaar toe!
    • Ga netjes om met alle materialen en apparatuur. We moeten niet hebben dat er een ongeluk gebeurt of dat iets voor aanvang van de show kapot blijkt te zijn.
    • Meld het als er dingen kapot gaan. Dit kan gebeuren, maar als het niet gemeld wordt kan er niks aan gedaan worden.
    • Train op de aangegeven momenten en wees op tijd aanwezig. (20 min. voor aanvang training, een uur voor aanvang v.d. show)
    • Het gebruik van verdovende middelen is absoluut verboden.
    • Je zorgt voor je eigen eten, kleding etc.
    • Laatkomers bij training moeten 20 extra burpees doen, bij te laat komen van de show wordt iets anders verzonnen.

    L I S T
    Naam:
    Leeftijd: [Leeftijden variëren van 16 - 35, depending on act. Niet iedereen hoeft 17-20 te zijn, maar sla niet over in iedereen 25-30 laten zijn! De directeur en evenals ringmeester van het circus is 40-60]
    Nationaliteit: [Europa]
    Act:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Hoe in het circus terecht gekomen?:
    Relaties:
    Overig:

    L I N K S
    Praattopic: 1
    Speeltopic: 1 [Not yet opened]
    Information about the acts: Voltige, Trick Riding, Acrobatics, Acrobalance, Acro Dance, Trapeze, Multiple Trapeze, Knife Throwing, Flying Trapeze, Aerial Silk, Aerial Hoop, Trampolining, Ringmaster, Tighrope Walking








    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Florentina schreef:
    Hmm ik denk dat ik een man tightrope walking bezet wil houden :')
    Ik ga mijn personage Michiel noemen, iemand die een relatie iets (broer / zus / vriend (in) etc.) met hem wil hebben??


    Is goed ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Michiel Nathaniel Calligan
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Italiaans
    Act: tight rope walking
    Innerlijk: Het innerlijk van Michiel is niet makkelijk te beschrijven omdat hij zo’n wispelturig persoon is. De ene dag kan hij een heel goed humeur hebben, de andere dag kun je beter niet bij hem in de buurt zijn. Dit kan zelfs op de dag zelf veranderen. Meerdere mensen hebben wel eens tegen hem gezegd of hij zich niet eens door een psycholoog moet laten onderzoeken, maar daar trekt hij zich niets van aan. Hij geeft niet veel om want andere denken en is puur zichzelf. Wel is hij een hele sociale jongen. Daar staat hij ook om bekend. Behulpzaam is hij ook. Eerlijkheid staat bij hem hoog in het vaandel, vertrouwen moet van beide kanten komen en dus als een vriend hem bedriegt laat hij diegene zomaar vallen. Hij is al vaak genoeg gekwetst en wil liever geen mensen om zich heen die liegen. Hij heeft genoeg vrienden en hoe meer mensen er om zich heen zijn, hoe beter hij zich voelt. Echter kan hij ook momenten hebben dat hij het liefst alleen is en dan kan hij erg afwezig overkomen. Michiel is nieuwsgierig ingesteld maar laat mensen snel met rust als hij doorheeft dat ze liever alleen zijn. Hij is erg avontuurlijk en houdt eigenlijk wel van gevaar. Het trekt hem op de een of andere manier aan, en tegelijkertijd ziet hij af en toe de gevolgen en risico’s niet in van zijn acties. Eigenlijk heeft hij iemand nodig die hem tegen zichzelf beschermd of hem in de gaten houdt. Michiel neemt het leven niet al te serieus, misschien dat hij vandaar ook wel van wat gevaar houdt en zich laat meeslepen door andere mensen om dingen te doen die hij eigenlijk beter niet zou kunnen doen. Soms vragen mensen zich af of hij wel om zijn eigen leven geeft. Dat komt omdat hij zichzelf nogal kan verwaarlozen en in gevaarlijke situaties kan brengen. Het duurt (te) lang voor hij het gevaar van een situatie inziet. Hij is gewoon thrill seeking en is zich daar niet eens zo van bewust. Bij vlagen kan Michiel nogal depressief zijn, maar dat houdt hij het liefst verborgen onder een neppe glimlach. Omdat Michiel een gezelschapsmens is laat hij zich ook wel door andere mensen (ver)leiden om dingen te doen en is hij enigszins naïef. Michiel is ondernemend en houd niet van stilzitten. Echter kan hij ook goed luisteren. Als hij eenmaal iets in zijn hoofd heeft, gaat het er niet snel uit. Hij heeft behoorlijk wat doorzettingsvermogen en kan ook zo koppig als een ezel zijn. Hoewel Michiel erg sociaal is lukt het hem niet om vaste relaties aan te gaan, hij heeft meestal (veel) losse vlodders die komen en gaan. In zijn ogen staan pretlichtjes als hij heeft gedronken of iets stiekems wil doen / heeft gedaan.

    Uiterlijk: Met zijn 1.75 is Michiel van gemiddelde lengte. Je kunt aan zijn uiterlijk zien dat hij uit Italië komt, maar vreemd genoeg heeft hij een vrij bleke huid. Zijn ogen zijn grijsachtig blauw. Hij heeft zwart haar, dat meestal warrig zit. Michiel weet niet zoveel van mode en doet dus gewoon maar wat aan. Vanwege zijn anorexia houdt hij zijn lichaam liever verborgen in vesten en hoodies die ietwat aan de grote kant zijn. Hij houd van donkere kleding. Hij heeft elegante dunne lippen. Michiel heeft een rank / smal figuur van zichzelf maar door zijn anorexia is dit meer richting skeletvorm gegaan.
    Geschiedenis: Michiel was erg close met zijn grotere broer, daar zag hij ook tegenop. Soms was het zo dat wat hij deed, hij ook wilde. Hij was voor hem een anker, iemand om naar toe te gaan als hij in de problemen zat maar ook iemand om veel lol mee te hebben. Hij kon het namelijk op de een of andere manier niet zo goed met zijn ouders hebben. Dat komt omdat Michiel, veel meer dan hen, een relaxed persoon is, die dag voor dag leeft, en dat waren zijn ouders absoluut niet. Hij kon niet tegen hun regels, die volgens hem te strak waren en ze wilden dat hij aan zijn toekomst zou denken. Ze waren een arm gezin en Michiel is dus gewend om met weinig om te gaan. Hij heeft ook niet veel bezittingen nodig. Opleiding vonden zij erg belangrijk maar daar dacht Michiel niet aan. Hij wist een lange tijd niet wat hij wilde worden, en omdat hij niet van standaard dingen houdt, kwam hij zo plotseling bij het circus uit.






    Familie: Michiel heeft een oudere broer waar hij erg close mee is, maar die al sinds een aantal jaar vermist is. Dit heeft grote gevolgen gehad voor Michiel. Zijn ouders ziet hij niet meer sinds hij bij het circus zit. Hij heeft nog wel wat nichtjes en ooms / tantes maar ook die ziet hij niet heel vaak.
    Hoe in het circus terecht gekomen?: Michiel keek eerst zelf veel naar de circus voorstellingen en dat sprak hem erg aan. Op een dag zag hij dat ze mensen nodig hadden en hij was eigenlijk wel in om van alles en nog wat te doen. Maar het was de bedoeling dat hij koos en zo werd het tight rope walking. Michiel houdt van nieuwe dingen leren en dus vind hij het heel leuk om bij anderen te kijken en dat zij dingen van hun act aan hem leren. Zo kan hij eigenlijk meerdere dingen.
    Relaties: Wie wil???

    -Valeria, die kent hij uit Italie
    -Nicolai, daarmee is hij goed bevriend
    -Annika, vrienden
    -Lydia, hij kent haar niet zo goed maar mag haar niet, voornamelijk vanwege dat ze zich bezighoudt met de toekomst

    Overig: Michiel is aardig wat veranderd sinds de vermissing van zijn broer. Natuurlijk is hij een paar centimeter langer geworden, maar dat is niet het meest opvallende. Zijn huid is bleker geworden en vaker dan eens zijn er wallen onder zijn ogen te zien omdat hij nachten doorhaalt of laat naar bed gaat. Langzamerhand is hij zich steeds meer aan het verwaarlozen. Kleding boeide hem niet en vaker draagt hij zwarte kleding die verhuld dat hij aardig wat is afgevallen. Hoe hij zijn anorexia precies heeft gekregen weet hij niet, maar het is op de een of andere manier zijn manier van controle uitoefenen. Vaker dan eens gooit hij zijn eten weg of sneaked hij weg als ze samen gaan eten. Hij geeft niet veel om zijn lichaam, maar weet ergens wel dat als hij zo doorgaat hij nog wel eens vaker dan die ene keer in het ziekenhuis zal belanden. Hij wil niet dat mensen zich zorgen om hem gaan maken dus probeert hij het angstvallig geheim te houden door wat wijdere kleding aan te doen. Eigenlijk probeert hij zichzelf wijs te maken dat er niets aan de hand is en zelfs nu dat je bijna zijn botten kunt zien ontkent hij dat hij om hulp moet vragen. Stiekem zijn alcohol en drugs zijn redmiddelen om niet meer te hoeven nadenken, en hij heeft hier ook een voorraad van, maar die moet hij ver wegstoppen van het circus. Het is niet de bedoeling dat je te laat komt bij het circus maar vaker dan eens komt het voor dat dat bij hem het geval is. Vaak krijgt hij dan een waarschuwing en komt hij daarna wel op tijd, om vervolgens een paar dagen later te laat te komen. Mensen zijn het wel van hem gewend. Echter als hij aanwezig is maakt hij dat wel goed want hij is erg gedreven in wat hij doet en streeft perfectie na.

    __
    Iemand die de (eerdere vermiste) grotere broer van Michiel wil (aan)maken / zijn??

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 16:47 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Hmm ik denk dat ik een man tightrope walking bezet wil houden :')
    Ik ga mijn personage Michiel noemen, iemand die een relatie iets (broer / zus / vriend (in) etc.) met hem wil hebben??

    Ik vind altijd dat jij zulke goede rollen maakt.

    Maar dat ter zijde, als ik er eentje van plan bent aan te maken, dan wil ik dat best zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    (...)
    Ik vind altijd dat jij zulke goede rollen maakt.

    Maar dat ter zijde, als ik er eentje van plan bent aan te maken, dan wil ik dat best zijn.


    Thank you ;')


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Thank you ;')

    No prob :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HET SCHRIJFTOPIC!
    Ik zou iedereen bij deze ook willen vragen zijn/haar rol(len) af te maken. Het is wel zo dat je ook mag schrijven als je rol niet volledig af is, maar het innerlijk en de basis van je personage moeten dan wel af zijn!


    take me back to the basics and the simple life

    Hoe beginnen we, is het gewoon een normale trainingsdag? En is het avond / middag / ochtend?


    Aan niets denken is ook denken.

    Staat in de startpost onderaan in het ST


    Bowties were never Cooler

    Het spijt me heel heel heel erg, maar ik schrijf me uit. Ik heb geen inspiratie meer voor deze RPG. Veel plezier! (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Valeska schreef:
    Het spijt me heel heel heel erg, maar ik schrijf me uit. Ik heb geen inspiratie meer voor deze RPG. Veel plezier! (:


    :c


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een man op de trapeze?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Negan schreef:
    Mag ik een man op de trapeze?


    Tuurlijk


    take me back to the basics and the simple life

    Isaiah Icarus Athanasios

    “Something about the circus stirs their souls, and they ache for it when it is absent.”



          Naam:
    Isaiah — verlossing van de Here, Hebreeuws
    Icarus — zoon van Daedalus, Grieks
    Athanasios — onsterfelijk, Grieks

          Leeftijd:
    23, 16/3, pisces

          Nationaliteit:
    Grieks

          Act:
    Trapeze, multiple trapeze and flying trapeze.

          Innerlijk:
    Very boyish, caring, calm, clever, creative, daring, dutiful but a bit disobedient, enthustiastic, faitful, friendly, good—natured, hardworking, humble, intelligent, observant, passionate, protective, reserved, stubborn, vague.

          Uiterlijk:
    Isaiah heeft een erg lichte huid, dit staat mooi in contrast met zijn donkerbruine haren welke meestal verwilderd op zijn hoofd liggen. Zijn wenkbrauwen zijn nog een tint donkerder dan zijn haar, en zijn ogen hebben een donkergroene kleur. Hoewel hij al jaren als act de trapeze doet, en daarvoor dus goede ogen moet hebben, draagt hij altijd lenzen. Op luie dagen wilt hij deze ook nog weleens verruilen voor een bril.
          Isaiah is redelijk gespierd, gezien hij zijn eigen gewicht en die van andere moet dragen op de trapeze, toch is hij sterker dan hij lijkt. Qua stijl draagt hij niets opvallends, meestal gewoon iets wat comfortabel zit, zoals jeans en een shirt of blouse.
          Hij heeft een lengte van 180CM waardoor hij boven de meeste mensen uit steekt. Hij heeft er niks over te klagen — al vinden sommige mensen dat hij nogal intimiderend over kan komen. Hij heeft ook een paar tattoos, voornamelijk op zijn schouderblad en bovenarmen maar deze bedekt hij meestal. Naast tattoos heeft hij vroeger ook nog een wenkbrauwpiercing gehad, later kreeg hij daar spijt van dus het gaatje is nu dichtgegroeid. Als je goed kijkt kan je echter wel een klein litteken zien.

          Geschiedenis:
    Isaiah is opgegroeid in een liefdevol gezin met vijf broers en zussen. Vanaf jongs af aan was hij al een circuskind gezien zijn vader ook in het circus werkte. Het duurde dus niet lang voordat Isaiah zelf interesse kreeg in het circus. Door de jaren heen heeft hij als meerdere dingen gefunctioneerd, zoals caretaker van de dieren, een messenwerper en nu dus trapeze—artiest. Nu hij als trapezist werkt weet hij zeker dat hij dit wil blijven doen. Drie van zijn vijf broers en zussen zijn ook in het circus beland, echter zijn dit andere circussen waardoor hij niet veel contact meer met ze heeft.

          Familie:
    • Vader: Alexandros Athanasios (59)
    • Moeder: Ellene Athanasios—Galatea (59)
    • Broer: Nikolai Athanasios (24)
    • Zusje: Callista Athanasios (19)
    • Zusje: Tessa Athanasios (17)
    • Broertje: Kay Athanasios (14)
    • Broertje: Zachaios Athanasios (14)

          Hoe in het circus terecht gekomen:
    Isaiah heeft meerdere functies beoefend dus toen hij hoorde dat er een circus naar zijn stad kwam welke behoefte had aan trapeze—artiesten, meldde hij zich meteen aan. Hij heeft alles met zijn ouders overlegd en deze vonden het goed. Hoewel hij nu weinig contact met zijn familie heeft, is alles tussen hen nog steeds goed.

          Relaties:

          Extra:


    “Please forgive me for my sins / Yes, I swam dirty waters / But you pushed me in.”

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 16:41 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mag ik een jongen reserveren? Act maakt niet, als je iets specifieks nodig heb, meldt het.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Mag ik een jongen reserveren? Act maakt niet, als je iets specifieks nodig heb, meldt het.


    Natuurlijk! Noem maar wat. voltige zou echter opzicht wel fijn zijn, gezien twee van de mensen die daar een personage hadden, nog steeds niet hebben gereageerd :')


    take me back to the basics and the simple life