• T H E      C I R C U S
    Cirque de la Lune is een zeer succesvol, Europees circus. Het circus is voornamelijk gericht op acrobatiek, en doet, op de voltige/trick riding na, niets met dieren. Het circus trekt altijd een groot bekijks en bestaat dit jaar al weer 23 jaar. Het circus maakt dit jaar voor het eerst een tour door Amerika, met hun nieuwste show. In dit RPG volgen we de circusartiesten tijdens hun tour.

    F U R T H E R      I N F O R M A T I O N
    • Het circus reist met caravans en campers van locatie naar locatie. Op locatie zijn dit ook de woonvertrekken van de artiesten. Over het algemeen wonen er drie of vier artiesten in een caravan of camper.
    • Het circus zal op populaire locaties langer blijven staan dan op anderen. Op het moment van de RPG staan zij bij de stad Chicago. Hier zullen acht shows worden gegeven. Op maandagavond, dinsdagavond en middag, woensdagavond, vrijdagmiddag, zaterdagmiddag, zondagochtend en zondagavond.
    • Circusartiesten worden verzocht het te melden als zij de stad in gaan en een tijd door te geven dat zij weer terug zijn.
    • Aan het einde van iedere show-week gaat het circus met elkaar uit eten
    • Het circus heeft aan het begin van de RPG elf show's achter de rug, acht in New York en drie in steden tussen New York en Chicago in

    A C T S
    — Voltige and Trick Riding — 2 tot 4 en een longueur (enkel voor de voltige acts)
    — Acrobatics, Acrobalance and Acro Dance — 4 tot 8
    — Trapeze, Flying Trapeze and Multipal Trapeze — 3 tot 5
    — Knife Throwing — 2, een werper + 1 iemand tegen dat bord.
    — Aerial Silk and Aerial Hoop — 1 tot 3
    — Trampolining — 2 tot 3
    — Tightrope Walking — 1 tot 3

    R O L E S
    [Guys/Girls: 5/9] >> Tijdelijke Stop op de meiden!
    V O L T I G E      A N D      T R I C K      R I D I N G
    •
    Annika Mia Pilkvist — 21 — Bryden Jenkins — Aveyard — 1.4
    Naam — Leeftijd — Faceclaim — Whitethorn — Pagina
    Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery — 21 — Simon Nessman — Olympiodorus — 1.2
    • Nicolai Magnus Sørensen — 26 — Jon Kortajarena — Necessity — 1.4

    • Mihai Alin Dalca — 23 — Damien Molony — MikeGClifford — 1.4


    A C R O B A T I C S,      A C R O B A L A N C E      A N D      A C R O      D A N C E
    Max Connor Prior — 25 — Sean O'Pry — Sonorous — 1.2
    Lukah Isabella Ratajkowski — 17 — Faceclaim — Ziegler — Pagina
    Aliz Malena Balázs — 20 — Faceclaim — Feyre — 1.4
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T R A P E Z E,      M U L T I P L E      T R A P E Z E      A N D      F L Y I N G      T R A P E Z E
    Abigaïl Haylee Delvin — Leeftijd — Faceclaim — Yisha — 1.4
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    K N I F E      T H R O W I N G
    Valeria Alexis Iphigenia Aurelius — 20 — Bridget Satterlee — Olympidorus — 1.2

    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    A E R I A L      S I L K      A N D      A E R I A L      HOOP
    Sapphire Catherine Evans — Leeftijd — Kassi Smith — Sonorous — 1.2
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T R A M P O L I N I N G
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    T I G H T      R O P E      W A L K I N G
    Deirdre Bonnie Kincaid — 20 — Faceclaim — Catastrophes — 1.2
    • Michiel Nathaniel Calligan — 23 — Sam Claffin — Florentina — 1.6

    R I N G M A S T E R
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — User — Pagina

    O T H E R      —      C A R E T A K E R S,      M E D I C S,      B U I L D E R S,      T I C K E T      S E L L E R S      E T C.
    Lydia Eden Young — 23 — Faceclaim — Waarzegster — Krueger — 1.3
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — Beroep — User — Pagina
    • Naam — Leeftijd — Faceclaim — Beroep — User — Pagina

    R U L E S
    R P G
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd! Schrijf dus minimaal zo'n 7 regels.
    • Wees aardig tegen elkaar buiten het schrijven om.
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel Jente en ik (Sonorous & Aveyard) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld. Als wij allebei drie dagen niet online zijn geweest, mag degene met de laatste post een nieuw topic aanmaken, mits hij de link zowel in het praattopic en zijn post in het dan oude speeltopic zet. (Bij speeltopics. Voor Rollentopics geld hetzelfde. Bij Praattopics gelieve enkel in de laatste post.)
    • Als je twee weken niet reageert, zal een van ons je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Rollen dienen binnen drie dagen worden aangemaakt, en binnen vijf dagen afgerond te zijn. Uitstel vragen is geldig met een geldige reden.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    P E R S O N A G E S
    • Maximaal vier personages per persoon. Het is niet verplicht om bij twee personages twee verschillende geslachten te hebben maar als je 3/4 personages hebt mag je niet 3 meisjes. Ieder van je personages moet echter wel een andere act hebben!
    • Neem niet meer personages dan je aankan!
    • Geen Mary Sues/Gary Stues a.u.b.
    • Houd geslachten, acts en taken gelijk.
    • Wees a.u.b. realistisch
    • Lees zo veel mogelijk andermans rollen door. Op die manier zorg je voor je eigen originaliteit!

    C I R C U S
    • Wees beschaafd tegen elkaar, het kan voorkomen dat je elkaar niet mag maar wees altijd respectvol naar elkaar toe!
    • Ga netjes om met alle materialen en apparatuur. We moeten niet hebben dat er een ongeluk gebeurt of dat iets voor aanvang van de show kapot blijkt te zijn.
    • Meld het als er dingen kapot gaan. Dit kan gebeuren, maar als het niet gemeld wordt kan er niks aan gedaan worden.
    • Train op de aangegeven momenten en wees op tijd aanwezig. (20 min. voor aanvang training, een uur voor aanvang v.d. show)
    • Het gebruik van verdovende middelen is absoluut verboden.
    • Je zorgt voor je eigen eten, kleding etc.
    • Laatkomers bij training moeten 20 extra burpees doen, bij te laat komen van de show wordt iets anders verzonnen.

    L I S T
    Naam:
    Leeftijd: [Leeftijden variëren van 16 - 35, depending on act. Niet iedereen hoeft 17-20 te zijn, maar sla niet over in iedereen 25-30 laten zijn! De directeur en evenals ringmeester van het circus is 40-60]
    Nationaliteit: [Europa]
    Act:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Familie:
    Hoe in het circus terecht gekomen?:
    Relaties:
    Overig:

    L I N K S
    Praattopic: 1
    Speeltopic: 1 [Not yet opened]
    Information about the acts: Voltige, Trick Riding, Acrobatics, Acrobalance, Acro Dance, Trapeze, Multiple Trapeze, Knife Throwing, Flying Trapeze, Aerial Silk, Aerial Hoop, Trampolining, Ringmaster, Tighrope Walking








    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 17:56 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Noem maar wat. voltige zou echter opzicht wel fijn zijn, gezien twee van de mensen die daar een personage hadden, nog steeds niet hebben gereageerd :')


    Ik zal dat wel doen.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Damn, ik wil ook graag meedoen, want ik heb ook nog in het circus gezeten xd maar ik zit in mijn blok en ik heb ook nog andere RPG's openstaan. Uuh...


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    Damn, ik wil ook graag meedoen, want ik heb ook nog in het circus gezeten xd maar ik zit in mijn blok en ik heb ook nog andere RPG's openstaan. Uuh...


    Denk er rustig over na, er is al wel een speeltopic, maar inspringen hoeft niet moeilijk te zijn ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    (...)

    Denk er rustig over na, er is al wel een speeltopic, maar inspringen hoeft niet moeilijk te zijn ^^


    Is het oké als ik na mijn examens (dinsdag de vijftiende ben ik pas klaar :')) inspring? (: Aerial silk en een guy alvast (:


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    (...)

    Is het oké als ik na mijn examens (dinsdag de vijftiende ben ik pas klaar :')) inspring? (: Aerial silk en een guy alvast (:


    tuurlijk niet ^^


    take me back to the basics and the simple life

    ( ik ben nog niet klaar, maar ik zet mijn rol even deels hier neer, als ik klaar ben komt hij er compleet in)



    •|Dima Aslanov|•


    Naam: Dima Aslanov.
    Leeftijd: Dima is momenteel 22 jaar oud. Hij verjaart op 12 Februari, waardoor hij een waterman is.
    Nationaliteit: Dima is Wit-Russisch.
    Act: Dima's act is Voltage, hierdoor is hij ontzettend lenig.
    Innerlijk: Dima is een spontane jongen die veel waarde hecht aan zijn vriendengroep. Hij doet er graag alles aan om de sfeer zo goed mogelijk te krijgen en als dat niet lukt voelt hij zich zwaar geërgerd. Dima is zo persoon die je aansteekt met posiviteit, hij is zelden boos en hij ziet overal het goede in. Je kan hem eigenlijk het beste omschrijven als de vredemaker van het circus.
    Uiterlijk: Dima wordt redelijk vaak gezien als een goed uitziende jongen met zijn warrige, zwarte lokken en bruine ogen. Hij heeft altijd een stralend lach op het gezicht wat vele mensen doet smelten. Dima is redelijk lang, hij is 1.90m en dat vindt hij geen probleem. Hij is breed gebouwd en zijn benen zijn slanker. Zelf doet hij nauwelijks wat aan zijn uiterlijk. Mensen moeten hem accepteren vanwege zijn persoonlijkheid en niet vanwege zijn looks.
    Geschiedenis: Dima is geboren op 12 Februari 1993 in een groot ziekenhuis wat ligt in Minsk, de hoofdstad van Wit-Rusland. Hij is het eerste en laatste kind van Alexey Aslanov en Aloynia Alsanova. Hij eerst al als zesjarige getraind voor het circus aangezien zijn ouders ook deelnamen aan circus voorstellingen. Hij bleek een aanzonderlijk talent te hebben waardoor hij snel toegelaten werd. Hij heeft geen ander leven gekend dan het circus leven wat hij z'n hele leven al kent. Hij doet niks anders dan zich focussen op het circus.
    Familie:
    • Alexey Alsanov ~ vader van Dima
    • Aloynia Alsanova~ moeder van Dima
    Hoe in het circus gekomen: Dima trainde al sinds zijn zesde zodat hij ooit in het circus komt. Door dit werdt hij er langzaam ingerold. Hij deed auditie en uiteindeljk kon hij meedoen.
    Relaties:
    • Michiel ~ Friends
    •Annika~ Exes and very good friends
    Overig: Dima heeft Astma, na optredens heeft hij er vaak last van.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2015 - 18:42 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mag ik nog een rol? Een vrouw. (volgens mij zijn er een aantal die niet meedoen dus klopt de verhouding man / vrouw weer)
    aerial silk and aerial hoop

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 17:44 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Mag ik nog een rol? Een vrouw. (volgens mij zijn er een aantal die niet meedoen dus klopt de verhouding man / vrouw weer)
    aerial silk and aerial hoop


    Tuirlijk, en nee die kloppen inderdaad niet meer :')


    take me back to the basics and the simple life

    Naam: Alexa (bijnaam: Alex / Lex) Winnforth
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit: Spaanse
    Act: aerial silk and arial hoop, maar voornamelijk arial silk

    Innerlijk:
    Alexa heeft een Spaans temparament. Deze dame zit vol passie maar kan ook heel boos worden als je haar bedriegt. You either like her, or hate her, er zit bij Alexa niet veel tussenin. Ze zegt zowat alles wat ze denkt omdat ze nogal een flapuit is, maar dit is niet altijd in haar voordeel. Alexa is vrij relaxed en staat losjes in het leven. Ze vind het belangrijk om genoeg tijd aan vrienden te geven en te genieten van de mooie dingen in het leven. Ze is spontaan en houdt van een beetje humor in het leven. Zelfs over de meest serieuze onderwerpen kan ze wel lachen. Voor zichzelf opkomen kan Alexa zeker, ze is niet terughoudend hierin. Ze verkondigd haar mening aan iedereen die het wil horen. Ze word ook wel Alex genoemd omdat ze soms best mannelijk kan zijn. Over het algemeen is ze echter vaak charmant en passievol. Ze flirt met alles wat los en vast zit en heeft ook wel eens een relatie gehad met een vrouw. Toch is ze meer van de mannen en vind ze het fijn om mannen als beste vrienden te hebben omdat ze echt geen tutje is. Alexa is niet vies van het gebruiken van haar vrouwelijke charmes en uiterlijkheden en vind one night stands geen probleem. De meeste mensen weten ook wel dat ze niet het type is om een vaste relatie te hebben. Alexa houdt van plezier en heeft dan ook een hekel aan mensen die moeilijk doen of volgens haar te veel zeuren. Hoewel ze goed kan luisteren naar anderen hun problemen, vind ze het moeilijk om haar eigen problemen te praten en slokt ze deze als het ware op. Alexa is namelijk een gesloten boek als je haar meer persoonlijke dingen vraagt, dit omdat ze niet iedereen vertrouwt doordat ze in het verleden vaak is bedrogen. Alexa geeft veel om haar vrienden. Wat niet veel mensen weten, maar waar je wel achter kunt komen is dat Alexa ontzettend goed is in liegen. Het is voor haar een tweede natuur geworden, ook al wil ze dit niet. Soms helpt het haar, soms brengt het haar juist in problemen.

    Uiterlijk:
    Alexa is geen onopvallende verschijning. Dat ze Spaans bloed bevat kun je zien. Ze heeft een slank figuur maar rondingen waar menig vrouw een moord voor zou doen. Haar borsten zijn wat groter dan die van de gemiddelde vrouw maar Alexa is blij met wie ze is. Ze heeft een aantal sproetjes op haar gezicht waar ze minder blij mee is. Ze is zo’n 1.78 lang en heeft lange benen. Haar huid is aan de bleke kant, vaak heeft ze wel make-up op waardoor haar gezicht er iets anders uitziet. De rode knalrode lippenstift is bijna altijd op haar volle lippen te vinden. Alexa heeft hazelnootbruine ogen. Alexa heeft een eigenzinnige kledingstijl. Ze kleed zich altijd anders, het is maar net waar ze zin in heeft. Wel houdt ze erg van jurkjes maar ook van stoere outfits: broeken met gaten die net wat te groot zijn en een wijd zittend versleten t-shirt staan haar ook goed. Ze is ook vaak te zien in strakke jeans en onder elke outfit staan wel hakken (stilleto’s), volgens haar.







    Geschiedenis:
    Alexa komt uit een arm maar warm gezin. Ze heeft daar nooit problemen in gehad. Zelfs al was ze een behoorlijk lastige puber, het gezin bleef haar steunen. Het werd haar echter wel duidelijk dat geld belangrijk was. Hoewel Alexa het idee van een rijke man trouwen al snel een dom idee vond wist ze wel dat ze zelf geld moest gaan verdienen. Het zoeken naar een baantje bleek moeilijker dan gedacht. Toen ze een baan in een stripclub aangeboden kreeg op haar 17e omdat ze er goed uitzag en goed kon dansen. Ze begon toen met het geven van geld aan haar familie, omdat die het zwaar hebben en haar beide ouders werkeloos zijn. Door haar toenmalige foute vriendje is ze een tijdje in de prostitutie werkzaam geweest, hier spreekt ze wel heel open over, maar het was bepaald geen prettige periode en de meest duistere kanten verteld ze dan ook niet aan mensen. Tegenwoordig is ze heel ergens anders mee bezig: namelijk arial silk, maar ook daarbij moet ze wel sexy zijn. Gelukkig is dit iets wat ze goed kan. Alexa had eerst een baantje bij als paaldanseres, dat ze nog wel kon combineren met het circuswerk en dat had ze ook overlegt met het circus. Maar nu ze het aanbod kreeg om voor meer geld in een stripclub te werken, op freelance basis, sneaked ze stiekem in de avonden er vandoor en hoopt ze dat niemand dit te weten komt, want ze heeft geen idee of het circus dit wel goed vind. Een groot deel van het geld geeft ze niet zelf uit maar stuurt ze op naar familie, ook dit weet (nog) niemand. Het komt vaak voor dat Alexa geld moet lenen bij vrienden (vaak wisselt ze wel tussen hen anders valt het op) en gewoonweg blut is.

    Familie:
    Alexa heeft een grotere broer en zus die altijd voor haar klaar stonden en waar ze goed contact mee had en nog steeds heeft. Ook kan ze het goed vinden met haar ouders. Helaas ziet ze niet meer zo vaak als dat ze wil.

    Hoe in het circus terecht gekomen?:
    Het circus was eens in de buurt en na een mislukte auditie voor de dansacademie besloot ze auditie te doen voor het circus en tot haar verbazing werd ze daar aangenomen.

    Relaties: Anybody in for anything? (pb me, verzin iets dramatisch of gewoon vrienden o.i.d.)
    Overig:
    Alexa is altijd in voor avontuur en doet niet te moeilijk over dingen. Alexa is erg lenig en vandaar dat ze ook het liefste arial silk doet. Alexa houdt van eten en vooral van drank, maar past wel op met wat ze eet. Ze eet het liefst gezond omdat haar lichaam toch datgene is waarmee ze moet optreden. Hoewel haar vriendje haar heeft verlaten krijgt ze nog regelmatig brieven waarin hij haar bedreigt, die ze meestal negeert. Iets wat ze nooit aan iemand zal vertellen, maar wel naar boven kan komen op bepaalde momenten, is dat Alexa als 17 jarig meisje is misbruikt. Dat heeft zo’n diepe impact op haar gemaakt dat er nog steeds flarden van herinneringen of akelige flashbacks tijdens nachtmerries naar boven komen. Alexa houdt van dansen, en heeft dan ook zo haar moves. Ze is erg soepel. Ze houdt van uitgaan, en dan te dansen of juist in een cafe wat drinken.
    Alexa valt op foute maar ook avontuurlijke mannen.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 19:05 ]


    Aan niets denken is ook denken.