• -

    Gezelig, twee geboren en getogen circusjongens die waarschijnlijk Russisch onderling spreken in een trailer

    Zal ik m dan ook even op pad sturen om Dima te redden?


    Bowties were never Cooler

    MikeGClifford schreef:
    Gezelig, twee geboren en getogen circusjongens die waarschijnlijk Russisch onderling spreken in een trailer

    Zal ik m dan ook even op pad sturen om Dima te redden?


    Ja klinkt inderdaad super gezellig.

    Als je dat wilt, het zou sneu zijn als niemand hem helpt als zelf zijn puffer hem in de steek laat :')


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Cujo schreef:
    (...)

    Dat is al super though. Ik probeer vandaag nog tijd te maken te reageren. ^^


    ^^
    En anders bedenk je zelf maar een betekenis haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    ^^
    En anders bedenk je zelf maar een betekenis haha


    Ik heb merendeel al gevonden, alleen aardbeving niet. (Dus hij zal misschien uiteindelijk een beetje anders worden dan je in gedachten had. ^^)


    A girl who wonders.

    Cujo schreef:
    (...)

    Ik heb merendeel al gevonden, alleen aardbeving niet. (Dus hij zal misschien uiteindelijk een beetje anders worden dan je in gedachten had. ^^)


    Goed bezig!
    Haha maakt niet uit hoor, ik weet niet eens meer precies wat ik bedacht had, dus ik ben erg benieuwd naar jouw interpretatie ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik ben ook heel benieuwd wat Nicolai zijn droom betekend haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Het is moeilijker dan ik dacht, ghehe. Mijn post komt er ten laatste morgen op. Necessity, ik hoop dat je me het lange wachten vergeeft. Normaliter ben ik echt niet zo!


    A girl who wonders.

    Woeh, toch al gepost!


    A girl who wonders.

    Cujo schreef:
    Het is moeilijker dan ik dacht, ghehe. Mijn post komt er ten laatste morgen op. Necessity, ik hoop dat je me het lange wachten vergeeft. Normaliter ben ik echt niet zo!


    Dat maakt niet uit hoor (: stiekem kwam het me wel goed uit dat ik niet hoefde te posten want ik heb net een superdrukke periode achter de rug :x ik zal morgen proberen te posten ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dat maakt niet uit hoor (: stiekem kwam het me wel goed uit dat ik niet hoefde te posten want ik heb net een superdrukke periode achter de rug :x ik zal morgen proberen te posten ^-^


    Haha, geen haast! En zat ik een beetje in de buurt met de droom? ^^


    A girl who wonders.

    Aveyard became Selene Channary Jannali BIackburn (hoofdletter i ipv L)


    take me back to the basics and the simple life

    Cujo schreef:
    (...)

    Haha, geen haast! En zat ik een beetje in de buurt met de droom? ^^


    Ik weet zelf de precieze betekenis niet meer maar je komt behoorlijk in de buurt van hetgene wat ik me allemaal nog herinner ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wanneer begint de nieuwe dag eigenlijk?


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Wanneer begint de nieuwe dag eigenlijk?


    Eh, bijna denk ik. Wanneer iedereen zo'n beetje zn gesprek heeft afgerond? Ullen we uiterlijk zondag doen?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Eh, bijna denk ik. Wanneer iedereen zo'n beetje zn gesprek heeft afgerond? Ullen we uiterlijk zondag doen?


    Oke. Prima.


    Aan niets denken is ook denken.