• -

    Is er iemand voor Mihai?

    Hij zit wat eenzaam bij t kampvuur


    Bowties were never Cooler

    Hij kan altijd met de anderen rond het kampvuur praten, lukah is volgens mij ook op zoek naar iemand.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga deze RPG helaas laten vallen. Ben ook nog niet begonnen, maar heb even te veel hooi op mijn vork genomen. Sorry voor het ongemak. Veel succes, iedereen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Catastrophes schreef:
    Ik ga deze RPG helaas laten vallen. Ben ook nog niet begonnen, maar heb even te veel hooi op mijn vork genomen. Sorry voor het ongemak. Veel succes, iedereen.


    :c


    take me back to the basics and the simple life

    Hahaha Nicolai zijn droom is grappig ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Hahaha Nicolai zijn droom is grappig ^^


    Ik ben er ook heel druk mee bezig geweest ^^ inclusief onderliggende betekenis en alles. Ik heb er denk ik wel ruim een half uur over gedaan om dat stukje te maken :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oh God, ik moet nog een heel opzoekingswerk doen voor mijn post.


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    Oh God, ik moet nog een heel opzoekingswerk doen voor mijn post.


    :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Lukt het uitzoeken een beetje?
    Als je het lief vraagt, kan ik je de site geven waar ik alles vandaan heb gehaald :P


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    *silently awaits posts from Ziegler and Florentina*


    take me back to the basics and the simple life

    Ik laat Lukah eerst reageren.


    Aan niets denken is ook denken.

    Necessity schreef:
    Lukt het uitzoeken een beetje?
    Als je het lief vraagt, kan ik je de site geven waar ik alles vandaan heb gehaald :P


    Haha, ik heb er simpelweg de tijd nog niet voor gevonden. Dit is geen post die ik zo snel tussendoor kan schrijven. Sorry voor het lange wachten!


    A girl who wonders.

    Krueger schreef:
    (...)

    Haha, ik heb er simpelweg de tijd nog niet voor gevonden. Dit is geen post die ik zo snel tussendoor kan schrijven. Sorry voor het lange wachten!


    Maakt niet uit! Ik weet ook wel dat mijn post iets langer duurt om te beantwoorden :')
    Sowieso heb ik momenteel toch weinig tijd om te posten, dus dat ik even niet zoveel hoef te posten komt me wel handig uit haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wil je me toevallig toch die site geven? Of simpelweg zeggen wat de betekenis ervan is, haha? Het spijt me. Ik vind het enorm interessant, maar ik ben even overweldigd van dingen die ik nog moet doen - en wil je ook niet nog veel langer laten wachten.


    A girl who wonders.

    Iemand voor Aliz?
    Denk niet dat Anne nog gaat reageren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered