• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Diplodocus schreef:
    Er wordt al over 60 doden gesproken.


    Ja, er zullen natuurlijk ook een hoop gewonden zijn die het niet gaan halen :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Beelden vanuit het stadion. (niet live, van een tijdje geleden net nadat de bom was afgegaan buiten het stadion)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ze praten op dit moment over 100 mensen gegijzeld zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat verschrikkelijk. Ik snap nog steeds niet waarom mensen kunnen denken dat dit de juiste manier is om de rest van de wereld ergens van te overtuigen. . .

    Mensen die Ziggo hebben kunnen volgensmij op kanaal 12 ook een live nieuwsuitzending volgen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Gayle schreef:
    Ze praten op dit moment over 100 mensen gegijzeld zijn.


    Inmiddels is dit bevestigd door de franse politie, ja.
    In het concertgebouw zou die avond een Amerikaanse rockband spelen. Geen idee of de gegijzelden dus bezoekers daarvan zijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    9 minuten geleden
    'Nieuwe schietpartij'

    Op Twitter en in de Franse media zijn berichten van een vierde schietpartij. Die zijn nog niet bevestigd. Le Figaro meldt dat er bij het drukke Les Halles het vuur is geopend.

    ??????


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Er is een nieuwe aanslag in Centre Pompidou (Les Halles) volgens NRC.

    Huidige update:

    - Er hebben zich vanavond meerdere incidenten voorgedaan in Parijs. Er zijn minstens drie schietpartijen geweest in het centrum van de stad, in het tiende en elfde arrondissement en er waren explosies bij het Stade de France in het noorden van de stad. Daar was op dat moment de interland Frankrijk - Duitsland bezig.
    - Het huidige dodental staat op ten minste 40, melden verschillende persbureau en media
    - Er zijn nog geen berichten dat er daders zijn aangehouden
    - Er is een gijzeling aan de gang in Bataclan, een concertzaal in het tiende arrondissement. Daar speelde vanavond de rockband Eagles of Death Metal. Er zouden honderd mensen gegijzeld worden.
    - Het is te vroeg te zeggen wie er achter de aanvallen zitten, maar volgens de Amerikaanse veiligheidsdiensten lijken ze wel duidelijk gecoördineerd. Op Twitter vieren aanhangers van terreurgroep IS de aanslagen van vanavond onder de hashtag die vertaald 'Parijs in brand' betekent. Echter heeft niemand de aanslagen nog opgeëist. Getuigen vanuit Bataclan meldden dat een of meerdere schutters 'allahu akhbar' riepen toen ze begonnen met schieten.
    - De explosies in de buurt van het stadion zouden, maar dit is nog niet officieel bevestigd, zelfmoordaanslagen kunnen zijn geweest. Er zou een verminkt lichaam zijn gevonden, iets wat die speculatie voedt.
    - President François Hollande was in het Stade de France, is geëvacueerd en is nu met de regering in conclaaf over de situatie in de stad.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 23:40 ]


    she believed she could & so she did

    BREAKING - Nouvelles fusillades dans le quartier des Halles, au Louvre et au centre Pompidou. Bevestigd door CNN dus.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jezus Christus. Wat verschrikkelijk. Is er al iets geweten van wie er verantwoordelijk voor is?


    A girl who wonders.

    Jakkes, dit is zo 'dichtbij'.

    3 minuten geleden
    Leger op Franse straten

    Verslaggever Mattijs van de Wiel ziet dat er inmiddels ook militairen op straat zijn in Parijs, mitrailleurs in de aanslag. Ook worden de café's nu vervroegd gesloten. Van der Wiel hoorde van een horeca-uitbater dat hij met zijn gasten een tijd in het donker heeft gezeten, uit angst voor een volgende aanslag.

    ^ Doodeng toch

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 23:43 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Krueger schreef:
    Jezus Christus. Wat verschrikkelijk. Is er al iets geweten van wie er verantwoordelijk voor is?


    Er wordt natuurlijk al heel hard ISIS geroepen, maar er is nog niks bevestigd zover ik weet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nope, er is weinig tot niets bekend over de daders.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik volg nu hier.

    Ik wordt hier gewoon niet goed van. Ik dacht dat het ergste vorig jaar al gebeurd was, maar dit is gewoon nog erger.


    What would Emma do?

    En ik dacht nog wel dat deze vrijdag de 13e meeviel


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Blijkbaar mogen de bezoekers van de voetbal wedstrijd nu het stadion verlaten, volgens de omroepers daar is de omgeving veilig. Ik betwijfel het..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )