• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit meen je niet...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Extra info: Er zijn berichten over knallen en schoten bij het Theater Bataclan. Wat er precies gebeurt is niet duidelijk. Verslaggever Matthijs van der Wiel meldt dat er mogelijk een operatie gaande is, maar hij kan niet zien wat er precies gebeurt.


    What would Emma do?

    4 minuten geleden
    2 of 3 gijzelnemers

    Een Franse journalist die uit het Bataclan is ontsnapt, zegt dat er twee of drie daders de zaak binnenliepen en 10 tot 15 minuten willekeur begonnen te schieten op de menigte met automatische vuurwapens. Ze herlaadden zelfs enkele keren. Ze waren volgens hem niet gemaskerd.

    Lekker rustig hun wapens laden. Alsof ze gewoon zoveel mogelijk mensen willen afschieten en het ze niet interesseert of ze zelf opgepakt worden/neergeschoten worden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Diplodocus schreef:
    Extra info: Er zijn berichten over knallen en schoten bij het Theater Bataclan. Wat er precies gebeurt is niet duidelijk. Verslaggever Matthijs van der Wiel meldt dat er mogelijk een operatie gaande is, maar hij kan niet zien wat er precies gebeurt.


    De reden waarom ze voorzichtig aan doen is omdat er misschien bommen aanwezig zouden zijn, en vliegveld Parijs Orly is gesloten.

    Kharjo schreef:
    4 minuten geleden
    2 of 3 gijzelnemers

    Een Franse journalist die uit het Bataclan is ontsnapt, zegt dat er twee of drie daders de zaak binnenliepen en 10 tot 15 minuten willekeur begonnen te schieten op de menigte met automatische vuurwapens. Ze herlaadden zelfs enkele keren. Ze waren volgens hem niet gemaskerd.

    Lekker rustig hun wapens laden. Alsof ze gewoon zoveel mogelijk mensen willen afschieten en het ze niet interesseert of ze zelf opgepakt worden/neergeschoten worden.


    Jammer genoeg is dat ook zo. Er zit geen symbool in, dit is puur gedaan om zo veel mogelijk mensen te doden.


    What would Emma do?

    Dit is echt verschrikkelijk ... Ik heb er geen andere woorden voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bestorming is bevestigd

    Ledecky schreef:
    Dit is echt verschrikkelijk ... Ik heb er geen andere woorden voor.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Huh, de metro's rijden alweer. Dat was maar paar minuutjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    De band die speelde is weggekomen, er is wel een schutter dood.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 0:47 ]

    BonnieFazbear schreef:
    De band die speelde is neergeschoten, er is wel een schutter dood.


    Fuck... Dat meen je niet zeg..

    Oh weggekomen, gelukkig.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 0:47 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Savages schreef:
    (...)

    Fuck... Dat meen je niet zeg..

    Oh weggekomen, gelukkig.


    Een van de gijzelaars is neergeschoten.

    Oh, taxi's rijden nu gratis om mensen veilig naar huis te brengen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Aanval op Bataclan beëindigd. Twee terroristen gedood. Radio 1.

    Veel slachtoffers bij Bataclan
    Er zijn veel mensen gewond geraakt bij de aanslag op het Bataclan. Gewonden worden opgevangen in de omliggende flats.


    What would Emma do?