• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Dat denk ik niet.


    Mja, die man is getuige. Volgens mij kunnen we het wel geloven (?)


    she believed she could & so she did

    Ik weet het, maar ik hoor ook dat er daar nog steeds slachtoffers aan het vallen zijn. Ik hoor en lees heel veel verschillende dingen. Het is in ieder geval nog helemaal niet onder controle.


    What would Emma do?

    Nee, net was er ook na een uur ineens weer een nieuwe schietpartij. Moet absoluut vreselijk zijn voor de mensen die daar nu zitten, om in die angst en onzekerheid te zitten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Whelve schreef:
    (...)

    Mja, die man is getuige. Volgens mij kunnen we het wel geloven (?)


    Ik heb het twitteraccount gevonden ja, lijkt mij ook!
    Hij zegt dat de meeste gijzelaars naar buiten zijn al. Pfoe, wat een opluchting is dat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    "Terwijl buiten het stadion bommen afgingen en er werd geschoten heeft Frankrijk het oefenduel met Duitsland vrijdagavond in Parijs met 2-0 gewonnen."

    Staat ook op nos.nl. Echt heeeel belangrijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Godver, ik ben bang, ik zou niet kunnen slapen met de gedachten dat ze worden afgeknald.

    Ik heb zojuist op Twitter een gerucht gelezen dat alle gegijzelde een voor een dood geschoten worden. Laat het alsjeblieft niet waar zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frankrijk stelt nu ook een avondklok in.

    Gayle schreef:
    Ik heb zojuist op Twitter een gerucht gelezen dat alle gegijzelde een voor een dood geschoten worden. Laat het alsjeblieft niet waar zijn.


    Volgens Twitter zijn de meeste al vrijgelaten. Maar Twitter is echt een chaos nu, dus zolang het niet ergens bevestigd is.. Maar inderdaad, laat dat niet waar zijn god.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb ongeveer twintig verschillende berichten over alle delen gehoord. Er is ook nog geen zekerheid over de doden, het theater, wie de daders zijn...


    What would Emma do?

    Ik wacht nog even met slapen tot mijn ouders er zijn, ik word een beetje te bang.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Savages schreef:
    (...)

    Volgens Twitter zijn de meeste al vrijgelaten. Maar Twitter is echt een chaos nu, dus zolang het niet ergens bevestigd is.. Maar inderdaad, laat dat niet waar zijn god.

    Er zijn al statements gemaakt door de mensen die vrijgelaten zijn, gelukkig!


    Your make-up is terrible

    Savages schreef:
    (...)

    Volgens Twitter zijn de meeste al vrijgelaten. Maar Twitter is echt een chaos nu, dus zolang het niet ergens bevestigd is.. Maar inderdaad, laat dat niet waar zijn god.


    Ben bang dat het wel waar is. Iemand heeft op de een of andere manier de hulpdiensten weten te bereiken en heeft gesmeekt om een politieinval omdat de mensen een voor een afgeslacht worden. Gadver, dit zie je normaal gesproken in films en in boeken en nu... brrrrrr.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oh, Wilders is ook druk bezig. Die wil onze grenzen natuurlijk ook meteen dicht.

    "'Daders waren kalm'

    CNN sprak met getuigen van de gijzeling in het theater. "Ze waren heel kalm en herlaadden drie, vier keer." Andere ooggetuigen zeggen dat de daders "Wij doen dit voor Syrië" riepen. "

    ^ van nos.nl

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 0:12 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben er echt misselijk van, gewoon..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie