• Her verbaast mij dat hier nog geen topic van is. Er is op dit moment een groot drama bezig in Parijs waarvan al 30 mensen het leven heeft gekost. Minimaal 60 mensen zijn er op dit moment gegijzeld.
    Ik wilde net gaan slapen toen ik het las op Twitter. Er is nog vrij weinig over bekend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    hermelien16 schreef:
    Ik wacht nog even met slapen tot mijn ouders er zijn, ik word een beetje te bang.


    Oh doe maar rustig.

    Ik weet persoonlijk niet wat ik moet denken. Het is verschrikkelijk, zeker, maar het is ook zo vreemd allemaal. Het voelt alsof we in een film meespelen. Ik wil niet eens weten wat de bewoners van Parijs dan wel niet moeten voelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik meen me ook te herinneren dat de terroristen vorige keer nieuwsverslagen gehoord en gebruikt hebben. Dit keer zullen ze wel veel minder vrijgeven.


    What would Emma do?

    hermelien16 schreef:
    Ik wacht nog even met slapen tot mijn ouders er zijn, ik word een beetje te bang.


    Aww, dat snap ik. Ik vind de situatie ook wel eng, maar ben meer echt misselijk, waardoor ik niet kan slapen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Een YouTuber deelde dit op twitter en ik vind dat het hier ook wel geplaatst mag worden, evenals iets anders enorm toepasselijks. I hope you're all okay. <3



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Sarafina schreef:
    Ik weet persoonlijk niet wat ik moet denken. Het is verschrikkelijk, zeker, maar het is ook zo vreemd allemaal. Het voelt alsof we in een film meespelen. Ik wil niet eens weten wat de bewoners van Parijs dan wel niet moeten voelen.


    Vriendinnen van me wonen daar, eentje woont niet in de buurt, maar probeert te slapen. De andere woont in een straat vlakbij waar er is geschoten, het is nu redelijk rustig.

    Twee vrienden van mij zitten nu in Parijs, maar die horen naast onwijs veel sirenes gelukkig vrij weinig nu. De straten (tenminste, waar hun hotel is dan) zijn compleet verlaten. Iedereen is binnen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De gijzeling is nog niet voorbij. Er zijn alleen al een paar mensen buiten.


    What would Emma do?

    2 minuten geleden
    Gijzeling niet voorbij

    Twitteraar Andrew Smith, die in de buurt van het Theater Bataclan zit, verduidelijkt dat de gijzeling nog niet voorbij is.

    To be clear, I didn't say that the hostage situation was over. Our apartment does not facing the theatre. I did see an influx of hostages
    — Andrew Smith (@andrewhistorian) November 13, 2015

    Getver, ik dacht dat het wel over was


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fuck.. : (


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    FRANCE HAS CLOSED BORDER TO GERMANY, GERMAN SECURITY SOURCE CONFIRMS -- ARD

    Er zijn ook filmpjes van geweerschoten in de buurt van het theater. Die post ik toch liever niet.


    What would Emma do?

    Die vent op Twitter zegt dat er weer geschoten wordt? Ik hoop maar dat dat de politie is of zo


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mediastilte

    De politie roept de media op niets te melden over de gijzeling in het Bataclan Theater. Dat zou de gijzelnemers in de kaart kunnen spelen.



    Edit: Er zouden meer geweerschoten gehoord zijn in het theater.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 0:25 ]


    What would Emma do?

    BREAKING: Five explosions heard near Bataclan concert hall in Paris: Reuters witness https://t.co/wcstUE4fMD