• Deze RPG is deels geïnspireerd op Marvels Civil War

    Connley High is een school voor mensen met speciale krachten. Het is oorlog tussen de superhelden onderling maar ook tussen de schurken en de helden, en eigenlijk wilde de school sluiten voor dit jaar, om ruzie tussen de studenten te voorkomen. Toch heeft de school besloten om te openen, om de simpele reden dat de directie het niet acceptabel vond dat de school voor een jaar dicht ging. In de hoop dat het een rustig schooljaar gaat worden waarin niemand last heeft van de vreselijke oorlog, maar daar zijn de meningen duidelijk onder verdeeld…







    • DE SCHOOL •
    De school bevindt zich in Ierland. Het ligt in een afgelegen, verlate bos. Echter, heeft de stichter van de school een enorme open plek gemaakt om de school te bouwen. Het is een oud gebouw met een klokkentoren, waar de poort zicht onder bevindt. Er bevinden zich drie grote zalen; één voor de gymlessen, één eetzaal en een zaal waar je je krachten kan oefenen. Als je binnenkomt via de hoofdingang, heb je een deur aan je linkerkant die je naar de gymzaal leidt. Aan je rechterhand heb je de zaal waar je je krachten kan trainen. Ga je rechtdoor, dan vindt je twee trappen die omhoog gaan, en een deur die nog op de begane grond staat. Ga je de linker trap omhoog, dan ga je richting de meisjes dorms en een paar van de vele lokalen. Ga je de rechter trap omhoog, kom je bij de jongens dorms en de overige lokalen. De deur in het midden leidt naar de eetzaal. Achter de school bevindt zich een groot grasveld met een paar bomen.

    • ABOUT THE WAR •
    De oorlog begon door een meningsverschil tussen twee zussen, beide slechts een tandwieltje in een groter geheel. De een vond dat er strenger op gecontroleerd moest worden op mensen met bovennatuurlijke krachten, de ander vond dit privacy schending. Na een lange discussie, waarbij ook de andere helden en zelfs schurken erbij betrokken werden, ging de ene zus weg met een deel helden en schurken die vonden dat zij gelijk had. De andere zus vervloekte de ander, en sindsdien is het oorlog. Telkens als ze elkaar zien, vloeit er bloed en worden er zware verliezen geleden. De ene heldengroep noemden zichzelf the Avengers(tegen het controleren van mensen met bovennatuurlijke krachten) , terwijl de anderen zichzelf de Justice League(voor het controleren van mensen met bovennatuurlijke krachten) noemden. Sorry, not sorry - lack of inspiration for names :')


    • UNIFORMEN •
    Meisjes:
    > Witte blouse met lange mouwen
    > Zwarte of grijze blazer met het schoollogo erop. (beide hebben rode accenten)
    > Knielengte rok, ook in het zwart of grijs.
    > Donkerrode das
    > Grijze kniekousen
    > In de winter is het toegestaan om een broek te dragen.
    > Zwarte schoenen

    Jongens:
    > Witte blouse met lange mouwen
    > Zwarte of grijze blazer met het schoollogo erop (beide hebben rode accenten)
    >Donkerrode das
    > Zwarte of grijze lange broek
    > Zwarte schoenen


    • KAMERVERDELING •
    Meisjes:
    - Quin & Dylan
    - Olivia & Katya
    - Arabella & Madeleine

    Jongens:
    - Eddie & Beau
    - Hugh & Brian
    - Joshua & Logan
    - Richard & Cody


    • Invullijstje •
    Naam
    Nationaliteit
    Leeftijd[voor het gemak is iedereen 17 á 18 jaar]
    Status op school
    Kracht
    Innerlijk
    Uiterlijk [Foto, beschrijving en Faceclaim vermelding (als je die natuurlijk weet)]
    Relaties
    Voorkeur voor de Avengers of Justice League, en waarom?
    Geschiedenis [Let erop dat niet ieder personage een zware jeugd heeft gehad]
    Extra’s [likes, dislikes, etc.]


    • ROLLEN •
    Meisjes:
    •Naam • Kracht • Faceclaim • Status • Aveyard
    •Lune Sunset Hawk • Vliegen • Emilie de Ravin • Status • Wander
    •Quintille "Quin" Cressidia Gabriel • Technokinese • Faceclaim • Status • MDC
    •Katarina Udinov • Atmokinese • Alexandra Daddario • Status • Krueger
    •Naam • Kracht • Faceclaim • Status • Firth
    •Olivia Ariana Lewis • Pyrokinese • Emilly Rudd • Status • Eavan
    •Arabella "Ar" Zara Devereaux • Astral Projection • Sasha Pieterse • Status • Iaetitia
    •Dylan Victoria Montgomery • Superflexibiliteit en rekbaarheid •Faceclaim • Status • Ziegler

    Jongens:
    •Edward "Eddie" Matteo Crawford • Supersnelheid • Tim Borrmann • Jock • Valeska
    •Beau Alastor Cyriacus • Algemene Telekinese • Connor Hill • Bad boy • Sonder
    •Joshua "Josh" Ryber Easton • Cryokinese • Timur Simakov • Status • Yisha
    •Hugh Simon Hobbs • Psychometrie • Wynston Shannon • Status • Arden
    •Logan Daniël Kenneth • Invisibility • Freddie Highmore • Status • Ratonhnhake
    •Naam • Kracht • Faceclaim • Status • Maja
    •Naam • Ziels/lichaamsverwisseling • Douglas Booth • Status • Ratonhnhake

    Wachtlijst:
    -



    • REGELS •
    - Hou het realistisch; relaties kunnen niet binnen één dag ontstaan
    - Maximaal drie personages
    - Bestuur niet iemand anders personage zonder toestemming.
    - 16+ onder een spoiler
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Kraak elkaar niet af
    - Ruzies het liefst buiten het topic
    - Het belangrijkste; Have fun!


    • SCHOOLREGELS •
    - Maak geen misbruik van je krachten. Wordt je betrapt, staat er een passende straf op.
    - Als het echt nodig is mag men bij elkaar op de kamer komen.
    - Kom je te laat, dan wordt er een passende straf op bedacht.
    - Als je niet aanwezig bent zonder geldige reden, blijf je na
    - Pesten is ten strengste verboden
    - Het gebruik van alcohol en verdovende middelen is ten strengste verboden
    - Na 22.00 gaat niemand meer door de school dwalen.


    • LINKS •
    Lijst met bovennatuurlijke krachten
    Praattopic: I
    Speeltopic: [Not opened yet]
    [/columns]

    • ROOSTER •
    Tijd
    8.30 - 9.30

    9.35 - 10.35

    10.35 - 10.50

    10.55 - 11.55

    12.00 - 13.00

    13.00 - 13.20

    13.25 - 14.25

    14.30 - 15.30
    Maandag
    Geschiedenis

    Engels

    Pauze

    Aardrijkskunde

    Scheikude

    Pauze

    Krachtcontrole

    Vrij
    Dinsdag
    Vrij

    Krachtcontrole

    Pauze

    Muziek

    Gymnastiek

    Pauze

    BV

    Wiskunde
    Tijd
    8.30 - 9.30

    9.35 - 10.35

    10.35 - 10.50

    10.55 - 11.55

    12.00 - 13.00

    13.00 - 13.20

    13.25 - 14.25

    14.30 - 15.30
    Woensdag
    Gymnastiek

    Vrij

    Pauze

    Biologie

    Drama

    Pauze

    Economie

    Vrij
    Donderdag
    Verzorging

    Tekenen

    Pauze

    Techniek

    Vrij

    Pauze

    Krachtcontrole

    Vrij
    Tijd
    8.30 - 9.30

    9.35 - 10.35

    10.35 - 10.50

    10.55 - 11.55

    12.00 - 13.00

    13.00 - 13.20

    13.25 - 14.25

    14.30 - 15.30
    Vrijdag
    Natuurkunde

    ICT/Informatica

    Pauze

    Engels

    Levensbeschouwing

    Pauze

    Koken

    Werken in de schooltuin

    BV = Beeldende Vorming


    • HET BEGIN •
    Zaterdag avond. Ze zijn allemaal net aangekomen en moeten hun dorms inrichten. Er hangen roosters met wie je een kamer deelt. Daarna zijn de leerlingen vrij om te doen wat ze willen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 21:48 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mine :Y)


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    MT.

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt


    Mhm?

    Mt


    ~ Bleh. ~

    [M.T.]


    A girl who wonders.

    Richard "Rick" McKaine
    • 18 • Ziels/lichaamsverwisseling • In a bad mood •



    "If payback is a b*tch and revenge is sweet..

    ..I must be the sweetest b*tch you'll ever meet."



    James had erop gestaan me weg te brengen. Ik kon niets anders dan in te stemmen, om verdere discussies te voorkomen. Mijn hele vakantie had immers uit ruzies bestaan. God, wat heb ik daar spijt van gekregen.
    Met zijn drieën zaten we in de auto. Mijn koffers waren met veel pijn en moeite achterin de kofferbak geduwd. James, mijn "vader", had plaats genomen achter het stuur. Mijn "broer" Marcus had de andere plek voorin bemachtigd. Blijkbaar vond hij het leuk zijn oude school weer eens te zien. Ik was genoodzaakt achterin plaats te nemen, iets dat ik niet erg vond. Integendeel, ik zou nooit vrijwillig naast James of Marcus gaan zitten. Alleen hou ik er absoluut niet van als iemand zijn wil aan mij oplegt. Ach, James en Marcus lijken toch onafscheidelijk. Ik had niets beters van hen verwacht.
    Onderweg werd er druk gepraat, alleen niet door mij. Het leek haast alsof James en Marcus mij vergeten waren. Vol afschuw had ik te luisteren naar hoe het afging met Marcus zijn nieuwe baantje. Hij is bij de brandweer gaan werken, omdat hij graag iets goeds wou doen voor de mensheid. Het kostte me moeite geen opmerking te maken. Het vermoorden van je moeder, míjn moeder, is immers niet bepaald een goede daad. Toen het onderwerp overging op hoe het Marcus verging met zijn krachten, kon ik haast niet wachten om weer terug te zijn op die school vol freaks. Eddie en Beau waren immers oké.

    Na een krap uurtje, wat voelde als een gehele middag, waren we eindelijk aangekomen op onze bestemming. Ik wist niet hoe gauw ik mijn koffers uit de achterbak moest halen. Na een zuinig glimlachje ben ik haast de school binnen gestormd. Het voelde goed om eindelijk van die twee verlost te zijn. Ik keek om me heen. Ik was niet de eerste die was gearriveerd. Integendeel. Toen ik de deuren opende werd ik haast overspoeld door een golf van gepraat en gelach. Overal stonden groepjes freaks die met elkaar hun vakantie bespraken. Ik rechtte mijn rug en liep het gebouw binnen.


    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 21:17 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    [wat is BV?]


    Mhm?

    Sonder schreef:
    [wat is BV?]


    - Beeldende Vorming -


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Minee x


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]


    EDWARD "EDDIE" MATTEO CRAWFORD
    "He ran, he ran and he ran, until he left everyone behind."

    'Dag Edward, lief, we zien je vakantie weer!' zei de schrille stem van de blonde vrouw, die een plakkerige kus op zijn wang drukte. Eddie glimlachte wat waterig, en zei zijn gedag. Okay, misschien was het best wel erg dat hij de naam van zijn vaders vriendin niet wist, maar hij wilde zich niet eens hechten aan deze vrouw. De hele vakantie lang had ze zich als een kreng gedragen, behalve in het bijzijn van andere mensen.
    Eddie wurmde zich uit haar kleffe greep en pakte zijn tassen van de grond. Hij zei zijn vader nog gedag, en draaide zich met een grijns op zijn gezicht om naar de school. 'Welkom thuis,' mompelde hij tegen zichzelf, terwijl hij de school inliep.
          Hij kwam binnen, het vrolijke geluid van andere kinderen dreunde zijn oren binnen. Wat had hij dit geluid gemist. (Voor zijn doen) Langzaam liep hij richting de jongensdorms, en toen hij zag dat hij met Beau op een kamer moest, betrok zijn gezicht. Hij besloot snel te werken en zijn spullen te dumpen voordat Beau kwam, en een minuut later stond hij weer buiten zijn dorm, klaar met het installeren van zijn spullen in de kamer. Eddie liep weer naar beneden, op zoek naar iemand die hij kent.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Beau Alastor Cyriacus
    Telekinese / Badboy / In a very bad mood / 17

          Beau had moeite om zijn ogen open te houden. Hij zat hier nu al bijna een hele dag te luisteren naar alle maatregelen, alle regeltjes, alles wat hij wil en niet zou mogen doen. Het was pure bullshit in zijn ogen, maar hij had ondertussen wel door dat protesteren niet veel zin meer had. Of luidop protesteren dan toch. Hij had zich voor het hele gedoe al niet gedragen zoals het hoort, en nu hij eindelijk weer op vrije voeten was, was dat niet veranderd.
          "... En dan hebben we nog één kleine kwestie die wat ongelukkig is." Beau keek verveeld op, blij dat het bijna voorbij was en hij eindelijk naar zijn kamer kon gaan. Hij kwam net uit de gevangenis - hij had slechts drie dagen thuis kunnen zitten - dus echt 'ongelukkig' kon die kwestie niet zijn.
          "Er is een kleine fout in de kamerverdeling geslopen waardoor we je per ongeluk hebben ingedeeld bij Edward Crawford." Met een ruk keek Beau op, waardoor de pen die op het bureau van de directeur lag, plots op de grond viel. De man keek lichtelijk geschrokken naar het ding, maar besloot niet te reageren.
          "Wat? Waarom?" riep Beau uit. De directeur gebaarde sussend met zijn handen. "Rustig, jongen. Ik verwacht dat je je lesje hebt geleerd en je rustig zal gedragen. Edward is een goede student en ik verwacht geen problemen. Goed, je mag gaan nu." Zodra de man was uitgesproken, schonk hij geen aandacht meer aan Beau. Deze snoof verontwaardigd en stond stijf op. Hij zwierde zijn rugzak hardhandig over zijn schouder en rolde zijn valies achter hem aan. Zodra hij op de gang kwam, voelde hij de enkele andere aanwezigen naar hem staren. Geïrriteerd zette hij zijn kap op en negeerde praktisch iedereen.
          Binnen enkele minuten had hij zijn nieuwe kamer bereikt en zijn spullen op zijn bed gezwierd. Hij keek geen enkele keer naar Eddies kant, al was hij er zich wel bewust van. Dat was een probleem dat hij later zou aanpakken. Met een zucht sloot hij de deur weer achter zich.


    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 16:39 ]


    Mhm?


    Arabella "Ar" Zara Devereaux
    "It's hard to be a twin of yourself, it's you and at the same time, it isn't you."



          "Arabella! Vous êtes en retard!" De stem van Ziva, mijn zus die ook mijn moeder speelt, laat me opschrikken. Ik kijk kort op mijn klok en realiseer dat Ziva gelijk heeft. Het is al super laat en ik moet op een mooi tijdstip op school zijn. "Je viens!" Ziva heeft geen moeite gedaan om een andere taal te leren, zij spreekt alleen maar Frans en Duits, ik daarentegen Frans, Duits, Nederlands en Engels.
          "Ugh, ik heb zo geen zin in school," zeg ik tegen mezelf. Ik zie dat Ziva haar wenkbrauwen optrekt. Ik schud mijn hoofd ten teken dat ik het toch niet in een andere taal zeg. Langzaam scannen mijn ogen het gebied. We zijn er bijna. Zodra de auto eenmaal stil staat, omhels ik Ziva nog even. "Au revoir!"

          Met grote passen loop ik richting het schoolgebouw. Een paar groepjes met freaks schiet weg als ik aan kom lopen. Ik bekijk het rooster met wie ik op een kamer moet. Madeleine... Nog nooit van gehoord. Ach ja, ik zie haar wel als ze op onze kamer komt. Ik zie dat Beau, kwaad, uit het kamertje van de directeur komt. Hij zet zijn kap op. Ik schud mijn hoofd, hij had toch wel een praatje met me kunnen maken? Tenzij hij moi niet zag. Ik doe mijn haar over een kant van mijn schouder. Een paar freaks kijken me fascinerend aan. "Waar kijken jullie naar? Oprotten!" snauw ik. Ze schieten weg. Een kleine glimlach speelt om mijn lippen, wat een heerlijk gevoel is dat ook.
          Mijn kamer is saai. Er staat een eenpersoonsbed in plaats van een tweepersoonsbed. Voor dit schooljaar is het niet erg, maar ik heb toch echt liever een tweepersoonsbed. Ik pak de verf die Ziva me had meegegeven en de kwast. Mijn kast is zwart, lelijk. Ik verf de kast lichtroze en een paar puntjes van mijn bed ook. Het kan me niet schelen wat ze er van vinden, míjn kamer, míjn regels. Ik moet eerst maar even zien hoe die Madeleine is. Als ze prima als vriendin kan dienen ben ik daar heel tevreden over. Dan is zij ook populair, tenzij ze al populair was. Ik leg mijn kleding in de, inmiddels droge, kast. Ik zet er een paar boeken bij. Niet veel later loop ik naar beneden, naar de kantine. Hopend dat ik Quin, Beau of Rick tegenkom.


    all because i liked a girl

    || My precious. ||


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Quintille "Quin" Cressidia Gabriel

    Technokinese / 17 / Populair / *Enthousiast*



    Quin zit al twee uur in de auto, samen met Cody. Man, wat zal ze blij zijn als ze straks van dat kind, dat haar ouders haar broer noemen, af is. Ondertussen stoppen ze voor de poort van de school.
    Eindelijk gaat het jaar weer van start. Quin kan nauwelijks wachten om Olivia en Dylan weer te zien en het allerliefst: weer een jaar zoveel mogelijk haar tweelingbroer vermijden. Ze kan haast niet wachten!
    Als ze de school binnen loopt, loopt ze gelijk naar het rooster om te zien met wie ze op de kamer komt. Dylan, yes! Dat is fijn, Dylan en Quin zijn al een tijdje vriendinnen. Snel loopt ze naar haar kamer.
    Op haar kamer aangekomen begint Quin aan het leukste van een nieuwe kamer krijgen: systematisch ordenen. Ze heeft een plank boven haar bed waarop ze haar schoolboeken gaat ordenen op alfabet van de laatste letter van de titel. Eerst ICT/informatica, dan Scheikunde, dan Natuurkunde, enzovoorts. Als ze klaar is gaat Quin naar de kantine, hopend dat een van haar vriendinnen daar is.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 13:52 ]


    ~ Bleh. ~