• Mensen ik ben echt heel erg bang! Al die aanslagen enzo.. Het komt steeds dichterbij.. Ik ben zo bang!! En ja kan zeggen wat je wilt maar ik weet bijna honderd procent zeker dat ze ook hier heen komen! Want Parijs ligt best dichtbij niet als je er naar toe moet rijden maar voor de IS enzo wel. Ik vind het echt heel eng! Ik typ dit met tranen in mijn ogen! En ik wou dit ff kwijt! Plss troost mij!!! (huil)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 16:01 ]

    Ben jij ook bang!?

    73.1% (19 stemmen)
     
    Nee

    26.9% (7 stemmen)
     
    Ja


    Treat People With Kindness

    Ik ben ook bang, maar dat is precies wat ze willen. Ik hoorde dat ze iets in België wilden doen, nou straks staat Facebook vol met Belgische en Nederlandse vlaggetjes. Je bent niet de enige die bang is, met jou zijn er nog veel meer.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ga naar je ouders, niet naar Quizletters.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Ga naar je ouders, niet naar Quizletters.



    Is dat niet een beetje hard?

    Wolfram schreef:
    (...)


    Is dat niet een beetje hard?


    Iemand die zo makkelijk bang wordt van aanslagen en andere nare gebeurtenissen kan beter niet op het internet gaan, dat volstaat met complottheorieën en andere paranoïde onzin.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    (...)

    Iemand die zo makkelijk bang wordt van aanslagen en andere nare gebeurtenissen kan beter niet op het internet gaan, dat volstaat met complottheorieën en andere paranoïde onzin.


    Dat is waar.

    Zeker niet om vervolgens meteen weer offline te gaan. Zoveel troost heeft ze schijnbaar niet nodig.


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Zeker niet om vervolgens meteen weer offline te gaan. Zoveel troost heeft ze schijnbaar niet nodig.


    Hee... Dit vind ik wel een beetje té.
    Op haar profiel staat dat ze 11 is, kunnen we misschien iets rustiger reageren?

    Ik snap wel dat ze bang is, je mag ook bang zijn en dat vertellen en delen met mensen. Alleen is het soms even lastig om de afweging te maken waar je dat dan vertelt, al helemaal als je 11 bent. Toen ik zo oud was deed ik ook net de ontdekking tot ''het internet'' en dan is het nog lastig om voor jezelf in te schatten wat wel of niet handig is om te doen of te vertellen daarop.

    Maar dat ik mijn mening...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Chachki schreef:
    Ga naar je ouders, niet naar Quizletters.


    Dit dus. Wij kunnen je ook niet echt helpen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Hee... Dit vind ik wel een beetje té.
    Op haar profiel staat dat ze 11 is, kunnen we misschien iets rustiger reageren?

    Ik snap wel dat ze bang is, je mag ook bang zijn en dat vertellen en delen met mensen. Alleen is het soms even lastig om de afweging te maken waar je dat dan vertelt, al helemaal als je 11 bent. Toen ik zo oud was deed ik ook net de ontdekking tot ''het internet'' en dan is het nog lastig om voor jezelf in te schatten wat wel of niet handig is om te doen of te vertellen daarop.

    Maar dat ik mijn mening...


    Dit.

    Alsjeblieft zeg, ik dacht dat Quizlet juist een omgeving pretendeerde te zijn die veilig is en waar mensen voor elkaar klaarstaan. Waar je dingen waarmee je in je maag zit kunt uiten zonder bot afgekapt te worden.

    Aan de TS, ik vind het ook beangstigend wat er op het moment allemaal in de wereld gebeurt. Dit betekent echter niet dat je je leven door angst moet laten beheersen, want dan maak je van die angst je ergste vijand. Als je erover wil praten dan staat mijn inbox altijd open.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Alsjeblieft zeg, ik dacht dat Quizlet juist een omgeving pretendeerde te zijn die veilig is en waar mensen voor elkaar klaarstaan. Waar je dingen waarmee je in je maag zit kunt uiten zonder bot afgekapt te worden.

    Aan de TS, ik vind het ook beangstigend wat er op het moment allemaal in de wereld gebeurt. Dit betekent echter niet dat je je leven door angst moet laten beheersen, want dan maak je van die angst je ergste vijand. Als je erover wil praten dan staat mijn inbox altijd open.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik snap wat je bedoeld meid, maar ik denk niet dat wij heel veel voor je kunnen betekenen. Het is belangrijk dat je er over praat met je ouders, zoals hierboven ook al gezegd word. Ik denk dat veel mensen bang zijn voor dit soort dingen, dus het is heel normaal en niks om je voor te hoeven schamen ofzo! Vertel het aan je ouders of een lieve meester of juf, misschien dat die je verder kunnen helpen. Ik zou je wel willen troosten, maar ik ken je niet en dan is dat best lastig (:


    Ik ben het eens met Hooverphonic, doe een beetje rustig jongens. Heel veel mensen zijn bang en iedereen uit het op zijn eigen manier. Misschien is het niet altijd even handig of juist, maar als je naar mijn oude topics kijkt van toen ik 13 was waren die ook echt idioot. Be patient, iedereen moet het forum op zijn eigen manier ontdekken.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 17:01 ]

    Ik dacht dat de mensen hier wel beter wisten dan zo kortaf te doen. Ze is 11 jaar for Christs sake. Ik denk dat veel mensen hun bang en bedreigd voelen en zo niet - good for you.
    Wat wel waar is, is dat enkel je ouders je hierbij kunnen helpen en eventueel steunen.
    Maar mijn inbox staa nog steeds altijd open.

    En aan de azijnpissers - ja, dit is chagrijnig bedoeld.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 17:10 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.


    Sorry, zij wist niet dat er zulke botte mensen hier op Quizlet zitten. Jeetje man, doe rustig. Ze. Is. 11. Jaar. *sigh*