• Mensen ik ben echt heel erg bang! Al die aanslagen enzo.. Het komt steeds dichterbij.. Ik ben zo bang!! En ja kan zeggen wat je wilt maar ik weet bijna honderd procent zeker dat ze ook hier heen komen! Want Parijs ligt best dichtbij niet als je er naar toe moet rijden maar voor de IS enzo wel. Ik vind het echt heel eng! Ik typ dit met tranen in mijn ogen! En ik wou dit ff kwijt! Plss troost mij!!! (huil)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 16:01 ]

    Ben jij ook bang!?

    73.1% (19 stemmen)
     
    Nee

    26.9% (7 stemmen)
     
    Ja


    Treat People With Kindness

    Surefire schreef:
    Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.


    Sorry ik wist niet dat je bij Quizlet je dingetjes niet kwijt kon.

    Surefire schreef:
    Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.


    Eerder de troostlijn.
    Schijnbaar ook voor mensen die snel butthurt zijn.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 17:34 ]


    Your make-up is terrible

    Oke ff tegen de mensen die zo bot tegen me deden: dat kwam echt heel hard aan..
    En tegen de mensen die wel aardig deden bedankt!

    En ik heb op Q redelijk veel vrienden en ik dacht ik maak dit aan om te kijken hoe jullie hier mee om gaan en wrm jullie bang of niet bang zijn.. En ik dacht dat ik dat misschien kon vebruiken om het ff uit mijn hoofd te zetten ofzo.. Dus ik wil jullie niet lastig vallen met mijn 'gezeik'! Als jullie willen dat ik hem in activeer moet je dat gewoon zeggen hoor :(


    Treat People With Kindness

    Surefire schreef:
    Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.
    Als mensen liefdesproblemen, problemen met hun gewicht, depressie, gezondheid of whatsoever posten dan wordt er in het grootst aantal gevallen ook niet alleen op botte toon gezegd 'ga naar een psycholoog/dokter/diëtiste/wie dan ook'. Prima als je van mening bent dat we haar hiermee niet kunnen helpen, maar kost het dan werkelijk zoveel moeite om dit wat vriendelijker te formuleren? Het gaat hierbij echt niet om de boodschap, maar absoluut wel op de manier waarop dit gebracht wordt. Overigens ben ik hier absoluut niet 'butthurt' door, hoor. (: Ik vind zulke dingen gewoon altijd een beetje jammer en onnodig, omdat het ook anders kan.

    Aan de TS, je hebt net zoveel recht om een topic te openen als ieder ander hier, hoor. :) Wie weet zijn er anderen die net zo goed de behoefte hebben om hierover te praten en helpt dit om je angst wat onder controle te krijgen, of te relativeren. Als je ergens mee in je maag zit dan helpt het vaak goed om het gewoon even van je af te schrijven, waar het ook over mag gaan. Overigens is het misschien helemaal niet zo'n gek idee om er hiernaast inderdaad ook met je ouders over te praten; ik denk dat je er niemand mee lastigvalt als je even je hart wil luchten.


    She's imperfect but she tries

    Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom mensen hier op reageren als ze toch alleen maar bot gaan doen.

    Wauw, sommige reacties...

    Maar goed, dat even terzijde. Meid, goed dat je het niet voor jezelf houdt. Opkroppen is helemaal niet goed voor een mens. Zoals hier boven al wordt gezegd helpt het om erover te praten. Misschien kan je het erover hebben met je ouders of met een goede vriend of vriendin?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Surefire schreef:
    Sorry ik wist niet dat Quizlet als digitale variant van de kindertelefoon fungeert.


    Als je je irritaties wilt delen over mensen die hun angst willen delen en gekalmeerd willen worden, ben je meer dan vrij om zelf een topic daarover te starten. Ik denk alleen niet dat de meesten hier het weten te waarderen dat jij zo'n botte opmerking plaatst, dus misschien kan je dat beter in het LJH-topic doen, of zoals eerder gezegd, een eigen topic starten :').

    Maar even ontopic: Ik denk niet dat ze hier zo snel zullen komen. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar ik weet bijna zeker dat ze hier niet zo snel naar toe zullen komen. Toch hoop ik dat al deze reacties je wat gerust kunnen stellen!

    [ bericht aangepast op 15 nov 2015 - 18:18 ]


    United we stand, divided we fall.

    Waarom zo bot iedereen!
    Heeft toch geen nut.
    En trouwens, iedereen is bang, maar je moet niet bang lijken want dat is juist wat ze willen, en ik denk eerlijk gezegt niet dat ze zo snel hier komen.
    en btw je mag met je problemen op Quizlet komen, en we gaan er van uit dat we ze met respect behandelen, dus shh...
    Ik heb toch ook problemen, en zet ze alijd op Q, en ik snap nog steeds niet dat iedereen hier zo raar doet tegen haar.


    tiptoe through the tulips...

    De titel is aangepast omdat hij niet enkel in hoofdletters mag staan.
    Het topic is verplaatst omdat hij verkeerd stond en het gaat op slot omdat al dit soort reacties ook in het algemeen topic gepost kan worden.

    We zouden ook willen vragen om de volgende keer iets respectvoller te reageren op bezorgdheden van andere users.


    Queer zijn is gewoon alles