• Ik kon geen topic vinden over de nieuwe film die sinds een paar dagen in de bioscoop draait.

    In dit topic kunnen we praten over de nieuwste en laatste film van The Hunger Games triologie. Ik heb de film gisteravond gezien *O*

    Spoilers graag onder de spoilerknop!

    Deed bij jullie de film ook raar? Ik was naar de marathon gegaan en bij part 1 deed de ondertiteling het niet en bij part 2 wilde hij niet opstarten. Dit was door technische storing. Maar he, ik kreeg wel gratis eten erdoor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben nog halverwege de boeken hehe.. Ik weet het, heel slecht. Maar opzich snapte ik alles wel redelijk. Geldt niet voor de mensen waarmee ik was alleen.

    Maar tbh, ik vond het einde een beetje tegenvallen. Ik had er geloof ik meer van verwacht. Vooral omdat ik nu alle films achter elkaar heb gezien en het over het algemeen redelijk een heftig einde etc. heeft. Hier vond ik haar kracht minder naar boven komen, zoals in de andere films.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb 'm gisteren gezien en vond deze film de beste van allemaal. Veel actie en interessante politieke spelletjes en gemanipuleer. Het was alweer een tijdje geleden dat ik de boeken heb gelezen, dus was best geschokt op bepaalde momenten haha
    En oh, wat zette Donald Sutherland Snow weer goed neer, zeg!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik heb hem net gezien en wat een goede film, man ik zat echt in die film. Leek net alsof het echt was en ik had deze film niet in 3D kunnen kijken, want dan had ik echt waarschijnlijk zitten huilen. En dan niet een klein beetje.


    Physics is awesome

    Ik durf 'm niet te kijken, haha. Ik ben zo bang dat ie tegenvalt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik denk niet dat ik dit eerder heb gezegd, maar ik vond de film beter dan het boek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja man die mulitanten waren echt echt echt zwaar creepy.:') veel beter dan die honden uit de eerste film die door moesten gaan voor mulitanten

    Ik vond de mutilanten het enige minpunt van de film. Dacht even dat ik Harry Potter zat te kijken met zijn necroten, of I am Legend. Vond ik erg jammer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Ik vond de mutilanten het enige minpunt van de film. Dacht even dat ik Harry Potter zat te kijken met zijn necroten, of I am Legend. Vond ik erg jammer.


    Of Scorch Trails met de Cranks. Daar moest ik aan denken hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HET WAS GEWELDIG!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik heb 'm nu ook gezien en ik vond hem echt fantastisch. Echt helemaal zoals ik het me had voorgesteld in mijn gedachten. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het was echt awesome alleen

    Het einde vond ik echt slecht. Ik vond het echt een grote teleurstelling dat ze niet stopte toen Katniss zei "Real." Zoals in de boeken, en dat ze de kinderen laten zien die helemaal niet in de boeken stonden! Nou weet ik dat filmmakers dat tegenwoordig vaker doen, maar toch. Dat vond ik wel een minpuntje.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Beater schreef:
    Het was echt awesome alleen
    Het einde vond ik echt slecht. Ik vond het echt een grote teleurstelling dat ze niet stopte toen Katniss zei "Real." Zoals in de boeken, en dat ze de kinderen laten zien die helemaal niet in de boeken stonden! Nou weet ik dat filmmakers dat tegenwoordig vaker doen, maar toch. Dat vond ik wel een minpuntje.


    De boeken eindigen ook met een epiloog waar Katniss met haar kinderen en Peeta in het weiland zit, hoor (;


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."