• Want Jip/Wiarda wordt vandaag zeventien. Yaaay! Allemaal even zingen tegen je computer of telefoon. *O*

    Goed, dus, vorig jaar stuurde ik je zestien keer gefeliciteerd en dreigde ik dat ik dit jaar zeventien puns op je naam zou verzinnen. Het is goed mogelijk dat je dat bent vergeten, maar ik moet toch iets met de inhoud van Jip Puns.docx. Ik hoop dat je goed zit en niet al te veel waarde hecht aan spellingsregels.

    Jip(1) Jip(2) hoera! *O*
          Verjip(3), nou ben je alweer jarig. Dit vraagt om een feestje, voordat je een Dumbledore baard hebt en er niet meer volop van kunt genieten. Ik ken me in alle eerlijkheid niet erg goed uit in de wereld van hippe jiphop(4) muziek, maar ik kan wel borrelnootjes en sjips(5) brengen. Misschien wat Pringles? Of nachos met djip(6.)? Tijd voor wilde partyfeitjes:
          > Janneke is niet uitgenodigd(7 ik vind dat dat telt), want mensen vragen altijd waar zij is, en vandaag mag niemand de spotlight van jou stelen.
          > Jip(8) is het meest veelzijdige stukje vlees.
          > Jipan(9) schrijft men normaal gesproken met twee a's, behalve op deze ene bijzondere dag van het jaar. Negeer die suffe spellingcontrole.
          > Oxford Dictionary definieert bljip(10) als volgt: "A very short high-pitched sound made by an electronic device". Als je laptop, televisie of telefoon dus rare piepende geluiden maken, doen ze gewoon heel enthousiast hun best om jouw naam te roepen. (Insert The More You Know! sterretje.)
          > Als je geen antisl-jip(11) mat in je douche hebt, zou je zomaar kunnen uitglijden en een feestelijke backfl-jip(12) maken.
          > Jipsingshuizen(13) is een echte bestaande plek! Er wonen 160 mensen en het heeft een tankstation en een hotel. Ik weet niet eens zeker of ik dat mag tellen, want het is niet eens een fljippin'(14) pun. (En het klinkt ongeveer alsof iemand een groepje huizen zag en de drang om ze naar ons te vernoemen niet kon weerstaan???)
          Hopelijk kijk je onderhand niet meer sjip(15) want mijn inspiratie heeft een djip(16). Gefelicifljipsteert(17)! (bloos)
    (En vergeef me alsjeblieft.)


    Er komt naast de monster onder de spoiler ook nog iets anders aan wat ik voor je heb geschreven (met minder geen Jip-puns), maar omdat mijn planning niet zo geweldig is, heeft het op dit moment nog geen titel. Verwacht in de loop van de dag een link in je gastenboek. :'D
    Edit om vier over twaalf: Oké, ik loog, hier is de link. Het eerste hoofdstuk is wat er in de loop van de dag komt.

    En dan nu taart. :Y)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 0:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, wat een geweldig topic is dit! :')

    Gefeliciteerd, Jip! *O*


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    gafa topci (:
    gefeliciteerd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hahaha, wauw die puns :') applausje voor Inge.

    Gefeliciteerd Jip! *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, wauw, de puns :')
    Gefeliciteerd, Jip! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gefeliciteerd! (:

    En wauw, die beginpost is echt geniaal x'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 8:54 ]


    Stenenlikker

    Wat een leuk topic Inge!
    Gefeliciteerd met je verjaardag, Jip! *O*


    Your make-up is terrible

    Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Happy Jipday!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ghehe, Jipnius topic x) Maar jippie Jipday, Jip! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd Jip! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd Jipsel! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Haha, geweldig topic. :') Heeeel erg gelukkige verjaardag, Jip!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kvothe schreef:
    Haha, wat een geweldig topic is dit! :')

    Gefeliciteerd, Jip! *O*


    I don't think you quite understand, honey

    Gefeliciteerd, Jip! En die puns zijn echt geweldig :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.