• M E R R Y — R E A D M A S


    Beste ...,

    Jouw story is toegevoegd aan de Readmas Booklist.

    Merry readmas!

    Zoals iedereen gemerkt heeft, is Quizlet een stuk minder actief geworden en dat vinden heel veel mensen jammer. Dit heb ik ook gemerkt met stories. Reacties worden veel minder, bijna niemand geeft meer kudos, etc. Het leek mij leuk om hier iets aan te doen in de maand december! Daarom presenteer ik jullie: readmas!

    Wat is het idee?
    [list][*]Iedereen die mee wilt doen stuurt een story in — jouw eigen of van iemand anders.
    [*]Iedereen stuurt ook een favoriete genre/fandom mee — als in wat je wilt lezen.
    [*]Op 1 december koppel ik iedereen aan een story die ze kunnen lezen en het is dan ook de bedoeling om reacties/kudos achter te laten en je mening in het topic.[/list]

    Regels
    [list][*]De huisregels van Quizlet — natuurlijk.
    [*]Blijft positief, natuurlijk mag je verbeterpunten aan een story geven, maar we gaan hier niet afkraken.
    [*]Doe echt je best om een story te lezen, dat is leuk voor iedereen.
    [*]Je mag meerdere stories opgeven/lezen, maar je moet evenveel stories lezen als opgeven zodat het aantal gelijk blijft!
    [*]Je mag ook een writers ID opsturen ipv een story, zodat er gekozen kan worden door dee deelnemer!
    [*]De story HOEFT NIET DOOR JOU GESCHREVEN TE ZIJN! Mag, maar hoeft niet! Je hoeft dus geen schrijver te zijn om te lezen![/list]

    Invullen
    [list][*]Naam en username
    [*]Story link(s) en genre/fandom en/of writers ID link
    [*]Favoriete genre/fandom (top drie)[/list]
    Let op! Je mag meerdere stories opgeven/lezen, maar je moet evenveel stories lezen als opgeven zodat het aantal gelijk blijft!



    "Reading gives us someplace to go when we have to stay where we are."


    Deelnemers
    [list][*]Lisa/BIackThe Mystery Behind the Mask || HP New Generation, Some Nights, Schimmenspel || SOTY.
    [*]Froukje/AshallaynVikings.
    [*]Natascha/VikingsThe Mystery Behind the Mask || HP New Generation.
    [*]Evelien/NarsilSecrets // Draco Malfoy.
    [*]Anna/StarlordSilence is the most powerful scream - Sirius Black, Better Half.
    [*]Nadie/XxboobearxXWanneer ik alleen ben
    [*]Sofie/ScintellareI will see you again || The Hunger games.
    [*]Jessica/WrittenWordsDe uil en het hert.
    [*]Lotte/RadioloogDúath || Lord of the Rings.
    [*]?/WhelveUitgeschreven • Horror Short.
    [*]Ashley/PuellaeDoomed | OP, Crazy • Sirius Black.[/list]


    Deelnemende stories
    [list][*]Crazy • Sirius Black
    [*]Uitgeschreven • Horror Short
    [*]The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    [*]I will see you again || The Hunger games
    [*]Dúath || Lord of the Rings
    [*]Schimmenspel || SOTY
    [*]Doomed | OP
    [*]De uil en het hert
    [*]Secrets // Draco Malfoy
    [*]Silence is the most powerful scream - Sirius Black
    [*]Better Half
    [*]Some Nights
    [*]Wanneer ik alleen ben[/list]


    Deelnemende schrijvers
    [list][*]Vikings [/list]


    [ bericht aangepast op 1 dec 2015 - 23:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Savages schreef:
    (...)

    Nee maar je moet een story opgeven, en die heb ik dus niet haha. Ik kan er wel random een uitkiezen maar dat vind ik zo lullig.

    Waarom is dat lullig? Is toch juist leuk voor diegene? Wie wil er nou geen overload aan reacties ontvangen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Savages schreef:
    Wat een super leuk idee!!
    Ik zou graag willen mee doen, alleen ik lees op het moment geen stories (en heb dit ook nooit gedaan...) maar hiermee wil ik eigenlijk daaraan beginnen. Maar ik heb dus eigenlijk geen story om in te sturen zeg maar.

    Je kan ook gewoon een story pakken uit de top of zo (: het hoeft niet perse een story te zijn die jij leest, als je niks leest (: - ik zou eventueel ook een story voor je uit kunnen zoeken c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vikings schreef:
    (...)
    Waarom is dat lullig? Is toch juist leuk voor diegene? Wie wil er nou geen overload aan reacties ontvangen. :')


    Omdat ik zelf dat verhaal niet lees, haha. Maar dan ga ik wel even op zoek naar een random story.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik heb mijn lijstje met verhalen moeten verwijderen, dus bij dezen mijn schrijvers-ID


    Every villain is a hero in his own mind.

    Savages schreef:
    (...)

    Omdat ik zelf dat verhaal niet lees, haha. Maar dan ga ik wel even op zoek naar een random story.

    Je hoeft de story niet perse te lezen, het mag ook zijn dat je diegene kent of je die story interessant vindt klinken en vindt dat diegene wat meer aandacht verdient (: de story die ik opgegeven heb, heb ik ook nog niet gelezen, maar ik vindt dat je schrijfster meer aandacht verdient en ik wil die story ook nog zelf graag lezen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag je trouwens een voorkeur opgeven? Er staat een verhaal tussen dat ik al heel lang wil lezen, maar ik kom er steeds niet aan toe. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Mag je trouwens een voorkeur opgeven? Er staat een verhaal tussen dat ik al heel lang wil lezen, maar ik kom er steeds niet aan toe. :')

    Ik ga morgen nog even naar voorkeuren/wat heb je al gelezen etc. voordat ik het ga verdelen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Top (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kom op mensen! Morgen ga ik de stories verdelen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    TheGirlOnFire --> Scintellare


    You are my piece of paradise.

    Oh nee, het is vandaag 1 december! Ik zie dit pas vandaag...

    Het is echt een super leuk idee! Ik had er graag aan mee willen doen (:

    Heel veel plezier iedereen!

    Er is nog niets verdeeld of iets en we moeten onze voorkeuren ook nog doorgeven, dus ik neem aan dat het nog kan. Meer menen is altijd leuk c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Puellae schreef:
    Oh nee, het is vandaag 1 december! Ik zie dit pas vandaag...

    Het is echt een super leuk idee! Ik had er graag aan mee willen doen (:

    Heel veel plezier iedereen!

    Het kan nog als je snel bent! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ohh, ik hoop dat ik er nog bij kan! Jammer genoeg zie ik dit vandaag pas. Als dit kan, zou ik graag Better Half van Sonder inzenden.
    Mijn fandoms; OP, liefst geen fanfic, in het genre avontuur, horror, romantiek, waargebeurd. (:


    she believed she could & so she did

    Ik ga het om 9 uur verdelen, dus ga je gang om nog even snel mee te doen! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.