• Het is dan eindelijk zover, 5 december, pakjesavond.
    Ik heb lootjes getrokken met mijn gezin en een hele goede vriend van ons. Hij houdt, net als ik en mijn vader heel erg van LOTR en The Hobbit. En laat hij nou net mij getrokken hebben.
    Hij heeft een superleuke surprise gemaakt, de mooiste die ik tot ooit toe gehad heb.





    Ik ben echt heel erg blij ^^
    Het cadeau was een boek (natuurlijk) zodat ik nu bijna de hele serie compleet heb :Y)

    Wat voor surprises hebben jullie gekregen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha, ik herken je enthousiasme van je surprise! Mijn moeder had vorig jaar een heel huis gemaakt met in de deur een foto van mij in mijn labojas lmao. Maar helaas hebben we dit jaar geen surprise gevierd. Normaal doen we ieder jaar sinterklaas met ons gezin, opa en oma en tante en oom en gezin, en met kerst dan met ons viertjes gezellig cadeau's. Alleen is mijn oma dit jaar overleden een paar weken terug en hebben we dus geen surprise gevierd. Ik heb wel gisteren mijn schoen gezet en daar lag vanmorgen iets in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wij doen helaas niet meer aan sinterklaas, maar vandaag ben ik naar mijn opa gegaan in Delft hij is vandaag jarig, en ik mag god bedanken dat hij nog leeft, We waren hem dit jaar bijna verloren met een hersenbloeding. Wij gaan wel uitgebreid meedoen met kerst.

    Vet! Wij doen ook aan lootjes. Ben zo blij met mijn cadeaus haha. Mijn favorieten zijn echt de HP bluray set, GoT boeken en mijn eigen lakstempel asdfahajag so much hype.

    Maandag ga ik met mijn klas op Sinterklaas vieren. We hebben dan alleen maar stageinformatie, dus verder lekker de hele dag om van alles en nog wat te doen.
    Helaas is dit een wat minder leuke avond. Mijn vader viert wel Sinterklaas, maar daar mochten mijn broer en ik nieg bijzijn...


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dat is echt een lauwe surprise! Wij hebben geen surprises gedaan, alleen gedichten (: Dat maakte het niet minder leuk, trouwens :'D Ik moet mijn cadeautje nog krijgen (verzending en zo), maar mijn gedichten (slecht vertaald Frans, een enorm lange Nederlandse en een (scandeerbare!) Latijnse) waren geweldig<3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Awesome!! Ik heb de Sorteerhoed gemaakt en een Skyrim-helm gekregen c:


    Our brains are sick, but that's okay.

    Omg, dat is zo gaaf! ;O


    Wij doen niet aan Sinterklaas, al een paar jaar niet meer. Maar papa vond dat ik per se een nieuwe jas en nieuwe schoenen nodig had, en aangezien ik het op het huidige moment niet mega breed heb, stond hij erop dat hij zou betalen. Dus dat vond ik wel heel lief. Zelf heb ik wafels gebakken voor mijn ouders. Tevens als bedankje voor de geweldige cadeaus.
    Dus ondanks dat we niet echt Sinterklaas vieren, waren er wel leuke cadeautjes, hahaha. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wij doen niet aan surprises, we kopen gewoon kadootjes en schrijven gedichten en zoals elk jaar ben ik schaamtelijk verwend;
    Harry Potter armband
    One Direction sleutelhanger
    Blender
    Waterkoker
    Schoonmaakspullen
    2 kopjes
    Groot houten bord met appeltaart recept(mijn opa bakte altijd appeltaart, maar hij is dit jaar overleden, dus zo neem ik het stokje over)
    2 natuur documentaires
    Doosje voor mijn oortjes
    Kraskalender
    En ik vergeet dan vast nog wat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zoveel mensen die gedichten schrijven. Dat heb ik echt nog nooit gehoord. :'D

    Maar wij doen al lang niet meer aan Sinterklaas en ik vind het ook niet erg. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij mij zetten mijn ouders nog van alles klaar.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb niks gekregen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een leuke surprise! Echt heel mooi gemaakt, ook. Mijn surprises zien er standaard uit als een schoenendoos met papier eromheen, want meestal zijn het ook letterlijk schoenendozen met papier eromheen. :W

    Wij doen thuis niet aan surprises, maar ik heb wel een paar heel leuke cadeautjes gehad van mijn familie. Het best waren echter de gedichten van mijn vader:

    Lieve Jip,

    Dat was me 't jaartje wel, mijn kind, ja echt, dat was me wat
    met tal van dingen die gebeurden, in het leven, dingen zat,
    want na het ene kwam het andere, gewoon achter elkaar,
    en toen nog meer, het ging maar door, ja gut, het is echt waar.
    Soms was het ene nog niet over, of het andere begon,
    soms regende 't heel hard erbij, maar soms ook was er zon,
    ja altijd, bij die dingen dus, zo bleek dan elke keer,
    was er buiten ondertussen één of ander soort van weer.
    dus alles bij elkaar genomen, zeg maar, al met al,
    weet je dat er soms misschien weer iets gebeuren zal
    waarmee ik dus maar zeggen wil, meer in het algemeen,
    de dingen van het leven overkomen menigeen.
    of: niet zo schattig kijken, Jip, mijn hart is niet van steen,
    of: hoe triest is toch het leven, 't is met smart dat ik nu ween
    of: driehonderenzes gedeeld door vijf is meer dan één
    of: zie, twee honden vechten, en die derde met dat been
    of: wat jou toch overkomt, mijn kind, gebeurt echt jou alleen.

    Veel liefs, Sint en Piet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, dat ziet er inderdaad erg gaaf uit. :3

    Mijn Sinterklaas was heel gezellig! Wij doen niet aan surprises omdat we allemaal niet zulke knutselaars zijn, maar we trekken wel lootjes en kopen voor alle anderen ook nog iets kleins, en we schrijven voor iedereen een gedicht. Het hoogtepunt is bij ons thuis echter toch altijd het enthousiasme van de hond zodra die een cadeautje ziet. Ze vermaakt zich zeer met een prop pakpapier. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Wat een leuke surprise! Echt heel mooi gemaakt, ook. Mijn surprises zien er standaard uit als een schoenendoos met papier eromheen, want meestal zijn het ook letterlijk schoenendozen met papier eromheen. :W

    Wij doen thuis niet aan surprises, maar ik heb wel een paar heel leuke cadeautjes gehad van mijn familie. Het best waren echter de gedichten van mijn vader:

    (...)


    Holy shit, dat is geweldig. Zo is het ook meteen duidelijk waar jouw aanleg voor dichten vandaan komt, haha. Bij ons thuis is "Sinterklaas zat te denken wat hij x zou schenken" nog steeds iets wat regelmatig voorkomt (en alle gedichtjes die ik van mijn ouders krijg gaan de afgelopen jaren over rijlessen), dus dit ziet er voor mij echt next level uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Holy shit, dat is geweldig. Zo is het ook meteen duidelijk waar jouw aanleg voor dichten vandaan komt, haha. Bij ons thuis is "Sinterklaas zat te denken wat hij x zou schenken" nog steeds iets wat regelmatig voorkomt (en alle gedichtjes die ik van mijn ouders krijg gaan de afgelopen jaren over rijlessen), dus dit ziet er voor mij echt next level uit. :'D

    Je ouders worden steeds subtieler. (krul)

    Voor mij voelt het ook echt als next level, want dit jaar begon hij twee uur voor onze viering met het schrijven van alle gedichten en ze zijn niet alleen allemaal af, maar ook nog eens bizar goed?? Ik zit er zelfs half aan te denken om al zijn sinterklaasgedichten van de afgelopen +/- twintig jaar te verzamelen en hem dan over te halen om er een soort sintdichtbundel van te maken, want ik twijfel er niet eens over dat er een uitgever te vinden is die ze even geweldig vindt als ik. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.