• Het is dan eindelijk zover, 5 december, pakjesavond.
    Ik heb lootjes getrokken met mijn gezin en een hele goede vriend van ons. Hij houdt, net als ik en mijn vader heel erg van LOTR en The Hobbit. En laat hij nou net mij getrokken hebben.
    Hij heeft een superleuke surprise gemaakt, de mooiste die ik tot ooit toe gehad heb.





    Ik ben echt heel erg blij ^^
    Het cadeau was een boek (natuurlijk) zodat ik nu bijna de hele serie compleet heb :Y)

    Wat voor surprises hebben jullie gekregen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Helaas, geen sinterklaas voor mij dit jaar. Ik zit alleen in Engeland, terwijl mijn familie in Nederland heel vrolijk sinterklaas zit te vieren.(no_chears) Ach ja, volgend jaar dan maar. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Leuk cadeau!
    Bij mij ging het precies zoals ik een paar weken terug al had voorspeld en mijn mening al duidelijk had laten horen. Helaas ging hun idee door en eindig ik met twee flutcadeaus waar ik niks aan heb. Het enige wat ik wel wou (Een thermosfles voor koffie/thee), moesten mijn zus en haar vriend persé hebben, terwijl ze al een stuk of vijftien cadeau's hadden opgeëist. Dus ja. Ik heb een fijne avond gehad, maar meer ook niet. Wij hebben zo'n sinterklaas spel gedaan, voor de duidelijkheid. Ik wou liever lootjes-trekken, want dat gaat veel eerlijker. Vorig jaar was precies hetzelfde als dit jaar. Ik eindigde met 2/3 kleine super leuke -kuch- cadeaus en mijn zus en haar vriend gingen er gelijk met alles vandoor. Zodra het afgelopen was en het 'eerlijk' verdeeld was, gelijk alles asociaal in de auto stoppen en weggaan. in plaats van nog even gezellig blijven. Oké het was al 1 uur maar toch. Ik hoop dat iedereen mee heeft gekregen met hoe het verdelen ging en mijn volgend jaar gelijk geeft, want anders kap ik er helemaal mee. Ik heb tijdens het verdelen ook duidelijk laten merken dat ik het er niet mee eens was, maar was niet zo laag om er ruzie over te maken. Het moest immer een 'gezellige' avond blijven. Ugh. Zo dat was mijn zeikverhaal van dit jaar weer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!