• Welkom in het algemene Tiva appreciatie topic. Voor zij die deze geweldige persoon nog niet kennen, schaam u! Hierboven vind je de link naar haar profiel. De echte kenners zullen wel door hebben dat ik mijn inspiratie voor dit topic bij deze geweldige, creatieve persoon gehaald heb. Nu vraag je je waarschijnlijk al af wat mijn beweegredenen voor dit geweldige topic zijn? Simple: Secret Santa!

    Uiteraard moet ik jullie wat vertellen over deze fantastische persoon. Zoals sommigen onder jullie al wel zullen weten is ze een grote fan van NCIS. Daarnaast houdt ze ook nog van Crossing Lines, Game of Thrones, Harry Potter, Lord of the Rings, The Hobbit, Star Wars, Star Trek en nog vele andere. Kortom, ze heeft dus goede smaak!



    Dit is mijn eerste kleine hommage aan Leah! Een gedichtje over alle hobby's die ze heeft opgenoemd. Dit bevat onder meer toneel spelen, lezen, schrijven, series schrijven en muziek luisteren.





    Ik ben niet zo'n goede dichter, zeker als je het vergelijkt met de geweldige gedichtjes die ze zelf geschreven heeft. Ze heeft in totaal acht prachtige gedichtjes online op haar profiel staan. Daarnaast staan er ook nog enkelen op het forum. Hieronder kan je mijn drie favoriete vinden. Het zijn echte aanraders!




    Naast haar gedichtjes is zij ook de maker van mijn favoriete lijstje op heel quizlet (not kidding):
    Dingen die me op een doodnormale dag als deze extreem pissig kunnen maken.



    Er is heel veel bijzonder aan Leah. Buiten haar talent voor dichten is ze bijvoorbeeld ook begaan met de rechten van vrouwen, een goede vriendin voor velen en heel vaak terug te vinden op het forum. Daar bovenop heeft ze nog eens een super cute kat (maak je geen zorgen, ik stalk je niet, deze komt uit het huisdierentopic ;D).


    Als je nog niet opgemerkt hebt dat er enkele foto's aan de zijkant van dit topic staan, dan moet je vrees ik toch een bril kopen. Aan de zijkant staan twee mooie bewerkingen, de ene van Ziva van NCIS, en de andere is van Jon Snow uit Game of Thrones. Ziva is een van de favoriete personages van Leah.
    Ik wil me ook even stiekem excuseren voor de vele pageviews die ik heb achtergelaten (het is echt lachwekkend, gisteren waren het er een stuk of 30), want het moet vreemd zijn om een moderator die je eigenlijk niet zo heel goed kent zo vaak te zien opduiken in je pageviews.









    Leah heeft ook een heel aantal vrienden en enkelen van hen wouden graag iets zeggen hoe veel ze om haar geven en om te laten zien hoe graag ze haar zien. Iedereen die ook nog iets wil zeggen, mag dat gerust hier in het topic of in een privéberichtje aan mij doen en dan zet ik je er bij! Ik heb jammer genoeg geen magische krachten om uit te zoeken wie wiens vriend is. (: Voel je dus niet benadeeld als je geen berichtje van me hebt gekregen!

    Ledecky
    Hello, it's me. Oké nee, flauw grapje. Lieve Leah, ik hoop dat je dit jaar braaf bent geweest, want anders ga je morgenavond geen cadeautjes krijgen! Nee, het enige wat ik hoop is dat je examens goed gaan en je gelukkig bent. ^^ Ik wil even zeggen dat je een prachtmeid bent en jij een van de mensen bent die Q zo aangenaam maken. Toen ik mod werd, was jouw reactie zo lief om te lezen. Je was oprecht blij voor me dat ik die kans gekregen heb en dat zal ik nooit of te nimmer vergeten.
    Ik zou zoveel kunnen schrijven, maar jammer genoeg ligt er hier een scheikundeboek van zeshonderd pagina's naar mij te staren. Ik ga nu even vooruitlopen op de feiten, maar ik wens je in 2016 alles toe waarnaar je verlangt. Veel geluk in alles wat je doet of gaat doen. En geniet van de feestdagen, nu het nog kan. :'D

    Liefs,
    Melis


    Debbaut
    Hoi Leah,

    Je bent echt een geweldig persoon! Ik ken je nu al een hele tijd en de laatste rijd spreken we elkaar wat minder, maar toch wil ik laten weten dat je echt een super gezellig iemand bent!

    Groetjes,
    Jarne


    Dorneget
    Heeeey, Leah!
    Ik wil je even zeggen hoe geweldig je wel niet bent! Mijn NCIS buddy! Je bent altijd reuze eerlijk, je bent lief, grappig, slim. Gewoonweg geweldig! En ik vind dat je dat best mag weten. Ik ben blij dat ik je ken. Je bent echt een topwijffie! <3

    Veel liefs,
    Yolanda


    Neregeb
    Liefste Leah,
    Ookal is het vaak stil tussen ons, als mensen me ooit vragen wie er heel veel voor me betekend zal ik altijd jou naam erbij noemen. Je hebt letterlijk jaren van mijn geklaag en gezaag doorgestaan, wat echt wel iets zegt. Je bent een van de liefste schatten op de wereld. En ik ben zo blij dat ik die zondag op 23 Juni 2013 op je Narnia forum mezelf heb aangemeld. Ookal heeft dat forum voor veel ruzie's en frustraties gezorgd - niet tussen ons, maar je weet zeker wel op wat ik het gemunt heb nu - het heeft me ook een van de beste vriendschappen ooit gegeven.
    Ik vind het nogaltijd zooo spijtig van FACTS, want ik mag niet naar meets gaan dus ik weet niet of we ooit zullen meeten. Nou in ieder geval, als je over twee jaar nogaltijd met mijn oh zo 'geweldige' karakter kan omgaan en ik 18 ben, ben ik zeker dat ik dan gewoon kom. I don't care hoeveel ik dan moeten reizen, ik wil en zal je meeten! :3
    Nou liefste Leah ik hou echt zielsveel van je en ik zal altijd naar je luisteren als je even wat kwijt wilt. You're my sunshine in this world sweetheart, and you will be that untill the end of my days. Je hebt echt geen idee hoeveel ik te danken heb aan jou. Zonder jou weet ik niet waar ik nu zou zijn. Want gewoon praten met jou, over de domste dingen kon een lach op mijn gezicht brengen, als niks anders dat kon.
    And yes when people ask me about our friendship with an "after all this time?" I will answer just the same as I would've two years ago, "Always."
    I love you, Leah. Don't you ever forget that! <33
    xoxo die kleine Noa


    Leah, het is misschien geen 'alledaagse' Sinterklaas (oke, er zit een gedichtje in ;D), want ik ben niet de beste schrijver of dichter, maar ik hoop oprecht dat je er blij mee bent! Ik hoop ook dat ik je niet te erg in verlegenheid heb gebracht en dat je het stiekem ook een beetje grappig vind. :3 You're awesome, so just keep on rocking!

    Mijn excuses nog voor het stalken. Voor de mensen die het niet geloven: subtiliteit is absoluut niet mijn sterkte. Mijn excuses als mijn ideetje een beetje uit de hand is gelopen. Het begon klein en toen werd het... dit. :'D

    Uiteraard is iedereen vrij om zijn of haar verhalen te delen of leuke berichtjes aan Leah te posten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 20:57 ]


    What would Emma do?

    Well..ik ken haar niet..maar SCHOOLONLINE OP JE TABBLADEN. Hahahha :'D


    she believed she could & so she did

    Oh wow. Ik heb net je pb beantwoord omdat ik het gewoon nog eens heel persoonlijk wilde zeggen, maar zoals ik zei: Dit Sinterklaascadeau is onbetaalbaar voor mij. Je bent geweldig en ik heb geen idee wat ik nog meer moet zeggen, want woorden zouden enkel de schoonheid afnemen van wat ik op dit moment voel. Dit is echt het beste cadeau dat ik in jaren gehad heb. En aan alle mensen die zo'n lief berichtje voor me hebben geschreven: Hetzelfde, want ik heb geen idee hoe ik dit gevoel zou moeten verwoorden.
    @Hierboven: Nou ja, ik was bezig met Duits te maken en mijn opdracht stond op SOL. :')

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 21:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, ik ben heel blij dat je het leuk vindt! Ik ben geen echte schrijver of dichter. Ik ben meer iemand die gek doet en daar een béétje in overdrijft. :Y)


    What would Emma do?

    Aaaaah, wat een geweldig topic is het! :3
    En ik kan hier nog wel meer neer gaan zetten, maar ik zou echt niet weten wat. Maar ik ben in ieder geval blij voor Leah met haar geweldige surprise die ze gekregen heeft en wil nog even benadrukken dat ik je een geweldig persoon vind, Leah. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorneget schreef:
    Aaaaah, wat een geweldig topic is het! :3
    En ik kan hier nog wel meer neer gaan zetten, maar ik zou echt niet weten wat. Maar ik ben in ieder geval blij voor Leah met haar geweldige surprise die ze gekregen heeft en wil nog even benadrukken dat ik je een geweldig persoon vind, Leah. <3


    Laat je gaan! ;D


    What would Emma do?

    *Leahfanclub*
    Oke sorry, ik moest nog even hier komen :3
    Kusjes voor de liefste Leah <3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Graag gedaan en leuk dat je het tof vindt Leah!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Echt zo'n lief topic. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dorneget schreef:
    Aaaaah, wat een geweldig topic is het! :3
    En ik kan hier nog wel meer neer gaan zetten, maar ik zou echt niet weten wat. Maar ik ben in ieder geval blij voor Leah met haar geweldige surprise die ze gekregen heeft en wil nog even benadrukken dat ik je een geweldig persoon vind, Leah. <3


    Neregeb schreef:
    *Leahfanclub*
    Oke sorry, ik moest nog even hier komen :3
    Kusjes voor de liefste Leah <3


    Debbaut schreef:
    Graag gedaan en leuk dat je het tof vindt Leah!(:


    Echt heel erg bedankt, allemaal. Het geeft me echt nog steeds een onbeschrijfelijk gevoel. <3 Het is zó lief, zoals Melis zegt, dus echt ... thank you. I'm totally feeling the agapè at the very moment.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iedereen die wil of waarvoor ik iets te ongeduldig was, mag natuurlijk nog altijd een tekstje insturen en dan zet ik dat mee in de startpost. (;


    What would Emma do?

    Als iemand dit voor mij zou doen, ik zou zitten huilen van geluk. Wat een leuk topic.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    Als iemand dit voor mij zou doen, ik zou zitten huilen van geluk. Wat een leuk topic.


    Oh je wil niet weten hoe ik me gisteren voelde. Ik had ook echt tranen in m'n ogen en ik ben er nog steeds niet goed van. In rekening gebracht met alle cadeau's die ik de voorbije jaren gehad heb (en daarmee bedoel ik ze echt allemaal, dus ook van familie voor feestdagen en dergelijke), is dit verreweg de beste. Het is zo. Fantastisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aw, bedankt! :$ Ik kan in ieder geval ook zeggen dat zulke reacties het voor mij ook dubbel en dik de moeite waard maken.


    What would Emma do?

    Tiva schreef:
    (...)

    Oh je wil niet weten hoe ik me gisteren voelde. Ik had ook echt tranen in m'n ogen en ik ben er nog steeds niet goed van. In rekening gebracht met alle cadeau's die ik de voorbije jaren gehad heb (en daarmee bedoel ik ze echt allemaal, dus ook van familie voor feestdagen en dergelijke), is dit verreweg de beste. Het is zo. Fantastisch.


    Ik zat nu al bijna te blèten en het was niet eens voor mij. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Echt nogmaals Supergaaf en lief!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn