• Hé allemaal!

    Zoals de titel al verraadt, vroeg ik me af wat jullie Guilty Pleasure-liedje is. (Zo'n liedje waarvoor je je wel eens schaamt, maar toch gekgraag naar luistert.)

    Ik ben best benieuwd naar jullie reacties! Bij mij zijn het namelijk nogal vaak liedjes uit mijn jeugd. De huidige die echter de hele dag in mijn hoofd zit - en prominent mijn schoonmaak-liedje is - is deze:




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A girl who wonders.

    Vele Disney-liedjes :') Onder andere Under the Sea en Touch the Sky.


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."



    Het liedje is leuk maar de video is zo vreselijk :')

    [ bericht aangepast op 10 dec 2015 - 20:46 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Topic verplaatst naar het subforum muziek. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kan nu even geen video plaatsen, maar ik heb dat een beetje met "rein raus" van Rammstein. Als ik naar de tekst (en de bijgeluiden) kijk, zit ik echt zo van: wtf, wat luister ik. Maar daarvan af gezien is het een geweldig nummer


    Stenenlikker

    Elvenking schreef:
    Ik heb er eigenlijk best wel heel veel. Vooral veel van die oude rare nummers haha. Maar dit is één van de leukste, vind ik.



    Ik ben vooral fan van Jeanny. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb er best wel een aantal ;p Maar mensen vinden het sowieso al best vreemd als ze een nummer horen in mijn playlist dat niet onder het genre metal/hardrock/alternative valt, omdat ze dat simpelweg niet van me gewend zijn (hoewel ik best wel eens naar andere genres luister hoor xp )

    Maar dit is toch wel een guilty pleasure vind ik ^^ -maar ik word er altijd vrolijk van als ik het hoor-


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?



    Oh, dear


    Don't believe the lies you've been told

    ...
    zeemansliederen

    Jep, ik ben een vreemd wezen, maar het is heerlijk dat soort liederen te zingen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vikings schreef:
    (...)

    Ik ben vooral fan van Jeanny. :3

    Oja die is ook zeker awesome! ^^
    Maar dit nummer is toevallig het eerste wat ik van 'm gehoord had haha.

    Hoewel ik meer van het hardere muziek ben (hardrock, gitaar/drum etc) kan ik helemaal wegdromen bij backstreet boys :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It might be this one...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ancora. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Deze vind ik echt geweldig. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.


    I don't care :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 20:37 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die