• Ik heb vaak dat ik een liedje luister en denk; dit liedje mogen ze spelen op mijn begrafenis. Nu heb ik dat met Time To Say Goodbye van Lauren Aquilina. Ik vind het gewoon zo passend.



    Dusja ik vroeg me eigenlijk af of er nog andere mensen zijn die hier over hebben nagedacht. Dus ... welk liedje wil jij dat ze op je begrafenis spelen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gave It All Away - Boyzone
    Bright Eyes- Stephen Gately
    November Rain - Guns "N Roses
    I Believe - Stephen Gately
    Shooting Star - Stephen Gately

    Dat heb ik met 'het is stil aan de overkant'. Ja ik hou van mijn humor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er eigenlijk nog nooit echt goed over nagedacht, maar ik zou graag Big White Room of I Miss Her van Jessie J er sowieso tussen willen hebben!


    Don't believe the lies you've been told

    Scandal schreef:
    Ik heb daar soms al over nagedacht. Maar dan denk ik: nee, iedere keer iemand het liedje dan hoort, moet die aan mij denken. Dan wordt die misschien altijd verdrietig. Dus ik heb zo'n dubbel gevoel.

    Ik heb wel een duidelijke voorkeur voor No-one but you van Queen, maar dan anderzijds zou ik niet graag hebben dat mensen bij zo'n goed liedje verdrietig zouden worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er eigelijk nooit echt bij nagedacht. Ik hou me sowieso niet echt met mijn dood bezig want ik ga ervanuit dat die nog erg ver voor me ligt. Daarbij ben ik er dan toch niet, dus eigelijk zijn het niet mijn zorgen meer (wat ben ik toch handig).
    Het enige wat ik graag zou willen is dat iedereen zich kleurrijk kleed en ze er een feest van maken, dat ze een mooie dag hebben en nog een laatste keer om me proosten.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Ik wel. Ik wil heel graag The Last Goodbye van Billy Boyd en So Far Away van Avenged Sevenfold want dat vind ik echt prachtige nummers.
    Maar ja, misschien ga ik pas over vijftig jaar dood en dan vind ik vast andere nummers mooi :"P

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 10:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind Talk me down van Troye Sivan prachtig, maar weet niet of dat zo geschikt zou zijn.
    Wel zou ik sowieso Till Death van Barcelona willen! En mijn vriend zou waarschijnlijk All of you van John Legend laten spelen :]


    Talk me down - Troye Sivan


    Till Death - Barcelona


    If a writer falls in love with you, you can never die

    "Ik heb een heel zwaar leven" van Brigitte Kaandorp. Geen zin in snikkende mensen op mijn begrafenis. Ugh. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb geen idee wat voor nummers ik op mijn begrafenis zou willen hebben. Mijn vader wel, die wil graag "Toughts of a dying Atheist" van Muse, niet zozeer om de sfeer, maar gewoon om de titel. Sinds ik dat weet zal ik hem (en de begrafenisondernemer) er sowieso aan houden, juist omdat het niet past bij de sfeer. Misschien breekt het het verdriet een beetje, brengt het een kleine glimlach op mijn gezicht omdat we er zoveel grapjes over maakten.

    Zelf zou ik waarschijnlijk liever geen verdrietige nummers kiezen, ondanks dat het gebruikelijk is of past bij de sfeer. Ze passen niet bij mij, ik ben bijna altijd blij en ik zou niet willen dat mensen onnodig extra verdrietig worden als ik doodga.


    For those I love, I will sacrifice