• Deze geweldige feestdag mag in onze huidige maatschappij niet zomaar voorbij gaan zonder zijn eigen topic (:

    Doet jullie school/werk nog wat bijzonders op deze speciale dag?
    En, wat is jullie seksuele voorkeur?
    Oh ja, en bij Paarse Vrijdag hoort ook wel een stukje paarse taart :Y)


    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 11:12 ]

    Siwon schreef:
    Dit is zo gaaf, moet ik heel eerlijk zeggen. Het klinkt lame, maar de drie dingen in één dag verwerken waar ik van houd, vind ik gaaf. Vrijdag is een van mijn favoriete dagen, I love purple, en ik ben biseksueel, hehehe.

    Ik ga zo maar wat paars aantrekken :'D


    Hah, nice that makes two of us! Wel grappig dat zowel jullie als tweeling allebei bi zijn, dat komt ook niet vaak voorbij ^^

    Trees schreef:
    (...)

    Hah, nice that makes two of us! Wel grappig dat zowel jullie als tweeling allebei bi zijn, dat komt ook niet vaak voorbij ^^

    Hehe, we are amazing like that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik bedacht het me vanmorgen ook ineens dat het vandaag was. Helaas geen paars in de kast.


    The truth is out there.

    Siwon schreef:
    (...)
    Hehe, we are amazing like that.


    That's how we roll. We only do awesome, aight.

    Maar als je dat geen taart voor Queens kunt noemen, weet ik 't ook niet meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    We doen hier op school trouw ieder jaar aan Paarse Vrijdag, maar waar iedereen de eerste keer helemaal in het paars was, zijn er nu alleen nog een aantal leraren die er hun best voor doet. Deze keer heb ik al vijf keer de term "positieve discriminatie" horen vallen en ik word er echt een beetje ziek van. :')

    Maar goed, zelf heb ik wel een paarse trui aan en heb ik paarse hartjes op mijn wang getekend. Ik ben zelf overigens très bi. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De hele school was paars xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Oh woeps, helemaal niet bij stilgestaan. Voor mij is het tentamendag en sinterkerstennieuw, dus dikke stress de hele tijd. Verder wel tof hoor. ^^ Ik heb alleen geen paars.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik lig onder een paarse deken, haha. Ik denk dat ik zo goed als hetero ben, maar je weet maar nooit (:


    Don't believe the lies you've been told

    Oh wow, ik wist niet eens dat dit bestond. Ik moest het net googlen, dus dat geeft misschien een indicatie van hoeveel er op mijn oude school aan werd gedaan. Vandaag heb ik er sowieso niets van gemerkt, want op vrijdagen heb ik geen colleges en ik ben ongeveer tien minuten buiten mijn kamer geweest sinds ik wakker werd. Ik draag zelfs nog een Nijntje pyjama, dus niets paars, helaas. :'D

    Ik vind het wel geweldig dat zoiets bestaat. Zeker op scholen is het belangrijk om hier aandacht aan te besteden. Mijn seksuele oriëntatie is een beetje een mysterie, maar als ik toch een labeltje zou moeten kiezen, neig ik tegenwoordig nogal naar ace. Daar past paars ook erg mooi bij. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bij mij op school werden paarse gsa-armbandjes uitgedeeld. Helaas kreeg ik geen.
    Ik ben bi (:

    Update: Ik realiseerde me net dat ik juist vandaag voor het eerst in anderhalf jaar weer terug zal gaan naar mijn middelbare school (die inmiddels op een andere locatie in een nieuw gebouw zit, maar whatever) omdat mijn zusje daar met het koor optreedt, dus wow. Ik draag nu paarse sokken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, ik wist niet eens dat dit bestond. Mijn seksuele voorkeur is gecompliceerd. I don't even know anymore, maar gelukkig hou ik me er niet meer zo mee bezig als vroeger.


    Caution first, always.

    Ik ben.... bi? Lesbisch? No idea. Ik wist wel van deze dag, omdat mijn vader me er vorige week aan herinnerde. Ik zou er waarschijnlijk enthousiaster over moeten zijn, maar eerlijk gezegd vind ik het maar niets.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben een Biseksuele Transgender.:Y)

    Hmph, heteroseksueel hier.

    Bij ons geen teken van paars ergens :[


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]