• Deze geweldige feestdag mag in onze huidige maatschappij niet zomaar voorbij gaan zonder zijn eigen topic (:

    Doet jullie school/werk nog wat bijzonders op deze speciale dag?
    En, wat is jullie seksuele voorkeur?
    Oh ja, en bij Paarse Vrijdag hoort ook wel een stukje paarse taart :Y)


    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 11:12 ]

    Aerlyn schreef:
    Hmph, heteroseksueel hier.

    Bij ons geen teken van paars ergens :[


    Queer zijn is gewoon alles

    Jep! Het hing vol met posters, mensen waren folders en alles aan het uitdelen en we kregen zelfs armbandjes! Die heb ik de hele dag gedragen, zelfs tijdens werken nog. ^.^
    Ik vind het heel goed dat ze het zo uitgebreid op school doen, tenminste bij ons dan. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Laquifa schreef:
    (...)
    That's how we roll. We only do awesome, aight.

    Maar als je dat geen taart voor Queens kunt noemen, weet ik 't ook niet meer.

    Hehehe, and funny :x.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik las het gisteren pas laat in de avond. Bij ons wordt er geen aandacht aanbesteed maar nu ik erover nadenk was mijn lerares gisteren helemaal in het paars.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn biseksuele vriendin was gisteren helemaal in het paars gekleed en had ook nog eens haar regenboogvlag mee naar school genomen, haha. Ik had een paars horloge om :'D Op mijn school is er eigenlijk niets officieels mee gedaan, helaas.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn school wordt erook niets mee gedaan, maar zou ook niet precies weten hoe ze dat zouden moeten doen.
    Ik droeg niets paars, wist niet dat het die dag was tot die ochtend; maar toen had ik al m'n blauwe sweater aan. Nja, ik ben duidelijk genoeg in mijn opinies :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wij kregen van die bandjes, alleen ze waren binnen no time op. Ik heb zelf geen paars dus ik kon het niet aantrekken. er waren veel mensen die het wel deden, het werd omgeroepen en het was best uitgebreid.


    How you doin'