• Ik had deze skates al een 2 jaar geleden gezien, maar durfde ze toen niet te kopen omdat ik niets wist of de site betrouwbaar was. Nu heb ik eindelijk de gok gewaagd en komen ze (hopelijk) dinsdag of woensdag aan uit Denemarken. Ze waren €80 goedkoper dan normaal omdat het een demo-model was en er wat krasjes op het frame zitten.



    Ik hoop dat ze bevallen, want ik heb nog niet eerder dit type skates gehad. Aangezien je hier met je schoen in kan en de skate zelf geen binnen schoen heeft, ben ik een beetje bang dat je dat kinderrolschaatseffect krijgt. Alhoewel deze dingen wel van iets betere kwaliteit zijn. Maar ja dat is afwachten.

    Hebben jullie nog ergens skates ver achter in de schuur liggen of skaten/skeeleren jullie ook nog wel actief?


    ©1998

    Lijkt me erg raar om met schoenen in die dingen te gaan. Misschien ook wel fijn als je naar de winkel o.i.d. gaat en je ze makkelijk uit kan doen.
    Ik heb nog ergens skates liggen waarvan ik ook schaatsen kan maken. Maar ik ben te lui voor skaten en op natuurijs wachten duurt lang :P

    Agumon schreef:
    Lijkt me erg raar om met schoenen in die dingen te gaan. Misschien ook wel fijn als je naar de winkel o.i.d. gaat en je ze makkelijk uit kan doen.
    Ik heb nog ergens skates liggen waarvan ik ook schaatsen kan maken. Maar ik ben te lui voor skaten en op natuurijs wachten duurt lang :P


    Ik wilde deze skates ook graag, zodat ik als ik bijvoorbeeld naar de stad ga of naar het station ik niet steeds mijn schoenen en skates hoef te verwisselen. Wachten op natuurijs duurt inderdaad erg lang.


    ©1998

    Vet! Grappig dat je met je eigen schoenen erin kan.
    Ik heb al heel lang geen skates meer gehad. Vond het altijd wel heel erg leuk om te doen. Maar ik zou niet weten wat ik er nu nog mee moest, want ik ben niet zo'n iemand die in d'r eentje gaat skaten haha.