• AANMELDING QUIZLET QUIZNIGHT!


    Na een half jaar organisatie kunnen we nu eindelijk de Quizlet Quiznight presenteren!
    Het is gewoon een simpele quiznight op Quizlet, om samen plezier te hebben en hopelijk de rest van onze zorgen even te vergeten. Met deze quiznight hopen we ook te bereiken dat meerdere users elkaar wat beter leren kennen, om eventueel echte vrienden te worden.
    Om te zorgen dat alles vlotjes blijft lopen en te voorkomen de ene na de andere user er bij komt, of na vijf minuten weer weg gaat, hebben we dit aanmeldingstopic gemaakt. Als je graag wil deelnemen aan de Quizlet Quiznight, gelieve dan even alles door te lezen, zodat je er meer over te weten komt en je uiteindelijk simpelweg aan te melden.


    HOE MELD IK ME AAN/AF OM MEE TE DOEN?
    Je kan je zowel als groep aanmelden, als individueel. Wat houdt dat precies in? Je kan samen (minimum drie, maximum vier leden) een groepje vormen en je dus als volledige groep aanmelden. Maar je kan je ook in je eentje inschrijven, dan word je op de dag van de quiznight ingedeeld bij andere users die zich ook individueel opgegeven hebben.
    Je geeft via een reactie dus gewoon door dat je graag wil meedoen aan de Quizlet Quiznight. Vermeld duidelijk, dat als je een volledige groep aanmeld, je - je als groep opgeeft en vergeet niet elk lid even op te noemen. Je kan altijd je echte naam of een schuilnaam opgeven, dat is misschien handig om elkaar aan te spreken op de quiznight zelf.
    Besluit je daarna echter om je af te melden? Doe dat dan alsjeblieft nog voordat de datum van aanmelding verloopt, anders gaan we er echt vanuit dat je aanwezig zal zijn op de quiznight. Daarbij gaan wij de groepjes vormen en als we dan alles op de laatste moment moeten aanpassen, wordt het ook weer een hoop prutswerk.
    Als groep kan je - je aan- en afmelden tot donderdag 17 december, 23.59 uur. Individuele deelnemers kunnen zich aan- en afmelden tot vrijdag 18 december, voordat de quiznight officieel zal beginnen.


    WANNEER GAAT DE QUIZNIGHT DOOR?
    De quiznight zal doorgaan op vrijdag 18 december 2015. De quiz zal ongeveer twee uur tot twee uur en een half duren. Natuurlijk schakelen we af en toe een korte pauze in tussen de rondes door.
    We starten de quiz om 19:00!


    HOE ZAL DE QUIZNIGHT VERLOPEN?
    Iedereen komt in een groepje terecht. De Quiznight zal verschillende rondes bevatten, die door de quizmasters Wendy (Ratonhnhake), Sylvie (Thominho) en Jarne (Debbaut) per thema aan bod zullen komen. Hoe lang elke ronde zal duren is onbepaald, omdat niet iedereen even snel is met antwoorden op de vragen of het uitvoeren van iets.


    KUNNEN WE EEN PRIJS WINNEN?
    Nee, helaas kan je geen prijs winnen. We organiseren deze quiznight enkel en alleen voor het plezier. Het enige dat je kan winnen is de eer en hopelijk een paar nieuwe vrienden.


    DEELNEMERSLIJST
    Groepen
    ~ Groep 1
    Vikings ~ Natas
    Sorayaluna ~ Anna
    Ashallayn ~ Froukje
    Utahraptor ~ Felicia


    Individuele deelnemers
    Elvenking ~ Laura
    Negan ~ Amber
    Mignon ~ Lotte
    Sensate ~ Baz
    Scintellare ~ Yuko
    Asher ~ Fanny
    Nixe ~ Grace
    PadilIa ~ Marjolein
    SonOfGondor ~Marleen
    RoyLockhart ~ Femke


    Als je nog enige vragen hebt, mag je die hier altijd stellen of spreek Wendy (Ratonhnhake), Sylvie (Thominho) of Jarne (Debbaut) aan.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 17:13 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 dec 2015 - 14:50 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Elvenking schreef:
    Heb m in de spotlight gegooid. Misschien dat er meer mensen willen meedoen. (:


    Bedankt!


    16 - 09 - '17

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zolang je maar over de gehele avond aanwezig bent en je je groepje niet voortdurend alleen laat is het niet erg.

    @Marleen
    Het zal zichzelf uitwijzen.(:


    Oké, zet mij er maar bij dan. Wil iemand nog een groep vormen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Oké, zet mij er maar bij dan. Wil iemand nog een groep vormen?


    Ik zet je bij individueel en dan kom je zo in een groep terecht, nu mogen er geen groepen meer aanmelden.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had graag meegedaan, maar toneel loopt tot zeven uur en als ik dan thuiskom moet ik ook nog eten. Jammer genoeg lukt het dus niet voor mij. De mensen die wel meedoen wens ik veel plezier en succes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jammer!:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Kan ik me nog aanmelden?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik moet vanavond naar een één of andere stomme tocht (ik ga mijn ouder proberen over te halen dat ik niet mee hoef)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    RoyLockhart schreef:
    Kan ik me nog aanmelden?


    Dat kan zeker!^^

    @Melissa
    Ik hoop dat het lukt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik was heel jammer dat ik niet mee kon doen, doordat ik me te laat in wou schrijven, maar mijn zusje is jarig dus het alsnog niet gekunt..

    Veel plezier, tho! ^^


    wat was dit ookalweer

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat kan zeker!^^

    @Melissa
    Ik hoop dat het lukt!

    "Ze respecteren mijn keuzes en vinden het goed dat ik ook online vrienden krijg."

    Oftewel: HET MAG!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    "Ze respecteren mijn keuzes en vinden het goed dat ik ook online vrienden krijg."

    Oftewel: HET MAG!


    Yay, dan zet ik jou nog bij een groep!


    Queer zijn is gewoon alles

    Kan ik nog aanmelden voor individueel?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    Kan ik nog aanmelden voor individueel?

    Ik denk dat je er nog wel bij kunt bij groep vier.

    Dit is wel de sluiting voor de aanmeldingen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dan zeg jij:

    "Maar jij kan ook een account aanmaken op Q en dan kunnen we samen quizzen!"

    *O*
    Virtuele quizavonden en digibete moeders zullen vast geen heel succesvolle combinatie zijn, vermoed ik zo. :'D Ik heb de groepsindeling ontvangen!


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)Virtuele quizavonden en digibete moeders zullen vast geen heel succesvolle combinatie zijn, vermoed ik zo. :'D Ik heb de groepsindeling ontvangen!



    Hmm, true!:'D
    Yay!*O*

    Zijn er mensen die hem niet hebben ontvangen?


    Queer zijn is gewoon alles