• Ik vond het wel tijd worden voor een Vikings fantopic. Het wachten op het nieuwe seizoen duurt zo vreselijk lang. Nog meer fans? :3


    De reeks begint aan het begin van het tijdperk van de vikingen, rond de 9e eeuw, in Scandinavië. De mannen van het Kattegat worden jaarlijks op rooftocht naar het oosten gestuurd door de jarl dus graaf. Boer Ragnar heeft echter verhalen gehoord over de "grote schatten" die in het westen te rapen vallen en wil eens graag die kant op. Van een reiziger heeft hij ook een zonnewijzer en -steen gekregen om op koers te blijven in open zee. De graaf verbiedt het echter en dus bouwt Ragnars vriend en scheepsbouwer Floki heimelijk een langboot voor hem.



    Fans
    Vikings || Natas || 25 || Seizoen 4
    Utahraptor || Felicia || 19 || Seizoen 2
    Virtuoso || Sem || 20 || Seizoen 4
    Noragami || Xanthe || 17 || Seizoen 3
    Kanarie || Julia || 15 || Seizoen 2
    Sempre || Chloë || 20 || Seizoen 4
    Saorsa || Linsdsey || 21 || Seizoen 4




    Voor spoilers graag de spoilerknop gebruiken. Het is wel handig als je erbij zegt voor welk seizoen dat is. :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elvenking schreef:
    Ik heb één episode gekeken ooit. Kijk teveel series haha. Dusja, ik moet nog een keer verder kijken.

    Ja, moet je doen. *O*
    Al ken ik het probleem, haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik dacht heel, héél eventjes dat dit een fantopic voor jou was Natas :')

    Trees schreef:
    Ik dacht heel, héél eventjes dat dit een fantopic voor jou was Natas :')


    Niet dat dat nou zo heel vreemd is, als je kijkt naar de kwaliteit van al jouw story's en hoe een leuk persoon je bent, maar als je hem dan zelf aanmaakt is het wel een beeetje van, vreemd. :'D

    En scheepsbouwer Floki? Laat die F maar zitten :Y)
    Oke, ik ga nu mijn mond houden, aangezien ik ook nog moet beginnen aan twee andere series en ik GoT ook nog verder wil kijken, gaat hij op mijn wish-list :'D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 16:46 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Niet dat dat nou zo heel vreemd is, als je kijkt naar de kwaliteit van al jouw story's en hoe een leuk persoon je bent, maar als je hem dan zelf aanmaakt is het wel een beeetje van, vreemd. :'D

    En scheepsbouwer Floki? Laat die F maar zitten :Y)
    Oke, ik ga nu mijn mond houden, aangezien ik ook nog moet beginnen aan twee andere series en ik GoT ook nog verder wil kijken, gaat hij op mijn wish-list :'D


    Hehe. Floki is awesome. Nah, Vikings is leuker dan GoT. :3
    Welke twee wil je nog gaan kijken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    PPL, en OUAT

    Die tweede moet ik écht eens aan beginnen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    PPL, en OUAT

    Die tweede moet ik écht eens aan beginnen

    You should, en stoppen na seizoen drie. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    You should, en stoppen na seizoen drie. :'D


    Hahahah, waarom? Gaa er dan een leuk persoon dood? @spoilers :'D
    Yeah, I really, really should.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Hahahah, waarom? Gaa er dan een leuk persoon dood? @spoilers :'D
    Yeah, I really, really should.

    Neuh, dan wordt het langdradig. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Neuh, dan wordt het langdradig. :'D


    Ohh, ik zat al gelijk aan dode hoofdpersonages te denken en stuff. Nouja. Ach, misschien toch iets te veel GoT fan, hoewel ik nog maar bij seizoen twee ben. Mijn vader vind me te jong (no_chears)
    En dat is heel, heel erg balen, want Thomas Brodie-Sangster komt in seizoen twee! (Youtube was heel verleidelijk..)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ashallayn schreef:
    (...)

    Ohh, ik zat al gelijk aan dode hoofdpersonages te denken en stuff. Nouja. Ach, misschien toch iets te veel GoT fan, hoewel ik nog maar bij seizoen twee ben. Mijn vader vind me te jong (no_chears)
    En dat is heel, heel erg balen, want Thomas Brodie-Sangster komt in seizoen twee! (Youtube was heel verleidelijk..)

    Hahaha. Ik vond hem niet leuk in GoT :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik zie net dat het nieuwe seizoen op 18 februari komt! *O*
    Ik dacht pas in april, so I'm happy! :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil er al een tijdje aan beginnen, maar mijn tv-maatje vond het niet geweldig, dus om hem te overtuigen het samen te kijken word moeilijk. En een alleen-kijker ben ik eigelijk niet zo..


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Late but Count me in. Xanthe, 17 en helemaal bij


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    O, lol mijn ouders kijken/keken dit. Ze vonden het een hele goede serie!(allen ik ben een beetje jong om het te kijken (; )


    i wanna die with you once or twice.