• Ik vond het wel tijd worden voor een Vikings fantopic. Het wachten op het nieuwe seizoen duurt zo vreselijk lang. Nog meer fans? :3


    De reeks begint aan het begin van het tijdperk van de vikingen, rond de 9e eeuw, in Scandinavië. De mannen van het Kattegat worden jaarlijks op rooftocht naar het oosten gestuurd door de jarl dus graaf. Boer Ragnar heeft echter verhalen gehoord over de "grote schatten" die in het westen te rapen vallen en wil eens graag die kant op. Van een reiziger heeft hij ook een zonnewijzer en -steen gekregen om op koers te blijven in open zee. De graaf verbiedt het echter en dus bouwt Ragnars vriend en scheepsbouwer Floki heimelijk een langboot voor hem.



    Fans
    Vikings || Natas || 25 || Seizoen 4
    Utahraptor || Felicia || 19 || Seizoen 2
    Virtuoso || Sem || 20 || Seizoen 4
    Noragami || Xanthe || 17 || Seizoen 3
    Kanarie || Julia || 15 || Seizoen 2
    Sempre || Chloë || 20 || Seizoen 4
    Saorsa || Linsdsey || 21 || Seizoen 4




    Voor spoilers graag de spoilerknop gebruiken. Het is wel handig als je erbij zegt voor welk seizoen dat is. :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 17:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meer goed weet hoe het geëindigd is :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meer goed weet hoe het geëindigd is :')
    Ragnar weet dat Floki Athelstan heeft vermoord (Hier was de laatste episode ook echt mee geëindigd. Ragnar riep Floki naar hem toe ''You killed Atherstan'', seizoen voorbij :') . En Rollo ging volgens mij met de prinses van Frankrijk trouwen

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 21:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtuoso schreef:
    (...)
    Ragnar weet dat Floki Athelstan heeft vermoord (Hier was de laatste episode ook echt mee geëindigd. Ragnar riep Floki naar hem toe ''You killed Atherstan'', seizoen voorbij :') . En Rollo ging volgens mij met de prinses van Frankrijk trouwen


    Oké! Ja dat herinner ik me (gelukkig :')) nog wel. ^^ Wist alleen niet meer dat dat de laatste scène was. Thanks c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dusssss...

    Aslaug ziet Ragnar het liefst dood?
    Ragnar heeft weer interesse in een andere vrouw?
    FLOKI?!?!!?
    ROLO!?!?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk al de hele week dat ik hier moet reageren en toch vergeet ik het steeds. xD


    Mja, Ragnar moet geloof elk seizoen een ander liefje. xD
    Heel lang wilde ik hem weer samen met Lagertha, maar eigenlijk vind ik het nu wel goed zo met Kalf. Ik vond hem echt tof in de laatste aflevering. ^^
    Ee Rolo. Argh.
    En Floki. Ugh ik hoop dat hij in elk geval niet dood gaat. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet, ergens vertrouw ik Kalf nog steeds niet. We will see.

    En volgens mij, of tenminste ik HOOP het echt, dat dit Rolo's plan is om te doen alsof hij side met de Fransen en er later gebruik van maakt om info door te geven aan Ragnar of hun makkelijk door kan laten gaan ofzoiets.

    *nog meer spoiler voor komende episodes* In een van de nieuwe trailers leek t ook dat Floki getortured gaat worden ): plz no not my Floki.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vermoed wel dat hij hen echt verraadt. Al hoop ik het niet. :c
    En ja, poor Floki.

    Ben zeer benieuwd naar de nieuwe aflevering c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ahh, ja, eindelijk weer een nieuw seizoen. Ik ben echt heel blij dat de seizoenen nu langer duren!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Malfiore schreef:
    Ahh, ja, eindelijk weer een nieuw seizoen. Ik ben echt heel blij dat de seizoenen nu langer duren!


    Jaaaa ik ook. Ik had bij de nieuwe aflevering ook allemaal "omg ze zijn terug" momentjes. Ik ben nog nooit zo dol op een serie geweest als op Vikings haha

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 13:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Jaaaa ik ook. Ik had bij de nieuwe aflevering ook allemaal "omg ze zijn terug" momentjes. Ik ben nog nooit zo dol op een serie geweest als op Vikings haha

    This haha.
    Ik ben wel eerder weg geweest van een serie (GoT, OUAT), maar dat zwakte steeds af na twee seizoenen en Vikings word alleen maar beter. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga eindelijk Vikings inhalen want ik sta echt nog zes afleveringen achter ofzo
    seizoen 3

    Ik was even gestopt toen Athelstan werd vermoord omdat 1) ik het te druk had 2) ik het emotioneel even niet aankon naar de volgende aflevering te kijken (wel ik kan het emotioneel nog steeds niet echt aan, ): )


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    Ik ga eindelijk Vikings inhalen want ik sta echt nog zes afleveringen achter ofzo
    seizoen 3
    Ik was even gestopt toen Athelstan werd vermoord omdat 1) ik het te druk had 2) ik het emotioneel even niet aankon naar de volgende aflevering te kijken (wel ik kan het emotioneel nog steeds niet echt aan, ): )



    Ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik kon het amper geloven dat hij dood was en meh ik mis hem. D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)


    Ik kan me dat heel goed voorstellen. Ik kon het amper geloven dat hij dood was en meh ik mis hem. D:


    Ik oook! De aflevering is nu aan het laden zodat ik tijdens het eten zelf kan kijken. Ik was even aan het teruglezen wat er allemaal gebeurd was en dan kwam ik weer helemaal bij seizoen 1 uit en die kruisiging... Die scene was zo mooi en vreselijk tegelijk
    Hij was zo'n cutie ):


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Ik oook! De aflevering is nu aan het laden zodat ik tijdens het eten zelf kan kijken. Ik was even aan het teruglezen wat er allemaal gebeurd was en dan kwam ik weer helemaal bij seizoen 1 uit en die kruisiging... Die scene was zo mooi en vreselijk tegelijk
    Hij was zo'n cutie ):


    Dat weet ik allemaal niet meer zo goed. Ik ben echt een zeef met oude afleveringen haha. Maar ik heb de drie seizoenen voor mijn verjaardag gevraagd (die vier ik morgen) aan mijn ouders , dus ik verwacht dat ik binnenkort alles kan terugkijken <3

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 11:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yaay, ik heb de eerste drie seizoenen voor mijn verjaardag gekeken, dus ik ga ze opnieuw kijken. *O*


    Oef, episode twee is al weer bijna een week geleden. Ik had erg met Floki te doen. Hoewel ik echt van Athelstan hield, kan ik Floki niet haten.
    En hoewel ik normaal gesproken niet tegen mannen kan die hun vrouw slaan, had Ragnar Aslaugh al veel eerder een dreun mogen geven. :')

    Weet iemand trouwens of Judith weet dat Athelstan dood is? Ik weet het niet meer :')

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.