• Hier kunnen we relaties bespreken, praten over de rpg en gewoon gezellig kletsen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemmingss schreef:
    MT. Ik heb Rose af, op de relaties en haar innerlijk na. Wie zou iets met Rose willen?



    Als het innerlijk er niet is sweety, kan niemand ook een goede relatie vinden tussen zijn/haar en jouw karakter..🌵🌵


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mijn rol is klaar, iemand van een andere afdeling als Slytherin die bevriend wil zijn met Angelica?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    Mijn rol is klaar, iemand van een andere afdeling als Slytherin die bevriend wil zijn met Angelica?


    Ik zou graag willen dat je haar uiterlijk nog uitschrijft.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik zou graag willen dat je haar uiterlijk nog uitschrijft.


    Aangepast! Ik heb niet zoveel bijzonderheden te melden bij het uiterlijk, alles is eigenlijk te zien op de foto, daarom had ik het er niet expliciet bij vermeld. Ik heb nu wat omschreven, ik hoop dat op deze manier mijn rol goed is.


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    @Wallen: Finite en Neal kunnen dus vrienden zijn? Je reageerde niet op mijn vorige vraag, dus herhaal ik hem even :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    @Wallen: Finite en Neal kunnen dus vrienden zijn? Je reageerde niet op mijn vorige vraag, dus herhaal ik hem even :Y)


    Whoops! Sorry :')
    Ik zal na haar na het eten even doorlezen :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Scorpius is bijna af ^^. Het grote deel staat al op pagina 4 van de rollentopic. Open voor vriendschappen/frenemies. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 1:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Scorpius is bijna af ^^. Het grote deel staat al op pagina 4 van de rollentopic. Open voor vriendschappen/frenemies. :Y)


    Je hebt nog geen innerlijk, dus dan kan ik ook niet zeggen wat voor relatie Scorpius en Lily hebben...


    all because i liked a girl

    Mensen die een relatie met Dominique willen; ze staat nog helemaal open voor dat! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Mensen die een relatie met Dominique willen; ze staat nog helemaal open voor dat! :3


    Ik heb eve?


    take me back to the basics and the simple life

    praeteritum schreef:
    (...)

    Je hebt nog geen innerlijk, dus dan kan ik ook niet zeggen wat voor relatie Scorpius en Lily hebben...


    Ja sorry heb nu ff bijgevoegd x'D Scorpius is done.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @ProngsPotter Ik denk dat Neal Finite de ene keer wat meer als de andere keer kan luchten :'D

    @Blackburn Ik denk dat Eve en Neal best vrienden zouden kunnen zijn, wat denk jij? (sorry voor mijn late reactie)

    Verder zoek ik nog andere relaties voor Neal (possible girlfriend/crush? Or a BFF?)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ik heb eve?


    Heb je enige ideeën?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wallen schreef:
    @ProngsPotter Ik denk dat Neal Finite de ene keer wat meer als de andere keer kan luchten :'D

    @Blackburn Ik denk dat Eve en Neal best vrienden zouden kunnen zijn, wat denk jij? (sorry voor mijn late reactie)

    Verder zoek ik nog andere relaties voor Neal (possible girlfriend/crush? Or a BFF?)


    Ik heb Dominique openstaan^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wallen schreef:
    @ProngsPotter Ik denk dat Neal Finite de ene keer wat meer als de andere keer kan luchten :'D

    @Blackburn Ik denk dat Eve en Neal best vrienden zouden kunnen zijn, wat denk jij? (sorry voor mijn late reactie)

    Verder zoek ik nog andere relaties voor Neal (possible girlfriend/crush? Or a BFF?)


    ^^ He's in year six too? I have Eve as an option for girlfriend if ya want?


    take me back to the basics and the simple life