• Hier kunnen we relaties bespreken, praten over de rpg en gewoon gezellig kletsen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wallen schreef:
    (...)

    Sinds wanneer is Neal een chick? x'D
    Ady is zeker niet playerig, Ady is gewoon flirterig. Maar ik vind het prima haha


    Oh zo noemem wij dat op school. Als je een vriendje hebt dan heb je een chick xD ongeacht oft een Jongen is hahaha
    Hahaha dan krijgen we van die my best friend has been my soulmate all along bullshit hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    BIackburn > Deamus


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb een vraagjeee..
    Hoe gaan we dat doen met de utileg van de headboy en headgirl? Of mogen we die wel sturen?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb een vraagjeee..
    Hoe gaan we dat doen met de utileg van de headboy en headgirl? Of mogen we die wel sturen?


    Die uitleg is niet bepaald nodig voor in de RPG, dus ik snap niet waarom je voor de tweede of derde keer dit al vraagt. Maar als t perse nodig is, dan maak ik morgen een post vanuit zelfbedachte Headgirl.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Die uitleg is niet bepaald nodig voor in de RPG, dus ik snap niet waarom je voor de tweede of derde keer dit al vraagt. Maar als t perse nodig is, dan maak ik morgen een post vanuit zelfbedachte Headgirl.


    Nou ja ik vroeg het omdat ik toevallig geen antwoord had gekregen. Ik wilde het gewoon weten, voor het geval er info moest worden gegeven. Dit is immers mijn eerste keer dat ik hier aan mee, dus sorry als ik je lastig van met vragen hoor.
    Maar het is niet nodig om een stukje vanuit headgirl te schrijven, ik wilde het gewoon weten zodat ik weet wat ik moet schrijven.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.