• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I better not be allergic for my own freaking dog. (cat)

    This is what school makes me feel like (cat)




    HOLY FUCK kippenvel. Ik wist niet dat Racoon ook Halleluja had gezongen wauw O.o

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 13:12 ]

    Nou heb ik me zo dramatisch voorbereid op internetloze dagen, en heeft mijn vader opeens toch een hotspot geregeld. Pff. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nou heb ik me zo dramatisch voorbereid op internetloze dagen, en heeft mijn vader opeens toch een hotspot geregeld. Pff. :'D


    YESH! WHATSAPP GESTALK? :3

    OTOFT: Praat nou tegen meeeeee. Oh well.
    &Ik zal vandaag maar moeten zien te overleven met R. Bahbahbahhhhhh. Blegh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Nou heb ik me zo dramatisch voorbereid op internetloze dagen, en heeft mijn vader opeens toch een hotspot geregeld. Pff. :'D

    Hè, wat naar. (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Nou heb ik me zo dramatisch voorbereid op internetloze dagen, en heeft mijn vader opeens toch een hotspot geregeld. Pff. :'D


    Hahaha winst


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wij zijn niet degenen die ons nep voordoen tegenover anderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, ongesteld. Waarom juist als ik niet thuis ben? Ik wil de hele dag op bed liggen, maar moet helaas naar mijn schoonopa.

    Maar hoe pijnlijk is dat een gecoverde versie van je eigen lied hoger in de top 2000 komt dan het origineel. :') (Wel terecht, tho.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Maar hoe pijnlijk is dat een gecoverde versie van je eigen lied hoger in de top 2000 komt dan het origineel. :') (Wel terecht, tho.)


    Wit licht?

    Buitengewoon onterecht dat dat hoger staat dan de drie nummers waar ik op heb gestemd die allen lager staan


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    Wit licht?

    Buitengewoon onterecht dat dat hoger staat dan de drie nummers waar ik op heb gestemd die allen lager staan

    Yep.

    De volgorde van de meeste dingen snap ik ook niet helemaal (waarom staat Mahogany zo laag?? Waarom staat Mika er maar één keer in? WAAROM STAAT HELLO OP 23.), maar ik vind het wel zeer terecht dat de versie van Jeroen van Koningsbrugge hoger staat dan die van Borsato, want om een of andere reden vond ik het Jeroen nog beter zingen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Cat gone downstairs, hello sadness.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep.

    De volgorde van de meeste dingen snap ik ook niet helemaal (waarom staat Mahogany zo laag?? Waarom staat Mika er maar één keer in? WAAROM STAAT HELLO OP 23.), maar ik vind het wel zeer terecht dat de versie van Jeroen van Koningsbrugge hoger staat dan die van Borsato, want om een of andere reden vond ik het Jeroen nog beter zingen. :'D


    Eeeeens

    Ugh you wonderful lovely boy. Zo'n terechte beslissing dat ik jou zo leuk vond in Aberdeen. Ik kan wel huilen dat ik je waarschijnlijk nooit meer zal zien, maar ik vind het echt verschrikkelijk lief dat je me nu een kerstberichtje stuurde


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    I wish I was Harry Potter and could just sit in my room instead of socializing with family ugh.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ga gewoon naar huis. Ik ben je helemaal zat.


    Feel the fire, but do not succumb to it.