• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd (18+):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Gave (Weet alvast wat de gave van je personage is):
    Relaties (Je personage kan al andere mensen kennen doordat ze uiteindelijk allemaal samen zijn opgegroeid):
    Extra:


    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Praattopic



    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:32 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een man reserveren? Tot wanneer heb ik tijd een karakter aan te maken? Ben nu niet thuis x


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Hoe zit het met techlogie en dergelijke? Ik heb de Graceling boeken heel lang geleden gelezen, maar van wat ik me nog kan herinneren is er niet echt technologie toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil opzich wel meedoen maar ik weet echt niets af van gaves


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mag ik een vrouwtje reserveren? ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    | NERO [NEO] BLACKTHORN |






    N A A M —
    Nero "Neo" Blackthorn.
          Nero betekent 'streng' in het Latijn.
          Neo betekent 'nieuw' in het Latijn.
          Blackthorn is de Engelse naam van de Prunus spinosa, een plant met zwarte bessen.

    L E E F T I J D —
    Tweeëntwintig.

    G A V E —
    Necromantie. De magische vermogens van de begaafde draaien rond het manipuleren van doden, de dood, levenskracht en zielen voor goede doeleinden, kwade of geen van beide. Begaafden kunnen ook gebruik maken van de communicatie met de overledene — hetzij door oproeping van hun geest als een verschijning of het doen herleven van hun lichamen — voor het doel van waarzeggerij, de ontdekking van verborgen kennis of het gebruik als wapens. Deze gave wordt vaak in verband gebracht met zwarte magie en hekserij. Vele begaafden vinden een manier om de dood te bedriegen op de een of andere manier, hetzij door een soort ondood wezen te worden of door het omzeilen van hun eigen vermogen om te sterven.


    I N N E R L I J K —
    Neo is een stille jongeman met luide gedachten. Hij zegt niet veel, maar meestal spreekt zijn gezicht boekdelen, iets wat hij zelf best vervelend vind, aangezien dit ook betekent dat hij geen pokerface kan houden en niet de beste leugenaar is. Hij raakt snel geïrriteerd door mensen en zoals ik al eerder zei, zullen deze mensen dat ook snel merken. Het is niet dat hij lichtgeraakt is of snel op zijn teentjes getrapt, nee. De waarheid is dat Neo zich vaak beter en slimmer voelt dan anderen, waardoor hun inferioriteit hem ook sneller irriteert. De zin 'You're an idiot and you're acting like an idiot, therefore I will treat you like an idiot' past perfect bij Neo, hoewel hij ieder persoon als een idioot zou behandelen, ongeacht hoe zij zich gedragen. Veel gesnuif en gekruiste armen zijn dus te verwachten bij de jongeman, maar weinig woorden; je kan hem zeker arrogant en hautain noemen.
          Neo is met andere woorden zeker geen warm of charmant persoon, dat kan je meteen zien. Hij doet niet aan troostende woorden of speels geflirt. En als hij iets wil zeggen, dan doet hij dat rechtstreeks. Dit wil niet zeggen dat hij geen gevoel voor humor heeft. Hoewel je geen bulderende lach te horen zult krijgen, kan een vermaakt gesnuif wel te horen zijn van zijn kant.
          Hij is een gereserveerd, in zichzelf gekeerd persoon. Over zijn emoties zal Neo bijna tot nooit praten. Hij kropt alles gewoon op en ook zijn emoties houdt hij goed onder bedwang. Zo zal hij nooit uitvliegen als hij boos is — hoewel je het wel zal merken — of huilen als hij verdrietig is. Over het algemeen ziet hij er uit alsof alles hem gestolen kan worden. Je kan Neo best onverschillig noemen, of in elk geval iemand die om weinig dingen geeft. Beledigingen deren hem niet en hij is ook niet materialistisch aangelegd. Kortom is Neo een nonchalante jongeman en hij laat de wereld gewoon zijn gangetje gaan zonder zich er veel van aan te trekken. Echt wil dit niet zeggen dat hij volledig zorgeloos is. In zijn hoofd in het heel erg luid. Hij heeft vele gedachten, zowel positief als negatief als neutraal. Soms wordt Neo er gek van en dan wil hij het gewoon uitschreeuwen van frustratie, maar dat doet hij nooit.
          Hoewel hij niet de beste strateeg is, is Neo ook geen dommerik. Hij weet wat hij doet en zal nooit halsoverkop in een situatie terechtkomen. Hij heeft een goed stel hersenen die hij ook altijd zal gebruiken. Neo is van nature een berekend persoon. Dit houdt in dat hij eerst alle opties overweegt en daar dan de beste uitkiest; degene met de meest bruikbare uitkomst. Echter zal hij niet twijfelen wanneer zijn zus of één van zijn vrienden in gevaar is. Het is dan net alsof zijn lichaam het overneemt en dan wordt hij volledig gedirigeerd door zijn lichaam.
          Verder kan je Neo ook een zelfstandige, koppige kerel en een breker van regels noemen. Hij doet graag dingen alleen, omdat hij weet dat ze dan op zijn manier zullen verlopen als er iets mis gaat is het enkel zijn schuld. Zijn koppigheid laat hij ook niet vaak tonen maar is er zeker wel. In een discussie zal hij niet meteen zijn eigen mening doordringen, maar eerder dat hij de discussie stil legt en in zijn hoofd (ver)oordeelt. Neo is een jongeman die niks moet hebben van autoriteit, regels en dergelijke. Hij is zijn eigen baas en heeft niemand nodig om hem te zeggen wat hij wel en niet kan en mag doen.
          Tot slot is Neo een realist. Hij zit het leven niet door een roze bril en ik ook geen doemdenker. Het is gewoon wat het is, zonder er doekjes om te winden. Zo zal Neo ook nooit iet verbloemen zodat het minder hard aankomt. Ook liegen zal de jongeman bijna tot nooit doen, gewoonweg omdat hij daar verschrikkelijk in is.








    U I T E R L I J K —
    Neo's linkeroog is ijzigblauw en net een kristal, net als Mabels rechteroog. Zijn rechteroog heeft een donkerbruine kleur. Er is een duidelijk contrast tussen zijn twee ogen. Zelf heeft hij een hekel aan de 'felheid' van het blauw en heeft al enkele malen overwogen om een ooglapje te dragen, maar dat leek hem net iets te dramatisch.
          Hij meet welgeteld 1 meter 85 en heeft een licht gespierd lichaam. Elke ochtend gaat hij gaan lopen zodat hij fit blijft, maar sowieso heeft hij zo'n soort lichaam dat nooit aankomt hoeveel en wat hij ook mag eten. Qua kleding draagt hij vaak donkere kleuren en gewoonweg kleding die gemakkelijk zit. Meestal heeft hij ook veel riemen aan. Rond zijn middel, zijn been, etc. Deze dienen niet enkel om zijn kleding op de goede plek te houden, maar dragen ook vele zakjes en wapens.
          Hij heeft een stevige kaaklijn en altijd wallen onder zijn ogen door de weinige slaap. Zijn lippen zijn redelijk vol voor een man, met een zeer prominente cupidoboog. Zijn haar is langer aan de voorkant dan langs achteren en draagt een middenbruine kleur. Het meest opvallende aan zijn uiterlijk, is waarschijnlijk de piercing in zijn neus. Die heeft hij er zelf ingestoken toen hij een jaar of zestien was.

    G E S C H I E D E N I S —
          Familie
    Moeder
    Vader
    Zus: Mabel Evie 'Violet' Blackthorn



    R E L A T I E S —
    Maxis Asher: Soort chemistry - angry sex - begrijpende blikken
    Kiera Collier: trainingspartners en partners in crime
    Daniel Colin Paine: vijanden

    E X T R A —
    Likes: natuur, stilte, bier, eten, regenstormen, de geur van de aarde nadat het geregend heeft, sterren, tekenen
    Dislikes: autoriteit, veel lawaai, stemmen, water.
          Hij heeft een lichte obsessie met de sterren en de natuur. Meeste nachten kan je hem ergens op een open plek vinden, terwijl hij de hemel bestudeerd en kaarten van de stelsels maakt. Over het algemeen slaapt Neo minder lang dan de anderen. Dit komt niet door zijn liefde voor de nachtelijke hemel, maar omdat hij al enkele jaren wakker wordt gehouden door de stemmen van de doden in zijn hoofd. Hij is het gewend geworden na een tijdje, maar nog steeds werkt zijn lichaam op minder dan 4 uur slaap per nacht.
          Hij is linkshandig en kan goed overweg met een zwaard.



    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 12:42 ]


    kindness is never a burden.

    Malikx schreef:
    Mag ik een man reserveren? Tot wanneer heb ik tijd een karakter aan te maken? Ben nu niet thuis x


    Aangezien het kerst is en sommige mensen dan dus weg zijn, geef ik je ongeveer drie/vier dagen (:


    Malyx schreef:
    Hoe zit het met techlogie en dergelijke? Ik heb de Graceling boeken heel lang geleden gelezen, maar van wat ik me nog kan herinneren is er niet echt technologie toch?


    Er is inderdaad vrijwel geen technologie ^^


    GusWaters schreef:

    Ik wil opzich wel meedoen maar ik weet echt niets af van gaves


    Gave's kun je zien als paranormale gave's. Dan kan je het misschien ook beter vinden op het internet (:


    StolenWings schreef:

    Mag ik een vrouwtje reserveren? ^^


    Je staat erbij ^^


    "Rebellion's are build on hope"


    "Rebellion's are build on hope"

    Is er nog plek voor een vrouw?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een man reserveren of is het al vol?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal jullie er zo bijzetten ^^


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik een jongen reserveren?
    (of als je een meisje nodig hebt, dan wissel ik wel)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?
    (of als je een meisje nodig hebt, dan wissel ik wel)


    Een jongen is handig, want dan staan we gelijk met de vrouwen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Ik zal jullie er zo bijzetten ^^


    Thanks! Is het goed als mijn meisje de gave Aerokinese heeft?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 11:54 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Thanks! Is het goed als mijn meisje de gave Aerokinese heeft?


    Dat is goed (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Al die kinesis, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.