• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jezus. Ik heb een trauma aan vorig jaar. Ik vluchte zo snel ik kon naar binnen toen pap die pot aanstak en de eerste klap eruit kwam. Ik zag het zo op me afkomen, terwijl dat niet gebeurde. Vorig jaar kwam hij wel op me af omdat die pot omviel. Verdomme.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen ging oma met geld strooien, wat betekend dat ik niet chagrijnig mag doen dit hele weekend. Maar dat geld ben ik alweer kwijt aan mama wegens accordeonlesgeld, lololol.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    Jezus. Ik heb een trauma aan vorig jaar. Ik vluchte zo snel ik kon naar binnen toen pap die pot aanstak en de eerste klap eruit kwam. Ik zag het zo op me afkomen, terwijl dat niet gebeurde. Vorig jaar kwam hij wel op me af omdat die pot omviel. Verdomme.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    GODVERDOMME TYF OP MET DE HARDE TYFUS KLAPPEN! Ik ben een seconde buiten om een vuurpijl af te steken, knallen van die loserklootzakjochies een cobra 6 af. ZOEK EEN LEVEN! IK BEN HELEMAAL OVER STUUR JA!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vrataski schreef:
    (...)



    Dank je. Ik ben helemaal overstuur. Vette koppijn van het janken en misselijk. Ugh.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 21:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er helemaal geen zin meer in... Zo bang ben ik nog nooit voor vuurwerk geweest.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 21:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iedereen die elkaar lekker klef op fb bedankt. En ik was een stofwolk dit hele jaar?
    Call me selfish, but I have feelings too.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik begin mij echt dood te ergeren aan dat rot vuurwerk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga nooit meer oliebollen eten. Na één heb ik al buikpijn. (cat) Het was niet eens lekker.


    Caution first, always.

    Malyx schreef:
    Ik begin mij echt dood te ergeren aan dat rot vuurwerk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vuurwerk is op zich mooi zolang het me niet laat voelen alsof ik in een oorlogsgebied leef waar continu bommen ontploffen. Dat doet het nu wel. Volgens mij gaat het er nu niet meer om wie het mooiste vuurwerk heeft, maar welke het meeste weg heeft van een bermbom qua knal. Jezus. En bovendien houden mensen zich nooit aan de regels; ze beginnen al dagen van te voren met knallen waardoor ik met twee doodsbange en gestreste huisdieren zit. Godverdomme, schaf die zooi gelijk maar af voor losse verkoop en organiseer shows.

    Ok. My rant is over now.


    26 - 02 - '16

    Autch. There goes the heart.

    Al die overdreven facebook berichten van iedereen. "Heb mijn ups en downs gehad dit jaar", "bedankt voor de steun door dik en dun".

    Ratonhnhake schreef:



    Hahaha. This. (cat)

    I'm bored asf tbh x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys