• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, dus mijn bestelling ging eerst netjes van de VS naar Frankfurt, Duitsland, maar nu is hij in Dammam, Saudi Arabië? Ik weet niet, maar ik geloof niet dat dat echt op de route ligt. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oké, dus mijn bestelling ging eerst netjes van de VS naar Frankfurt, Duitsland, maar nu is hij in Dammam, Saudi Arabië? Ik weet niet, maar ik geloof niet dat dat echt op de route ligt. :W


    kan allemaal


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    kan allemaal

    Nu heeft mijn pakketje tenminste wel een multiculturele achtergrond. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Buh, fuck you voet. Fuck you onhandigheid. Nu moet ik met krukken naar de cinema, ugh.


    kindness is never a burden.

    Mijn instelling: nah, het is te vroeg om me zorgen te maken dat ik deze middag niets doe, dus hoef ik nog niet te beginnen. Dafuq? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom moet nou net het liedje van de uitvaart van mijn vriendin op de radio komen? Gvd.

    Trees schreef:
    Waarom moet nou net het liedje van de uitvaart van mijn vriendin op de radio komen? Gvd.

    Hugs :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Spareriiiibsssss, because why the fuck not heehe :Y)

    Dat moment dat geboortejaren op verschillende sites van een personage niet overeen komen :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Is er iemand in Amsterdam die zich verveeld en mij komt opzoeken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kerstkoekje schreef:
    Is er iemand in Amsterdam die zich verveeld en mij komt opzoeken?


    Kom naar mij toe en verlos me van oma. _O_

    OTOFT: Pfffff, en dát is waarom mijn kleine hondje maandag pas komt. Oma heeft het al geflikt per ongeluk op Chevy's staart te staan. Terwijl ie groot genoeg is dat zelfs zij 'm zien kan! Had wat geworden als die kleine pup er ook al was. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Package location: N/A. ???

    Oké, dus hij ging van California, naar Duitsland, naar Saudi Arabië, naar the void?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Package location: N/A. ???

    Oké, dus hij ging van California, naar Duitsland, naar Saudi Arabië, naar the void?


    hahah multiculti en beyond


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Theroux schreef:
    (...)

    hahah multiculti en beyond

    Buzz Lightyear pakketje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Just hit me in the face. Please!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.